HARRY POTTER & CO. FAN CLUB

31.01.2006., utorak

Nova škola?!

Podne je. Plovim u čamcu prema novoj školi skupa sa ostalim učenicima. Inače, mene su preselili iz bezjačke škole u Hogwarts jer su otkrili (a i ja) da imam čarobne sposobnosti. Moji roditelji su bezjaci, ali moja tetka je vještica. Od nje smo i saznali da sam vještica. Moja tetka je udana za...pogodite koga! Za Onog-čije-se-ime-ne-smije-izgovoriti! Da, da... Lord Voldemort mi je tetak!!
Tako sam se zgrozila kad sam to čula. Tetka mi je rekla da je on ubio puno čarobjaka, vještica, a i bezjaka. Nisam mogla vjerovati. Ali to je nažalost istina. I rekla mi je sve o Hogwartsu i da će mi ona magičnom poštom poslati sve potrebne stvari te me otpratila na kolodvor.
Evo me na peronu Hogwarts-Express, peron 9 i 3/4. Ušla sam u vlak i sjela u odjeljak gdje su bile dvije cure. Naravno, upoznale smo se. Jedna je Mary, a druga Maya. Baš su mi super.

Evo, nakon dosta vremena smo stigli u Veliku dvoranu i stojimo ispred profesorskog stola kako bi nas razvrstali u domove pomoću šešira. Profesorica progovori : «Joanne Jenkins!» i ja sjednem na stolicu te mi profesorica stavi šešir, a on vikne «Gryffindor!». Dođem do gryffindorskog stola i pridružim se Mayi i Mary, kad ono...dođe i Harry Potter! ONAJ Harry Potter! I s njim sam se upoznala. A na slytherinskom stolu sam škicnula jednog slatkog dečka. Kad sam ga pokazala Mayi, ona reče: «MOLIM?! On ti se sviđa?? Draco Malfoy??»
Ja kažem: « Da, što je u tome loše?» Na to Mary odgovori: «Pa on je najgori Slytherin! Stalno smišlja spačke na račun drugih učenika, pogotovo Gryffindoraca! A još više mrzi Harryja, kao i on njih!» Ja kažem: «Nisam to znala. Ali svejedno mi je sladak. A tko je ona cura koja stalno plazi po njemu? » Maya reče: «Aha, misliš na Parkinsonicu. Odvratna krava. » Mary to potvrdi, a onda dođe Harry i kaže mi: «Ako hoćeš, mogu te upoznati sa našom školom.» Mary se nadoveže: «A ja ću ti pokazati gdje je naša spavaonica! » Onda Maya kaže: «A ja ću te upoznati s našim društvom!» Ja im zahvalim, a nato se začuje ravnateljev govor te se na stolovima stvori veličanstvena gozba. Probala sam nekakve plave bobice od bukvinog soka. Malo čudan okus, ali nije loše.
Tada smo žurno otišli na sat Travarstva jer smo malo duže ostali pričati za stolom.

- 14:43 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

DRUGI UČENICI:

Domovi