Otkrivamo najbolje marke promotivnih majica

subota , 24.05.2025.



Pronalaženje prave promotivne majice nije samo pitanje budžeta. Bez obzira radi li se o kvaliteti tkanine, udobnosti, izdržljivosti ili vizualnom dojmu, za pravi izbor potrebno je uzeti u obzir brojne kriterije. S obzirom na sve veću ponudu na tržištu, lako se izgubiti.



Kako bismo vam olakšali posao, analizirali smo pet vodećih brendova u svijetu promotivnog tekstila: Roly, Gildan, Kariban, Sol's i Anvil. Svaki od ovih brendova ima svoje prednosti, bilo po pitanju kvalitete, stila ili cijene.



Bez obzira na to tražite li povoljan dizajn za brzi događaj ili vrhunsku majicu koja će dugoročno unaprijediti vaš imidž, ovaj vodič će vam pomoći razumjeti sve.



Ako želite pronaći majicu koja je prava za vas, slijedite naš pregled najboljih opcija na tržištu!



Prije svega, zašto poklanjati promotivnu majicu?



Među brojnim promotivnim proizvodima koji su dostupni, majica zauzima posebno mjesto. Za razliku od tradicionalnih predmeta poput olovaka, privjesaka za ključeve ili šalica, majice su vidljive, korisne i imaju dugoročan marketinški učinak.




  • Promotivna majica je mobilni medij. Kada je nosite, vaša se poruka širi na najrazličitijim mjestima: na ulici, događanjima, radnome mjestu itd. To je oblik mobilnog oglašavanja koji je mnogo vidljiviji od šalice na stolu ili olovke zaboravljene u ladici.

  • Majica nudi velik broj mogućnosti za prilagodbu, poput logotipa, poruke, kreativnog vizualnog dizajna itd. Sve to možete iskoristiti za jačanje prepoznatljivosti vašeg brenda. Manji predmeti ograničavaju prostor i time smanjuju učinkovitost poruke.

  • S aspekta percepcije, poklon u obliku odjeće često se doživljava bolje. Smatra se vrijednim, korisnim pa čak i modernim poklonom. S primateljem stvara snažniju vezu, dok se jednostavan privjesak može brzo učiniti banalnim.

  • Kvalitetna majica ima dug vijek trajanja. Nosite je više puta, što donosi zanimljiv povrat ulaganja. Mnogi drugi predmeti, iako pristupačni, brzo se zaborave ili bace.



Promotivne majice se odlikuju time da objedinjuju vidljivost, predanost i imidž brenda. One nisu samo medij, već i samostalan vektor identiteta.



Nekoliko ključnih kriterija za odabir promotivne majice



Odabir promotivne majice ne smije biti prepušten slučaju jer ona predstavlja imidž vašeg brenda i mora biti privlačna korisniku te učinkovito prenositi vašu poruku. U nastavku su predstavljeni ključni čimbenici koje treba uzeti u obzir pri ispravnom izboru.



Kvaliteta tkanine



Majica koja je udobna za nošenje i izdržljiva bit će više cijenjena i češće korištena. Odaberite 100 % pamuk ili mješavinu pamuka i poliestera kako biste kombinirali udobnost i dugotrajnost. Važna je i težina tkanine: lagana majica (150–160 g/m˛) prikladna je za ljetne događaje, dok će deblji model (180 g/m˛ ili više) osigurati veću izdržljivost.




Kroj i stil



Dobro krojena majica bit će privlačna široj publici. Možete odabrati uniseks kroj ili ponuditi modele krojene posebno za muškarce i žene, naravno! Također razmislite o varijantama s okruglim ili V-izrezom te kratkim ili dugim rukavima, ovisno o predviđenoj upotrebi.



Tehnika tiska



Odabir brenda izravno utječe na vidljivost i trajnost logotipa. Stoga se preporučuje korištenje odgovarajuće tehnike tiska. Na primjer, sitotisak je idealan za dugotrajan i troškovno učinkovit tisak u velikim količinama, dok vezenje nudi bolju završnu kvalitetu, ali je skuplje.



Pametan odabir boja



Majica s malo kontrasta ili neprivlačne boje može umanjiti njezin vizualni učinak. Provjerite podudara li se boja tkanine s bojom logotipa kako bi on bio čitljiv. Obratite pažnju i na previše jarke boje koje možda nisu prikladne za svaku publiku.



Ekološki otisak



Sve više tvrtki odlučuje se za majice od organskog pamuka ili recikliranih materijala. To stvara ekološki odgovoran imidž i može biti korisno za vašu komunikaciju. Provjerite certifikate (OEKO-TEX, GOTS) koji jamče usklađenost s ekološkim i društvenim standardima.



Detaljan pregled najboljih brendova promotivnih majica



Na tržištu promotivnog tekstila postoji mnogo mogućnosti, ali neki se brendovi ističu po kvaliteti, raznolikosti i posvećenosti. U nastavku donosimo pregled najpopularnijih referenci za visokokvalitetne promotivne majice.



Roly – preporuka za svaki budžet



Brend Roly se etablirao kao važan igrač u svijetu promotivnog tekstila, posebice jer uspijeva ponuditi proizvode koji odgovaraju svim potrebama i budžetskim ograničenjima. Bilo da tražite niskobudžetnu majicu za manju aktivnost ili sofisticiraniji model za profesionalnu uporabu ili događaje, Roly nudi raznolik katalog koji zadovoljava sve zahtjeve.





Roly izvrsno kombinira pristupačnost i kvalitetu, od vrlo konkurentnih osnovnih proizvoda do elegantnih tehničkih komada. Španjolski brend ne ograničava se samo na osnovnu ponudu, već se oslanja na tekstilne inovacije i izvrsno upravljanje omjerom kvalitete i cijene, obraćajući se širokoj publici: udrugama, tvrtkama, organizatorima događanja i maloprodaji.



Njegova prednost? Ponuda osmišljena da poboljša svaki projekt. Moderni krojevi, precizna izrada i široka paleta boja omogućuju optimalnu prilagodbu, čineći svaku Roly majicu jednako jedinstvenom kao i poruku koju prenosi. Kod Rolyja je vizualni učinak usklađen s učinkovitim korištenjem sredstava. Pouzdana referenca za one koji žele spojiti vizualnu komunikaciju i kontrolu troškova.



Gildan – promotivni tekstil bez kojeg ne možete



Tvrtka Gildan, poznata u svijetu promotivne odjeće, siguran je izbor za one koji traže izdržljivu i pristupačnu majicu. U njihovom katalogu dostupni su proizvodi od pamuka, mješavina poliestera i tehničkih tkanina. Gildan majice često se hvale zbog kvalitete ispisa i dugovječnosti.



