Sve što trebate znati o ekološki prihvatljivim poslovnim poklonima
subota , 08.01.2022.“88% potrošača želi pomoći brendovima da budu ekološki prihvatljiviji i etičniji.”
Zapravo, trenutno je glavni rastući trend u svim industrijama proizvodnja i uporaba ekoloških proizvoda, posebno ekološki prihvatljivih promotivnih proizvoda. Za to su zaslužni svjesni napori ljudi diljem svijeta koji ovim djelovanjem izražavaju svoju predanost strateškoj promjeni u zaštiti ekološkog integriteta ekosustava.
Jednostavnijim riječima, to je način promoviranja "Zelene Zemlje" tako da više pojedinaca, brendova, tvrtki i organizacija poduzima promišljene korake i provodi taktike koje su ekološki i društveno etičnije. Stoga je korištenje održivih brendiranih proizvoda u obliku poklona za promociju ili poslovnih poklona kao dijela poslovne promotivne taktike zbog sve veće potražnje promišljen čin koji će zasigurno pomoći rastu vašeg poslovanja.
Želite li saznati više o tome zašto postoji velika potražnja za ekološki prihvatljivim proizvodima i zašto biste trebali ulagati u njih? Onda pročitajte članak ispod “Sve što trebate znati o ekološki prihvatljivim promotivnim proizvodima," koji vam nudi sjajne ideje za poklone za promociju.
Što su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi?
Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi su brendirani proizvodi izrađeni od održivih materijala koji promiču ekološki prihvatljivo ponašanje i ekološku zaštitu. Većina ovih proizvoda izrađena je od obnovljivih izvora koji su lako razgradivi i reciklirani. Kao što su bilježnice od bambusa, pribor za jelo od bambusa, torbe od 100% pamuka, obnovljene čarape, reciklirane vrećice za otpatke, reciklirane torbe za kupnju itd.
Općenito, ekološki promotivni proizvodi imaju jednu od sljedećih karakteristika: može se ih više puta koristiti i reciklirati, već su reciklirani, organski, kompostabilni, biorazgradivi, društveno kompatibilni i izrađeni od obnovljivih izvora. Kao i svaki drugi promotivni proizvod ili poklon za promociju, možete prilagoditi ekološki prihvatljive promotivne proizvode po mjeri logotipom svoje tvrtke, imenom, porukom i dizajnom, što ih čini izvrsnim poslovnim poklonom ili poklonom za promociju.
Trenutno postoji sve veća potražnja za održivim promotivnim proizvodima za poslovne poklone zbog sve veće promjene u stavovima potrošača prema održivosti. Stoga ovu promjenu možete iskoristiti tako da ove proizvode ponudite kao poklone za promociju koji će generirati velike pogodnosti, odmah i dugoročno.
Zašto biste trebali odabrati ekološke promotivne vrećice umjesto plastičnih vrećica?
Plastične vrećice su jedan od uobičajenih i široko korištenih kućanskih proizvoda. Popularne su jer su funkcionalne, jeftinije, lakše, izdržljive i higijenski preferirane za nošenje hrane i druge robe. Iako plastične vrećice povezujemo s udobnošću i razumijemo kao modernu nuždu ili praktičnost, valja razmisliti o posljedicama koje nose, a koje dugoročno utječu na kvalitetu života ekosustava i zdravlje čovjeka.
Plastika je glavni uzročnik onečišćenja na Zemlji. Prema statistikama, godišnje potrošimo između 300 i 600 milijuna plastičnih vrećica, a 89% tih vrećica koristi se samo jednom. Nadalje, samo se oko 4% ovih vrećica reciklira, kada ih koristimo za bacanje smeća. To je štetno jer se plastične vrećice ne razgrađuju lako, dapače, jedna plastična vrećica bačena u prirodu može ostati u prirodi i do 2000 godina.
Nažalost, svake godine sve više plastičnih vrećica završava u prirodi, puneći smeće, deponije, ulice, kanale, parkove, plaže, rijeke, mora i oceane. Još gore je kada ih spaljujemo, jer ispuštaju otrovne pare koje su smrtonosne za ljude i životinje. Potrošnja plastičnih vrećica povećava smrt morskih organizama kao što su planktoni, alge, dupini, kornjače, kitovi, pingvini i ribe. Također, više kukaca i životinja na kopnu umire od udisanja para i konzumiranja ostataka plastičnih vrećica.
