< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

...Dotakni srce...

Podsjeti me što to bješe ljubav...i bar na tren biti zaljubljen...


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

...Ekipa...
..Chuchy...
..Žalosna..
..Matija..




Free Music

Free Music



Free Music
Free Website Counters
Free Website Counters

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I wish for this night-time
to last for a life-time
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh, how I wish to go down
with the sun...
Sleeping,
Weeping,
With you.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Meni dragi tekstovi...

KADA JEDNOM OVOM ZAFALIM SE TILU

Kada jednom ovom zafalim se tilu
Šta je cili život snilo kraj tebe
Pusti nek' te ova pisma otme bolu
I polako razdili me od tebe
Kad me jednom noć ne isprati u zoru
Kad me tvoji poljupci ne probude
Pusti jugu neka prospe me po moru
Neću suze i po dobru pamti me
Pusti nek' te ova pisma otme bolu
I polako razdili me od tebe
Kad me jednom noć ne isprati u zoru
Kad me tvoji poljupci ne probude
Pusti jugu neka prospe me po moru
Neću suze i po dobru pamti me
Kada jednom ovom zafalim se tilu

petak, 03.08.2007.

..Utjeha..

Image Hosted by ImageShack.us


UTJEHA KOSE

Gledo sam te sinoć. U snu. Tužan. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.

- 02:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.