No prava snaga Gildana leži u njegovoj sposobnosti prilagodbe svim vrstama scenarija. Svaki model postaje idealan medij za promociju brenda, poruke ili uzroka. S bogatim izborom krojeva – uključujući uniseks, pripijene, dječje modele i one prilagođene po težini – te širokom paletom boja, lako je stvoriti kolekciju koja odražava vaš imidž.





Gildan je također posvećen odgovornom pristupu, koristeći etičke proizvodne procese i certificirane materijale. Ta briga za okoliš i radne uvjete daje brendu dodatnu legitimnost u svijetu u kojem su transparentnost i odgovornost postali ključni kriteriji.



Nošenje Gildan majice mnogo je više od obične promotivne kampanje: to znači odabrati odjevni predmet koji vas prati, izgleda poput vas i s kojim se poistovjećujete.



Kariban – elegancija i raznolikost stila



Kariban je brend koji vrijedi uzeti u obzir kada je riječ o kombinaciji udobnosti i profinjenosti. Temelji se na kvalitetnim tkaninama i preciznoj izradi, što ga čini idealnim za vrhunske promotivne kampanje. Sa suvremenim krojevima i trendi bojama, Kariban je posebno prikladan za tvrtke koje žele stvoriti elegantan i profesionalan imidž.



No Kariban je mnogo više od običnog tekstilnog brenda; on je vizija stila u kojoj je raznolikost sastavni dio svakog komada. Bilo da se radi o odijevanju dinamičnog tima ili izradi odjeće po mjeri za tvrtke, brend se ističe svojom sposobnošću prilagodbe svim identitetima, pritom zadržavajući elegantan i profinjen potpis. Kariban je daleko od krutih pravila i nudi kolekcije koje se razvijaju u skladu s trendovima, ne zaboravljajući ono bitno: dobrobit onih koji ih nose. Na taj način Karibanova odjeća postaje pravi komunikacijski nositelj, koji potiče imidž i povezanost.



Kariban utjelovljuje suptilnu ravnotežu između klasike i inovacije, jednostavnosti i odvažnosti. Inspirativan brend za one koji žele s elegancijom potvrditi svoju različitost, a da pri tome ne ugroze kvalitetu.



Sol's – inovacije u personaliziranom tekstilu



Sol's ne slijedi samo trendove, već ih i stvara. Francuski brend na raskrižju dizajna, učinkovitosti i etike redefinira personalizirani tekstil kroz održivu viziju. Time što daje prednost odgovornim materijalima kao što su organski pamuk i reciklirana vlakna, dokazuje da stil i savjest mogu ići ruku pod ruku. Svaki komad dizajniran je da traje, kako u pogledu izrade tako i u postojanosti otisaka, tako da poruke koje prenosi ostaju vidljive dugo vremena.



Sol's je također beskompromisan koncept: od bezvremenskih osnovnih komada do tehnički naprednijih, brend zadovoljava sve potrebe, bilo za događanja, poslovnu odjeću ili kolekcije mladih dizajnera. Uz široku paletu veličina, boja i krojeva, svatko može pronaći idealan komad za izražavanje vlastitog identiteta.



Zahvaljujući kontroliranom, transparentnom i certificiranom proizvodnom lancu, Sol's poziva tvrtke na drugačiju vrstu predanosti. Sol's je postao više od dobavljača tekstila – postao je odgovoran komunikacijski partner.



Anvil – suvremen i etički orijentiran brend



Brend Anvil posvećen je odgovornoj proizvodnji i suvremenom dizajnu. Njegove majice, često izrađene od organskog pamuka ili Fairtrade pamuka, sinonim su za dobrobit i održivost. Pametan odabir za brendove koji se brinu o svom ekološkom i društvenom utjecaju. Osim kvalitete tekstila, Anvilove majice postale su i pravi govornici. Izražavaju vrijednosti nove generacije tvrtki: transparentnost, predanost i zahtjevnost. Zbog čistih krojeva i bezvremenske palete boja, ova se odjeća može prilagoditi svakom vizualnom identitetu, zadržavajući pritom ležernu eleganciju.



Anvil je dio etičkog trenda; svaki komad utjelovljuje želju za preispitivanjem promotivne mode koja je dugo bila povezana s jednokratnom uporabom, u korist korisne, dugotrajne odjeće koja povećava vrijednost. Nositi Anvil majicu znači potvrditi pravedniju viziju ekološki odgovornog svijeta, u kojem komunikacija uključuje i izbor poštovanih materijala i kanala pravedne trgovine.



Ako odaberete jedan od ovih brendova, možete biti sigurni da ćete dobiti promotivnu majicu koja kombinira estetiku, udobnost i vidljivost vaše promotivne poruke.



Koja tehnika personalizacije za koju vrstu tkanine?



Izbor tehnike personalizacije ključan je za osiguranje trajnosti i estetskog dojma otiska. Ovisno o vrsti korištene tkanine, neke metode su prikladnije od drugih.




  • Sitotisak je ekonomična i vrlo izdržljiva metoda. Osigurava izvrsnu postojanost i živopisne boje. Idealan je za veće naklade i odlično funkcionira na klasičnim pamučnim T-majicama poput onih brendova Gildan ili Roly. Sitotisak se posebno preporučuje za srednje teške do teške tkanine, dok je manje učinkovit na tehničkim ili vrlo laganim materijalima.

  • Digitalni transfer je svestrano rješenje za složene grafike s mnogo detalja ili gradijenata boja. Dobro funkcionira na sintetičkim i laganim tkaninama, poput onih iz nekih linija Sol's i Kariban. Ipak, općenito se manje dobro pere od sitotiska.

  • Vezenje pruža elegantan i profesionalan izgled, idealan za deblje, visokokvalitetne pamučne majice poput Kariban ili Anvil. No, skuplje je i može deformirati tanje tkanine.

  • Sublimacija je savršena za 100 % poliesterske tkanine. Omogućuje tintama da prodru izravno u vlakna, rezultirajući otiskom bez reljefa i pucanja. Izvrsna je za tehničke ili sportske majice koje se često koriste za događaje na otvorenom. Nije kompatibilna s pamukom.



Pravilnim odabirom tehnike tiska u skladu s vrstom tekstila povećavate vizualnu kvalitetu i trajnost promotivne majice.



Nekoliko savjeta kako brinuti o personaliziranoj majici



Ako želite da vaša promotivna majica ostane što duže u dobrom stanju, nekoliko jednostavnih navika može napraviti veliku razliku. Nije riječ o promjeni navika, već o korisnim refleksima – jer dobro održavanje znači bolju dugotrajnu vidljivost.



Nježno pranje za sretne majice



Prije nego što stavite majicu u perilicu, obavezno je okrenite naopako. Tako ćete zaštititi otisnute motive. Perite na 30 °C uz blago centrifugiranje. Izbjegavajte jake deterdžente i izbjeljivače koji mogu promijeniti boje i oštetiti tisak.