Plastika nije razgradiva i sadrži otrovne kemikalije koje su štetne za ljudsko zdravlje. Izloženost ovim kemikalijama odgovorna je za mnoge bolesti kao što su rak, urođene mane, plućne bolesti, poremećaji imunološkog sustava, živčani poremećaji, endokrini poremećaji, itd. Općenito, ove posljedice dovode do financijskih obveza zbog novčane štete, što neizbježno utječe na gospodarstvo.
Stoga bismo održive proizvode trebali davati kao poslovne poklone. To mogu biti vrećice od 100% pamuka, torbe od 100% pamuka, reciklirane vrećice za otpatke, PVC torbe za prijenosna računala itd. Razmislite i o korištenju brendiranih proizvoda izrađenih od materijala koji se lako razgrađuju u prirodi kao što su papir, bambus, juta, pamuk i tkanine. Ove vrećice pomoći će vam da ostvarite svoje reklamne ciljeve, a ostavit će i pozitivan dojam na primatelje – prednost koja će vam dugoročno koristiti.
Više o ovoj temi možete pročitati u našem članku “Umjesto plastičnih – vrećice od ekološki prihvatljivih materijala”
Prednosti ekoloških promotivnih proizvoda.
Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi puno su jeftiniji od ostalih promotivnih proizvoda. Oni su također korisniji za vaše poslovanje jer su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi po mjeri najjeftinija promocija vašeg brenda ili tvrtke. Većina korisnika primljene poklone za promociju integrira u svoj privatni život, stvarajući tako isplativu reklamu za vašu tvrtku u odnosu na druge vrste oglašavanja.
Kao što je već spomenuto, poslovni pokloni ili održivi brendirani proizvodi doprinose održivosti i smanjenju otpada. Oni pomažu u smanjenju naše ionako visoke razine globalnog onečišćenja sprječavanjem nepotrebnog otpada. Ekološki prihvatljivi proizvodi također smanjuju emisije ugljika, štite klimu i ublažavaju rastuće negativne klimatske promjene. Stoga bi tvrtke za svoje poslovne poklone trebale birati proizvode za višekratnu upotrebu i biorazgradive proizvode, a ne proizvode iz neobnovljivih izvora.
Održivi i brendirani proizvodi su ekonomični poslovni pokloni. Izdržljivi su, dugotrajni i jeftiniji. Pomažu poslovanjima, tvrtkama i organizacijama da uštede novac smanjujući financijske troškove u usporedbi sa svojim kolegama. Osim toga, ovi su proizvodi pouzdani i prikladni za potrošače, smanjujući financijske troškove za zamjenu proizvoda. Dugoročno, to potiče gospodarski rast i nacionalni razvoj.
Nadalje, održivi brendirani proizvodi djeluju kao prekrasni pokloni za promociju, koji su izvrsni za početak angažmana na iskustvenim marketinškim događajima kao što su konferencije, sajmovi, koncerti itd. Također su izvrsni za aktivaciju i kampanje na društvenim mrežama, generirajući razgovore o vašim promotivnim artiklima, stvaranje angažmana i podizanje svijesti o vašem brendu ili poslovanju.
Kako ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi mogu pomoći rastu vašeg poslovanja?
Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi nude isplative pogodnosti koje mogu potaknuti prodaju, povećati profit i dugoročno značajno povećati vaše poslovanje. Davanje ovih proizvoda kao poklona za promociju ili poslovnih poklona svojim kupcima, klijentima, partnerima, prijateljima i široj javnosti pomoći će vam da postignete veću vidljivost i promovirate pozitivniji imidž vašeg brenda.
To je također učinkovit način da svoju tvrtku ili poduzeće predstavite kao uglednu, jer ekološki proizvodi donirani kao pokloni za promociju govore o vašoj društvenoj odgovornosti i pravilnom odnosu prema okolišu. Prenose i poruku da vam je stalo do okoliša i vaših kupaca. Zauzvrat će to na njih ostaviti dobar dojam i ojačati njihovu lojalnost vašem brendu.
