srijeda, 05.07.2006.

Franz Ferdinand 4.7.2006.-Koncert stoljeća!!!

Eto bila sam na koncertu svog omiljenog Franz Ferdinanda.Koncert je bio dio Inmusic festivala i održavao se na Šalati.Iako je današnji dan festivala počeo u 17 sati, mi smo došli tek oko 8:30.Usput smo sreli i frendičinu rasku i profu iz zemljopisa.Kada su dečki, Alex Kapranos,Robert Hardy, Nicholas McCarthy i Paul Thompson došli na pozornicu čuo se jak vrisak uz koji se pojavio i pljesak za Franze, a kod mene čak i suze radosnice.Prva pjesma na repertuaru je bila "This boy".Osim te pjesme dečki su izveli mnoge njihove hitove poput "The dark of the matinee", "Do you want to", "Tell her tonight", "Fallen", "Michael", "Jacqueline", "Take me out", "Eleanor put your boots on" i drugih.Na veoma zanimljiv način su predstavili sve članove grupe pridavajući razne epitete.Na ljudima koji su ih došli vidjeti se vidjelo uzbuđenje i oduševljenje.Svi su skakali u ritmu pjesama.Alex je zabavljao publiku svojim plesnim pokretima koji su bili zadivljujući, no ni ostali dečki nisu izostajali.Publika je bila kao jedan svi su mahali rukama kao i pjevač Kapranos.Alex je nakon svake pjesme zahvalio publici simpatičnim "Hvala".Što se tiče samog pozdrava, dečki su se potrudili i rekli :"Dobra večer, Zagreb!".
Franz Ferdinad jes pravom proglašen najboljim live bendom jer oni to zaista jesu.Ovo mi je bio prvi njihov koncert na kojem sam bila, ali sam sigurna da nije i zadnji,jer koa šro rekoh, dečki su fenomenalni!!!

Nadam se da ću uskoro staviti kratki filmić s koncerta iako je slikanje i snimanje bilo zabranjeno nešto se ipak uspjelo uhvatiti kamerom na mobitelu.

- 00:23 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>