Sušenje na zraku uvijek pobjeđuje



Sušilica je zakleti neprijatelj tiskanih majica. Sušite ih ravno položene ili na vješalici u hladu. Izravno sunčevo svjetlo s vremenom može izblijedjeti boje. Nježno sušenje pomaže u očuvanju tkanine i izgleda.





Peglanje – ali s pažnjom



Ako je majica zgužvana, glačajte je na srednjoj temperaturi s unutarnje strane kako biste zaštitili otisak. Nikada ne peglajte izravno preko tiska. Za dodatnu zaštitu možete staviti laganu krpu između glačala i majice.



S ovim jednostavnim savjetima, vaša će majica ostati svježa, čista i učinkovita još dugo vremena.



Zaključak



Zbog raznolikosti tržišta možemo se osloniti na brendove koji su priznati po svojoj pouzdanosti i kvaliteti. Svaki od njih ima svoje prednosti, ovisno o ciljevima i ciljnoj publici. Na primjer, brend Roly nudi izvrsnu ravnotežu između cijene i kvalitete, idealan za velike kampanje s ograničenim budžetom. Gildan je siguran, svestran i pouzdan izbor. S druge strane, Kariban je prikladan za brendove koji traže eleganciju i preciznu izradu. Sol's unosi inovacije s tkaninama koje su prilagodljive, dok se Anvil fokusira na etiku i suvremenost.



Zato izbor brenda ne smije biti prepušten slučaju. Ukratko, ne postoji univerzalno "najbolji" brend – postoji samo onaj koji najbolje odgovara vašoj komunikacijskoj strategiji. Uzmite si vremena za usporedbu, testiranje i, prije svega, razmislite o iskustvu onih koji će vašu majicu nositi.


Vodič za zimske tekstilne promotivne poklone

nedjelja , 19.03.2023.

Kako nam se zima polako približava, mnogi se trude pronaći savršen promotivni poklon za promociju svojih brendova i tvrtki. Međutim, s toliko opcija na raspolaganju, znati gdje početi može predstavljati popriličan izazov! Bez brige, sastavili smo sveobuhvatan vodič o najboljim zimskim tekstilnim promotivnim poklonima. Stoga nastavite čitati dalje, te pronađite savršen poklon ove zime za vaše promotivne ili marketinške svrhe!

Majice dugih rukava

Majice dugih rukava su uvijek u trendu. To posebno vrijedi u blagoj zimskoj sezoni. Također, čine odličan zimski tekstilni promotivni poklon jer griju primatelja i promovišu logotip tvrtke sprijeda i u samom centru.



A što to može da se ne voli u udobnoj, zimsko-tematskoj majici koja vrišti, "promocija!"? Najbolje od svega, majice s dugim rukavima mogu se jednostavno prilagoditi bojama i brendiranju tvrtke.

Bilo da želite podići moral zaposlenika ili se vašim zahvaliti kupcima na vjernosti, majice s dugim rukavima čine savršene promotivne poklone.

Polo majice dugih rukava

Polo majice dugih rukava su jednostavno unikatne. Odličan su zimski tekstilni promotivni poklon jer vas griju i osvježavaju bez žrtvovanja vašeg stila.

Osim toga, odlične su i u slojevitim kombinacijama - možete nabaciti jednu preko majice ili košulje i bit ćete spremni za polazak. Vrlo su svestrane - možete ih nositi u kombinaciji sa trapericama ili khaki hlačama, što ih čini idealnim za casual nošnju ili opušteno poslovno okruženje.



Kad je riječ o brendiranju, Polo majice dugih rukava su nepobjedive. Logotip svoje tvrtke može biti izvezen ili ispisan na prsima, pri ćemu će kupci uvijek cijeniti visoku kvalitetu.

Dakle, ako tražite zimski promotivni poklon koji će zasigurno zadovoljiti vaše klijente i zaposlenike, Polo majice dugih rukava su pravi izbor!

Džemperi

Džemperi su odličan zimski tekstilni promotivni poklon jer su praktični i moderni. Također, oni su nužni odjevni predmet, te ako se povežu s malo elegantnog brendiranja – postaju nepobjedivi.



Štoviše, idealni su za prohladne zimske dane, te se mogu obući ispod jakni ili košulja za moderniji izgled. Plus, oni čine odličan glavni komad odjeće s malo brendiranja.

Nadalje, džemperi su odličan izbor, bez obzira na to želite li promovirati svoje poslovanje ili jednostavno pokazati svoj stil.

Sljedeći put kada tražite zimski promotivni poklon, razmislite o džemperima. Nećete se razočarati.

Zimske Jakne

Nema zime bez kvalitetnih zimskih jakni! One su jedan od najzahtjevnijih artikala zimske sezone i to s dobrim razlogom.

Ne samo da vas griju, već su i odličan promotivni poklon.



Slično tome, jakne možete brendirati logotipom tvrtke ili web stranicom, što ih čini odličnim načinom promocije imena vaše tvrtke.

Zbog toga što su to zimski tekstilni promotivni pokloni, sigurno će biti korištene i cijenjene. Zato ne čekajte do posljednjeg trenutka da naručite svoje jaknice i jakne - zima dolazi!

Softshell Jakne

Kako se zima približava, svi počinjemo razmišljati o tome kako da se ugrijemo. Nosimo deblju odjeću, pijemo topla pića, i često se znamo sklupčati uz vatru. Ali što je s našim promotivnim poklonima?



Sada je vrijeme da razmislite o poklanjanju softshell jakni kao promotivnog dara. Izrađene od tkanine, softshell jakne brzo postaju vitalni dio zimskog života. Također predstavljaju odličan promotivni poklon jer su praktične i imaju stila.

Nadalje, zima je idealno vrijeme za poklanjanje softshell jakni kao promotivnih darova jer će se koristiti i cijeniti tijekom cijele sezone. Dajte svojim klijentima i kupcima dar koji će koristiti, a softshell jakna je idealan izbor.

Prsluci

Kada nastupi zimsko vrijeme, nema veće frustracije od činjenice da vaša omiljena jakna više nije topla kao nekada. Zato su brendirani prsluci izvrstan promotivni dar - pomoći će vašim klijentima u borbi protiv hladnoće bez nerealnih troškova. Izrađeni od izuzetno otporne tkanine na hladnoću, prsluci su dostupni u širokom rasponu stilova i boja koje odgovaraju bilo kojem budžetu.

Zbog toga što su vrlo pristupačni, možete ih dati klijentima, zaposlenicima i partnerima bez prevelikih troškova.

Dukserice

Rijetki su zimski tekstilni pokloni za promociju svestrani ili popularni poput skromnih dukserica. Idealne su za zagrijavanje i imaju veliku površinu koja je savršena za ispis logotipa ili slogana.