Oko 90% kupaca koji su dobili poklon za promociju od neke tvrtke dugoročno će podržati tu tvrtku. Stoga možete ponuditi ekološke promotivne proizvode po mjeri kao poklone za promociju na događajima, u dobrotvornim organizacijama ili trgovinama kako biste pridobili nove kupce i zadržali one koji su prethodno kupili od vas. Ovi kupci će također privući nove kupce u vaše poslovanje, osiguravajući širenje i kontinuirano oglašavanje.
Osim toga, to je za vas dugoročno ulaganje, jer većina poklona za promociju nudi stalnu izloženost marke gdje god su ti pokloni vidljivi ili korišteni. To, pak, šalje pozitivan signal vašim potencijalnim kupcima, klijentima i partnerima da ne razmišljate samo o dobiti nego ste svjesni zakona djelovanja i posljedica, i što je još važnije, budućnosti.
Ideje za ekološki prihvatljive promotivne proizvode.
Danas se brendirani ekološki proizvodi distribuiraju kao pokloni za promociju dok se marke natječu u stvaranju izvrsne prepoznatljivosti brenda u ekološki osviještenom svijetu. Stoga, ako se želite dokazati kao ekološki prihvatljiva tvrtka, pri odabiru proizvoda ne smijete zanemariti upotrebljivost. Nemojte birati proizvode koji će biti beskorisni ili će završiti u smeću. Umjesto toga, za svoje poslovne poklone odaberite održive proizvode koji su originalni, elegantni i ujedno prikladni za korištenje.
Također, trebali biste odabrati praktične i ugodne funkcionalne proizvode koji su dobro ocijenjeni. To će povećati izloženost vašeg brenda, a istovremeno će osigurati da korišteni materijali budu ekološki prihvatljivi. Stoga svoje ekološke promotivne proizvode trebate kupiti od tvrtki koje uključuju održivost u proces razvoja proizvoda; od odabira materijala, proizvodnje, personalizacije do metode pakiranja.
Neke ideje za ekološke promotivne proizvode po mjeri su materijali izrađeni od tkanina, sjemenskog papira, jute, organskog pamuka, bambusa, pšenične slame, ljuski od kave, pluta, stakla, kukuruznog PLA i RPET-a. Od ovih materijala možete izraditi razne brendirane proizvode kao što su bilježnice od kartona, prijenosne punjače (power banks), kišobrane, suncobrane, majice, kape, slušalice od bambusa, prijenosne punjače kućištima od bambusa, setove pribora za jelo od bambusa, torbe za kupovinu od jute, kutije za hranu od bambusa, 100% pamuk torbe na vezice, tote torbe, reciklirane vrećice za otpatke, reciklirane vrećice za kupovinu, PVC torbe za prijenosna računala, USB stickove u kućištima od bambusa itd.
Bez sumnje, održivi brendirani proizvodi ili poslovni pokloni moraju biti praktični i elegantni kako bi ih primatelji bolje prihvatili i cijenili. Na taj način možete ostvariti svoje marketinške ciljeve dokazujući da gradite emocionalnu vezu i suradnju sa svojim kupcima, a pridonosite svojom kvotom očuvanju ekološkog integriteta. Općenito, ovi pokloni za promociju pomoći će vašim kupcima ili novim potencijalnim kupcima da vas se sjećaju u pozitivnom svjetlu, čime će se potaknuti ekološka percepcija vašeg poslovanja, a zauzvrat će se povećati prodaja i profit.
Ukratko, članak je dao uvid u to zašto su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi rastući trend koji koristi ne samo vašem brendu ili tvrtki, već i ‘zemlji”. Stoga bi ulaganje u ove proizvode trebalo promatrati kao isplativ i koristan način za postizanje vaših ciljeva oglašavanja, poboljšanje imidža vaše marke i dugoročno značajno povećanje poslovanja.
Pokloni za promociju najpovoljniji su način promocije.
Zašto ih vaša tvrtka treba pročitajte u našem blogu 7 razloga zašto bi tvrtka trebala imati poklone za promociju.
Oznake: Poslovni pokloni, Pokloni za promociju, ekologija
komentiraj (0) * ispiši * #