Dukserice su također relativno jeftine za proizvodnju, što ih čini izvrsnim izborom za tvrtke s relativno ograničenim budžetom. Zbog toga što se mogu nositi u raznim okruženjima, od teretane do ureda, dukserice su idealan promotivni poklon za tvrtke svih tipova.

Ako tražite zimski promotivni poklon koji će imati utjecaja, razmislite o tome da svojim klijentima i zaposlenicima poklonite dukserice. Oni će
cijeniti vašu promišljenost, a vi ćete razumjeti rezultate.

Jakne od flisa

Bliži se zima, pa je vrijeme da počnete razmišljati o promotivnim poklonima! A što bi moglo biti prikladnije za zimu od udobnog polarnog flisa?

Flis je odličan promotivni poklon jer je koristan koliko i elegantan.

Flis jakna će vaše klijente utopljavati tijekom cijele zime pri čemu će korisnik pomisliti na vašu kompaniju svaki put kada ju obuče.

Osim toga, flis jakne dolaze u raznim bojama, cijenama i stilovima, tako da ste sigurni da ćete pronaći jednu koja odgovara vašem brendu i budžetu. Stoga ne čekajte - naručite svoju personalizovanu flis jaknu već danas!

Zimske kape

Zimske kape su izvrsni promotivni pokloni jer su praktične i istaknute. Svi moramo grijati svoju glavu zimi, tako da je zimska kapa vrijedan dar koji će biti cijenjen.



Budući da se zimske kape mogu nositi u javnosti, one su također odličan način za promociju vašeg brenda. Ljudi koji nose vašu zimsku kapu širit će svijest o vašoj tvrtki.

Dakle, ako ste u potrazi za promotivnim poklonima koji će vam donijeti puno izloženosti, zimske kape su odličan izbor.

Tisak ili vez na zimskim tekstilnim promotivnim poklonima

Prodaja zimske odjeće procvjeta neposredno pred početak zimske sezone. A što je zimska rasprodaja bez nekih promotivnih poklona? No, prije nego što počnete raditi tisak ili vez na svojim zimskim tekstilnim promotivnim darovima, postoji nekoliko stvari koje bi trebali imati na umu.

• Prvo, odaberite dizajn zimske tematike koji će ljudima privući pažnju.
• Drugo, pobrinite se da je kvalitet ispisa ili veza zadovoljavajući.
• Treće, nemojte potrošiti svoj cijeli marketinški budžet na jednu vrstu artikla.
• I posljednje ali ne manje bitno, ne zaboravite uključiti logotip svoje tvrtke i kontakt informacije.

S ovim savjetima sigurno ćete stvoriti zimske tekstilne promotivne darove koji će vam pomoći povećati prodaju i dovesti nove kupce.

Na kraju, ne zaboravite primarnu svrhu bilo kojeg promotivnog poklona, to primatelju mora biti korisno. Ako vaš promotivni poklon nije funkcionalno koristan vašem primatelju, on će ga samo odbaciti i tako zanemariti svrhu promotivnog poklona.

Zaključak

Zima je na pragu! Sa zimom tu je i potreba za nekim dobrim promotivnim poklonima koji će zagrijati vaše klijente. Sastavili smo ultimativni vodič za zimske tekstilne promotivne poklone koji će vam pomoći da odaberete savršen proizvod za svoje klijente ili zaposlenike. Nudimo sve od majica dugih rukava, polo majica, džempera, jakni i jaknica. Osim toga, dali smo vam nekoliko savjeta o ispisu ili vezu vašeg logotipa s ovim stavkama.

Što čekate? Počnite pretraživati naš izbor zimskog tekstila i pronađite savršene zimske tekstilne promotivne poklone. Zima dolazi!

Oznake: Poslovni pokloni, majice, prsluci, zimske kape, džemperi, majice dugih rokava

IMPACT, poslovni pokloni budućnosti

srijeda , 13.04.2022.

IMPACT je brend nizozemske tvrtke Xindao, koja je od 1986. godine priznati dobavljač promotivnih proizvoda i poklona za promociju. Tvrtka ima podružnice na tri kontinenta u mnogim zemljama, tj. u Nizozemskoj, Skandinaviji, Engleskoj, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj, SAD-u, Hong Kongu i Šangaju. Njena snažna prisutnost u Kini i vlastiti dizajnerski studio omogućuju joj razvoj u industriji promotivnih proizvoda.

Xindao posluje isključivo preko distributera, a jedan od najvažnijih je Habeco poslovni pokloni.
Zapravo ima riječ Xindao mnogo značenja na kineskom, ali "Novi smjer" je najprikladniji opis aktivnosti i filozofije tvrtke. Te se odnose na izgradnju trajnog odnosa s dobavljačima i kupcima na temelju novih ideja i smjernica. Jedna od tih novih ideja je brend IMPACT, koji se odnosi na liniju proizvoda s ciljem:

• stati na kraj ispiranju mozga "zelenim tvrdnjama" i
• smanjiti potrošnju i uštedjeti vodu.

Kraj ispiranja mozga "zelenim tvrdnjama"!


Ljudi ne bi trebali vjerovati svim održivim tvrdnjama. Svakodnevno nas različite tvrtke pokušavaju zavesti najljepšim održivim obećanjima, jer svi želimo doprinijeti boljem svijetu i zelenom planetu. Međutim, održive ili “zelene tvrdnje” mogu biti samo prazne riječi. Tipičan primjer za to je kada za poslovni događaj želimo dobiti određeni promotivni proizvod izrađen od recikliranog materijala koji ćemo htjeti pokloniti našim kupcima, klijentima, poslovnim partnerima ili zaposlenicima kao poslovni poklon. Iako na proizvodu stoji da je izrađen od recikliranih materijala, ne možemo to znati sa sigurnošću, jer nam većina "zelenih tvrdnji" ne govori istinu.

Jednostavna je činjenica da nitko ne može jamčiti da je proizvod recikliran. Kada želite saznati istinu, brzo ćete naučiti da svaki dio proizvodnog procesa ukazuje jedan na drugog i tako se vrtite u krug. Nitko vam ne može dati stvarne dokaze o korištenju recikliranih materijala. Jedino što ćete naći je da konvencionalni materijali troše puno vode, dok reciklirani materijali štede puno vode!
Taj fenomen nazivamo lažno zeleno oglašavanje (eng. Greenwashing), kojemu brend IMPACT želi stati na kraj u proizvodnji poslovnih poklona i poklona za promociju.

U Xindaou vjeruju da održivost počinje s transparentnošću. Svojom novom kolekcijom IMPACT stoga žele završiti s ispiranjem mozga "zelenim tvrdnjama" i ispričati pravu priču o održivosti, jer vjeruju da su sljedivost i održivost duboko povezane. Kao pioniri na tržištu, stoga utiru put ostatku industrije s kolekcijom IMPACT, linijom proizvoda kojima je cilj utjecati na potrošnju vode.



Smanjenje potrošnje vode i ušteda.

Zemlja se naziva Plavim planetom zbog velike prisutnosti vode, koja pokriva oko dvije trećine Zemljine površine. Nažalost, većina te vode je preslana za piće, jer je samo oko 2,5% svjetske vode pitke, a dvije trećine od toga je u ledenjacima. Zbog rastuće svjetske populacije, prekomjerne potrošnje i sve većeg onečišćenja, zalihe pitke vode sve su ograničenije. Ljudi diljem svijeta koriste više vode nego što se može obnoviti prirodnim putem. Do 2025. godine 50% svjetske populacije iskusit će takvu nestašicu vode, a OECD izvještava da će potražnja za vodom porasti za 55% do 2050. godine.

U industriji možemo pozitivno utjecati na potrošnju vode korištenjem određenih materijala. Na primjer, IMPACT brend koristi reciklirani poliester i pamuk za proizvodnju poklona za promociju i poslovnih poklona. Korištenje ovih recikliranih materijala štedi tisuće litara vode, a klijenti i kupci uvijek mogu provjeriti tvrdnje tvrtke o uštedi vode. Tvrtka smatra da ne treba vjerovati izjavi napisanoj na proizvodu, već vjerovati onome što se nalazi u samom proizvodu.

Međutim, ako se pitate kako to učiniti i stvarno se uvjerite u korištenje recikliranih materijala u proizvodu i posljedičnu uštedu vode, tvrtka vam nudi potpuno novi revolucionarni način ili nadograđenu razinu održivosti. S AWARE™ virtualnom komponentom koja provjerava održivi sadržaj konačnog proizvoda tehnologijom praćenja i potvrđuje tvrdnje s tehnologijom blockchaina. Uz AWARE™, IMPACT brend jamči originalne reciklirane materijale od tkanine i zahtjev za smanjenjem potrošnje vode.




Kako AWARE™ funkcionira?


Jednostavno rečeno, klijent ili kupac može provjeriti "zelenu tvrdnju" tvrtke skeniranjem proizvoda koji detektira sljedive mikroskopske čestice. Te će ga čestice odvesti do samog izvora materijala i tako ga uvjeriti da je njegov proizvod uistinu recikliran i da je takvom proizvodnjom ušteđeno tisuće litara vode za proizvodnju.

Xindao je detaljnije objasnio rad AWARE™ u deset točaka, koje su opisane u nastavku:

1. DROBLJENJE - Drobljenje rabljenih boca s vodom ili postindustrijskog pamučnog otpada certificiranog prema Globalnom standardu recikliranja (GRS). Ovim postupkom dobivamo materijal od već korištenih proizvoda za izradu novih.
2. LOKATOR - Dodavanje AWARE™ čestica za praćenje ili lokatora u reciklirano vlakno pruža jedinstveni otisak koji će zauvijek zadržati istinitu priču o tome odakle dolazi osnovni materijal.
3. PREĐA - Pređa za predenje izrađena od originalne reciklirane sirovine ima ugrađen AWARE™ lokator.
4. TKANINA - Tkanina je izrađena od pređe s lokatorom. Takav materijal sadrži sve potrebne informacije za buduću provjeru i sljedivost.
5. PRVI SKEN IN PROVJERA - Skenirajte i provjerite je li AWARE™ lokator otkriven u pređi. Ako je odgovor potvrdan, digitalni blizanac fizičke pređe (plus certifikacija i LCA podaci) registriran je u blockchainu kao AWARE™ tokeni (svaki 1 kg pređe = 1 AWARE™ token).
6. PROIZVODNJA - Konačni proizvod proizveden je u skladu sa svim tehnološkim standardima i vizualno je potpuno isti kao i konvencionalni proizvodi.
7. DRUGI SKEN I PROVJERA - Skenirajte i provjerite je li AWARE™ lokator otkriven u konačnom proizvodu. Ako je odgovor potvrdan, ispravan broj AWARE™ tokena povezanih s kilogramima pređe korištenih za određenu narudžbu bit će prenesen iz digitalnog novčanika AWARE™ u digitalni novčanik Xindao.
8. DOKUMENTACIJA - AWARE™ izdaje Potvrdu o Autentičnosti koja potvrđuje da je originalna i certificirana reciklirana pređa (s AWARE™ lokatorom) doista korištena u konačnom proizvodu.
9. DOSTAVA - Proizvodi su otpremljeni i dostupni za prodaju. Xindao ima pristup svim izvornim certifikatima, provjerama bilance mase i certifikatu za uštedu vode. 100% transparentnost.
10. ZAVRŠETAK PRANJA MOZGA "ZELENIM TVRDNJAMA" - Prva na svijetu kolekcija poklona za promociju i poslovnih poklona izrađenih od recikliranog poliestera i pamuka koja ima pozitivan utjecaj na potrošnju vode i koja se može u potpunosti pratiti.




Zaključak

IMPACT brend nudi brojne promotivne proizvode kao što su torbe, boce za vodu i druga pića, kape, proizvodi za kućanstvo i vanjsku upotrebu, bilježnice, portfelje, kišobrane i mnoge druge artikle izrađene od recikliranog materijala, koje možete pratiti uz AWARE™ aplikaciju i tako uštedjeti vodu.

Osim toga, za svaki prodani proizvod IMPACT, 2% prodaje donira se water.org. S ovim brendom stoga možete dati pozitivan doprinos boljem svijetu za buduće generacije, što je danas ključno.

Saznajte više o proizvodima na linku IMPACT, poslovni pokloni budućnosti.

Oznake: eko, Poslovni pokloni, marketing

Sve što trebate znati o ekološki prihvatljivim poslovnim poklonima

subota , 08.01.2022.

“88% potrošača želi pomoći brendovima da budu ekološki prihvatljiviji i etičniji.”



Zapravo, trenutno je glavni rastući trend u svim industrijama proizvodnja i uporaba ekoloških proizvoda, posebno ekološki prihvatljivih promotivnih proizvoda. Za to su zaslužni svjesni napori ljudi diljem svijeta koji ovim djelovanjem izražavaju svoju predanost strateškoj promjeni u zaštiti ekološkog integriteta ekosustava.



Jednostavnijim riječima, to je način promoviranja "Zelene Zemlje" tako da više pojedinaca, brendova, tvrtki i organizacija poduzima promišljene korake i provodi taktike koje su ekološki i društveno etičnije. Stoga je korištenje održivih brendiranih proizvoda u obliku poklona za promociju ili poslovnih poklona kao dijela poslovne promotivne taktike zbog sve veće potražnje promišljen čin koji će zasigurno pomoći rastu vašeg poslovanja.



Želite li saznati više o tome zašto postoji velika potražnja za ekološki prihvatljivim proizvodima i zašto biste trebali ulagati u njih? Onda pročitajte članak ispod “Sve što trebate znati o ekološki prihvatljivim promotivnim proizvodima," koji vam nudi sjajne ideje za poklone za promociju.






  • Što su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi?

  • Zašto biste trebali odabrati ekološke promotivne vrećice umjesto plastičnih vrećica?

  • Prednosti ekoloških promotivnih proizvoda.

  • Kako ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi mogu pomoći rastu vašeg poslovanja?

  • Ideje za ekološki prihvatljive promotivne proizvode.



  • Što su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi?



    Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi su brendirani proizvodi izrađeni od održivih materijala koji promiču ekološki prihvatljivo ponašanje i ekološku zaštitu. Većina ovih proizvoda izrađena je od obnovljivih izvora koji su lako razgradivi i reciklirani. Kao što su bilježnice od bambusa, pribor za jelo od bambusa, torbe od 100% pamuka, obnovljene čarape, reciklirane vrećice za otpatke, reciklirane torbe za kupnju itd.



    Općenito, ekološki promotivni proizvodi imaju jednu od sljedećih karakteristika: može se ih više puta koristiti i reciklirati, već su reciklirani, organski, kompostabilni, biorazgradivi, društveno kompatibilni i izrađeni od obnovljivih izvora. Kao i svaki drugi promotivni proizvod ili poklon za promociju, možete prilagoditi ekološki prihvatljive promotivne proizvode po mjeri logotipom svoje tvrtke, imenom, porukom i dizajnom, što ih čini izvrsnim poslovnim poklonom ili poklonom za promociju.



    Trenutno postoji sve veća potražnja za održivim promotivnim proizvodima za poslovne poklone zbog sve veće promjene u stavovima potrošača prema održivosti. Stoga ovu promjenu možete iskoristiti tako da ove proizvode ponudite kao poklone za promociju koji će generirati velike pogodnosti, odmah i dugoročno.





    Zašto biste trebali odabrati ekološke promotivne vrećice umjesto plastičnih vrećica?



    Plastične vrećice su jedan od uobičajenih i široko korištenih kućanskih proizvoda. Popularne su jer su funkcionalne, jeftinije, lakše, izdržljive i higijenski preferirane za nošenje hrane i druge robe. Iako plastične vrećice povezujemo s udobnošću i razumijemo kao modernu nuždu ili praktičnost, valja razmisliti o posljedicama koje nose, a koje dugoročno utječu na kvalitetu života ekosustava i zdravlje čovjeka.



    Plastika je glavni uzročnik onečišćenja na Zemlji. Prema statistikama, godišnje potrošimo između 300 i 600 milijuna plastičnih vrećica, a 89% tih vrećica koristi se samo jednom. Nadalje, samo se oko 4% ovih vrećica reciklira, kada ih koristimo za bacanje smeća. To je štetno jer se plastične vrećice ne razgrađuju lako, dapače, jedna plastična vrećica bačena u prirodu može ostati u prirodi i do 2000 godina.



    Nažalost, svake godine sve više plastičnih vrećica završava u prirodi, puneći smeće, deponije, ulice, kanale, parkove, plaže, rijeke, mora i oceane. Još gore je kada ih spaljujemo, jer ispuštaju otrovne pare koje su smrtonosne za ljude i životinje. Potrošnja plastičnih vrećica povećava smrt morskih organizama kao što su planktoni, alge, dupini, kornjače, kitovi, pingvini i ribe. Također, više kukaca i životinja na kopnu umire od udisanja para i konzumiranja ostataka plastičnih vrećica.



    Plastika nije razgradiva i sadrži otrovne kemikalije koje su štetne za ljudsko zdravlje. Izloženost ovim kemikalijama odgovorna je za mnoge bolesti kao što su rak, urođene mane, plućne bolesti, poremećaji imunološkog sustava, živčani poremećaji, endokrini poremećaji, itd. Općenito, ove posljedice dovode do financijskih obveza zbog novčane štete, što neizbježno utječe na gospodarstvo.



    Stoga bismo održive proizvode trebali davati kao poslovne poklone. To mogu biti vrećice od 100% pamuka, torbe od 100% pamuka, reciklirane vrećice za otpatke, PVC torbe za prijenosna računala itd. Razmislite i o korištenju brendiranih proizvoda izrađenih od materijala koji se lako razgrađuju u prirodi kao što su papir, bambus, juta, pamuk i tkanine. Ove vrećice pomoći će vam da ostvarite svoje reklamne ciljeve, a ostavit će i pozitivan dojam na primatelje – prednost koja će vam dugoročno koristiti.



    Više o ovoj temi možete pročitati u našem članku “Umjesto plastičnih – vrećice od ekološki prihvatljivih materijala



    Prednosti ekoloških promotivnih proizvoda.



    Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi puno su jeftiniji od ostalih promotivnih proizvoda. Oni su također korisniji za vaše poslovanje jer su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi po mjeri najjeftinija promocija vašeg brenda ili tvrtke. Većina korisnika primljene poklone za promociju integrira u svoj privatni život, stvarajući tako isplativu reklamu za vašu tvrtku u odnosu na druge vrste oglašavanja.



    Kao što je već spomenuto, poslovni pokloni ili održivi brendirani proizvodi doprinose održivosti i smanjenju otpada. Oni pomažu u smanjenju naše ionako visoke razine globalnog onečišćenja sprječavanjem nepotrebnog otpada. Ekološki prihvatljivi proizvodi također smanjuju emisije ugljika, štite klimu i ublažavaju rastuće negativne klimatske promjene. Stoga bi tvrtke za svoje poslovne poklone trebale birati proizvode za višekratnu upotrebu i biorazgradive proizvode, a ne proizvode iz neobnovljivih izvora.



    Održivi i brendirani proizvodi su ekonomični poslovni pokloni. Izdržljivi su, dugotrajni i jeftiniji. Pomažu poslovanjima, tvrtkama i organizacijama da uštede novac smanjujući financijske troškove u usporedbi sa svojim kolegama. Osim toga, ovi su proizvodi pouzdani i prikladni za potrošače, smanjujući financijske troškove za zamjenu proizvoda. Dugoročno, to potiče gospodarski rast i nacionalni razvoj.



    Nadalje, održivi brendirani proizvodi djeluju kao prekrasni pokloni za promociju, koji su izvrsni za početak angažmana na iskustvenim marketinškim događajima kao što su konferencije, sajmovi, koncerti itd. Također su izvrsni za aktivaciju i kampanje na društvenim mrežama, generirajući razgovore o vašim promotivnim artiklima, stvaranje angažmana i podizanje svijesti o vašem brendu ili poslovanju.





    Kako ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi mogu pomoći rastu vašeg poslovanja?



    Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi nude isplative pogodnosti koje mogu potaknuti prodaju, povećati profit i dugoročno značajno povećati vaše poslovanje. Davanje ovih proizvoda kao poklona za promociju ili poslovnih poklona svojim kupcima, klijentima, partnerima, prijateljima i široj javnosti pomoći će vam da postignete veću vidljivost i promovirate pozitivniji imidž vašeg brenda.



    To je također učinkovit način da svoju tvrtku ili poduzeće predstavite kao uglednu, jer ekološki proizvodi donirani kao pokloni za promociju govore o vašoj društvenoj odgovornosti i pravilnom odnosu prema okolišu. Prenose i poruku da vam je stalo do okoliša i vaših kupaca. Zauzvrat će to na njih ostaviti dobar dojam i ojačati njihovu lojalnost vašem brendu.



    Oko 90% kupaca koji su dobili poklon za promociju od neke tvrtke dugoročno će podržati tu tvrtku. Stoga možete ponuditi ekološke promotivne proizvode po mjeri kao poklone za promociju na događajima, u dobrotvornim organizacijama ili trgovinama kako biste pridobili nove kupce i zadržali one koji su prethodno kupili od vas. Ovi kupci će također privući nove kupce u vaše poslovanje, osiguravajući širenje i kontinuirano oglašavanje.



    Osim toga, to je za vas dugoročno ulaganje, jer većina poklona za promociju nudi stalnu izloženost marke gdje god su ti pokloni vidljivi ili korišteni. To, pak, šalje pozitivan signal vašim potencijalnim kupcima, klijentima i partnerima da ne razmišljate samo o dobiti nego ste svjesni zakona djelovanja i posljedica, i što je još važnije, budućnosti.



    Ideje za ekološki prihvatljive promotivne proizvode.



    Danas se brendirani ekološki proizvodi distribuiraju kao pokloni za promociju dok se marke natječu u stvaranju izvrsne prepoznatljivosti brenda u ekološki osviještenom svijetu. Stoga, ako se želite dokazati kao ekološki prihvatljiva tvrtka, pri odabiru proizvoda ne smijete zanemariti upotrebljivost. Nemojte birati proizvode koji će biti beskorisni ili će završiti u smeću. Umjesto toga, za svoje poslovne poklone odaberite održive proizvode koji su originalni, elegantni i ujedno prikladni za korištenje.



    Također, trebali biste odabrati praktične i ugodne funkcionalne proizvode koji su dobro ocijenjeni. To će povećati izloženost vašeg brenda, a istovremeno će osigurati da korišteni materijali budu ekološki prihvatljivi.  Stoga svoje ekološke promotivne proizvode trebate kupiti od tvrtki koje uključuju održivost u proces razvoja proizvoda; od odabira materijala, proizvodnje, personalizacije do metode pakiranja.



    Neke ideje za ekološke promotivne proizvode po mjeri su materijali izrađeni od tkanina, sjemenskog papira, jute, organskog pamuka, bambusa, pšenične slame, ljuski od kave, pluta, stakla, kukuruznog PLA i RPET-a. Od ovih materijala možete izraditi razne brendirane proizvode kao što su bilježnice od kartona, prijenosne punjače (power banks), kišobrane, suncobrane, majice, kape, slušalice od bambusa, prijenosne punjače kućištima od bambusa, setove pribora za jelo od bambusa, torbe za kupovinu od jute, kutije za hranu od bambusa, 100% pamuk torbe na vezice, tote torbe, reciklirane vrećice za otpatke, reciklirane vrećice za kupovinu, PVC torbe za prijenosna računala, USB stickove u kućištima od bambusa itd.





    Bez sumnje, održivi brendirani proizvodi ili poslovni pokloni moraju biti praktični i elegantni kako bi ih primatelji bolje prihvatili i cijenili.  Na taj način možete ostvariti svoje marketinške ciljeve dokazujući da gradite emocionalnu vezu i suradnju sa svojim kupcima, a pridonosite svojom kvotom očuvanju ekološkog integriteta. Općenito, ovi pokloni za promociju pomoći će vašim kupcima ili novim potencijalnim kupcima da vas se sjećaju u pozitivnom svjetlu, čime će se potaknuti ekološka percepcija vašeg poslovanja, a zauzvrat će se povećati prodaja i profit.



    Ukratko, članak je dao uvid u to zašto su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi rastući trend koji koristi ne samo vašem brendu ili tvrtki, već i ‘zemlji”. Stoga bi ulaganje u ove proizvode trebalo promatrati kao isplativ i koristan način za postizanje vaših ciljeva oglašavanja, poboljšanje imidža vaše marke i dugoročno značajno povećanje poslovanja.



    Pokloni za promociju najpovoljniji su način promocije.

    Zašto ih vaša tvrtka treba pročitajte u našem blogu 7 razloga zašto bi tvrtka trebala imati poklone za promociju.


    Oznake: Poslovni pokloni, Pokloni za promociju, ekologija

    Koje trendove treba slijediti pri odabiru poslovnih poklona?

    subota , 28.08.2021.

    Pažljivo odabrani poslovni pokloni i pokloni za promociju koji će pratiti suvremene trendove oduševit će korisnike i pouzdano osigurati da im ime vaše tvrtke ostane na umu.

    Prema podacima istraživanja, primatelji koriste dobre poslovne poklone i poklone za promociju jednom tjedno, što znači da odabir pravog poklona predstavlja ogroman potencijal za vidljivost vaše tvrtke. Slijedite li suvremene trendove i odaberete nešto tehnološki ili ekološki prihvatljivo, otkrili ste recept za entuzijastičnog primatelja i stvorili vrlo dobro ime za tvrtku.



    Poslovni pokloni povećavaju vidljivost vaše tvrtke



    Sumnje u uspješnost poslovnih poklona i poklona za promociju, koje tvrtke najčešće daruju kao božićne ili novogodišnje darove, suvišne su jer istraživanja potvrđuju da se primatelji poklona uglavnom sjećaju naziva tvrtke, dok se televizijski i radijski oglasi te šareni tiskani mediji tome ni približno ne približe. 

    Prilikom odabira sljedećih poslovnih poklona ne razmišljajte samo o tome hoćete li se odlučiti za personalizirane poklone, izraditi poklone po mjeri i pokloniti nešto potpuno jedinstveno, dati promotivni tekstil ili ispisati svoj logotip na promotivnom materijalu druge vrste, već uzmite u obzir i neke druge iznimno važne trendove. 



    Personalizirani pokloni – novi trend darivanja



    Odnedavno su iznimno popularni personalizirani pokloni koji daru dodaju osobni pečat, pobuđuju emocionalni odaziv kod primatelja i, dok savršeno izvršavaju svoju reklamnu ulogu, primatelju pokazuju njegovu vrijednost u vašim očima. Personalizirani pokloni variraju sve od boca za piće s imenima do simpatičnih olovaka u etuijima ili čak tiskanih promotivnih tekstila. Izbor je u potpunosti vaš!



    TailorMADE poslovni pokloni po mjeri



    Ako želite otići korak dalje od personaliziranih poklona, pravi izbor su TailorMADE poslovni pokloni ili pokloni po mjeri, u kojima su Habeco pokloni za promociju u potpunosti prilagođeni vašim željama – želite li svoj vlastiti, jedinstveni proizvod? Imate li na umu određenu boju? Jeste li si zamislili poklone u lijepoj ambalaži? Sve je moguće, a ovakav poklon definitivno će ostaviti poseban trag na primateljima poklona.



    Kod poslovnih poklona uzmite u obzir i trendove 



    Prilikom odabira poslovnih poklona dobro je slijediti još nekoliko preporuka. Prva je svakako kvaliteta, koja je u očima primatelja poklona važnija od iznosa kojeg ste odbili za dar. Ako je ovo površno izrađeno, ako se tisak ljušti s vašeg promotivnog tekstila, ako je vaš logotip premalen ili prevelik i ako je proizvod potpuno beskoristan za svakodnevnu uporabu, poklon neće postići svoj učinak. 30 godina iskustva osiguralo je da će se u Habeco pokloni za promociju za vaše poslovne poklone ili poklone za promociju pobrinuti pravi stručnjaci pa su te sumnje ili strahovi nepotrebni.



    Kad su u pitanju moderni poslovni pokloni i pokloni za promociju, ne zaboravite dva faktora - suvremene tehnološke trendove i brigu za okoliš!



    Oni će vam moći preporučiti pravi poklon čak i ako slijedite najvrućim trendovima, koji predstavljaju dobitnu kombinaciju za savršen poslovni poklon. Prvi je uzeti u obzir suvremene tehnološke trendove pri odabiru poklona – što kažete na punjač (powerbank) ili prijenosnu punjivu bateriju? Možda USB? Bežične slušalice trenutno su pravi hit  – mogu li one biti vaš poslovni poklon ove godine?

    A drugi trend? Ne zaboravite na okoliš što se tiče vaših poklona – nemojte podcjenjivati primatelje poklona, koji će brzo primijetiti velike količine plastike, pa odaberite nešto održivo i ekološki prihvatljivo – možda će to biti održiva vrećica za kupovinu izrađena od tkanine s modernim sloganom?



    Uvijek je vrijeme za darivanje



    Iako božićni i novogodišnji pokloni imaju svoju draž, dobro je znati da je idealno vrijeme za poslovne poklone i poklone za promociju uvijek. Ako ih pažljivo odaberete i darujete, možda će poslovni pokloni koje ćete uručiti u travnju imati još veći učinak nego u poplavi promotivnog materijala prije blagdana. Neka vam izbor poklona ne zadaje glavobolje, već poslovni izazov s kojim možete dokazati svoju odvažnost i osigurati zajamčenu vidljivost!


    Najpopularniji promotivni artikli ove godine

    ponedjeljak , 09.08.2021.

    Pandemija COVID-19 koja nas je zadesila prošle godine promijenila je naše živote i svijet bez presedana. Temeljito je redefinirala sve aspekte našeg svakodnevnog života—uključujući način prehrane, rada i putovanja. Zanimljivo je da se digitalne platforme sada koriste za obavljanje ovih dnevnih rutina kako bi se ograničio kontakt s ljudima i spriječilo širenje koronavirusa.



    Na isti način, pandemija je zauvijek promijenila ponašanje online kupovine, jer smo brzo prešli na digitalizaciju. Potrošači su za kupnju proizvoda pribjegli internetskim trgovinama i digitalnim rješenjima. Naravno, trendovi u industriji poklona za promociju slijede potrebe potrošača, pa ne čudi što su učinci pandemije evidentni i ovdje.



    Možda ste bili svjedoci super elegantnih promocija u godini prije nego što je svijet pogodila pandemija. Međutim, jeste li ovih dana vidjeli najnovije modne hirove promocije? Ne brinite ako niste, jer imamo svježe informacije za vas! Evo zgodne kompilacije trendovskih artikala koji su savršeni za individualna ili poslovna darivanja ove godine.



    Proizvodi za osobnu sigurnost i zdravlje







    Očigledno je da su oni na vrhu popisa jer svi moramo biti zaštićeni od koronavirusa. Zaštitne maske i proizvodi za dezinfekciju novi su modni dodaci koje bi svatko trebao nositi neko vrijeme u javnosti.



    Zaštitna maska je jednostavna, jeftina, vrlo učinkovita i najvažnija prepreka za smanjenje prijenosa virusa. Dostupna je u raznim materijalima i konfiguracijama, uključujući medicinsku masku za jednokratnu upotrebu, masku KN95 / FFP2 i zaštitnu masku od pamuka za višekratnu upotrebu. Kako bi bile atraktivnije i elegantnije, pamučne ili poliesterske maske mogu se i personalizirati ispisom.



    Sredstva za dezinfekciju ruku s najmanje 60% alkohola komplementarna su za uklanjanje klica na najprikladniji način kada sapun i voda nisu lako dostupni. Dolaze u različitim veličinama i oblicima, a njihova površina omogućuje tisak po mjeri kako bi se osigurala bolja prepoznatljivost marke ili njena učinkovita promocija.



    Za dodatnu sigurnost, također možete nositi zaštitne naočale protiv kapljica ili prskanja kad god ste u javnosti ili sudjelujete u bliskim grupnim aktivnostima. Za one koji su posebno oprezni i marljivi, higijenska ručka za otvaranje vrata bez dodirivanja ili beskontaktnog otvaranja te vlažne maramice genijalan su izum koji će vas smiriti i zaštititi od zaraze virusom.



    Na kraju, na raspolaganju vam je i set za prvu pomoć koji je uistinu vrijedan i spašava živote te sadrži bitne potrepštine za liječenje manjih ozljeda. 



    Artikli za sport i fitnes






    Duga razdoblja karantene i rada od kuće, osim mentalnog, utječu i na naše fizičko zdravlje. U udobnosti našeg doma, jelo i spavanje, ponekad čak i pretjerano, postali su nam omiljeni rutini.  Budući da je zdravlje bogatstvo, u porastu je potražnja za fitnes potrepštinama tijekom vježbanja kod kuće.



    Za one koji se bave umom i tijelom, prostirka za jogu, koja ne klizi savršen je suputnik za istraživanje i produbljivanje joga prakse, a istovremeno pruža sigurnost u izvođenju joga položaja i drugih pokreta. S druge strane, sportskim i aktivnim pojedincima može se svidjeti fitnes traka od gume i plastičnih materijala i izdržljivo uže za skakanje idealno za svakodnevne vježbe za izgradnju mišića i poboljšanje kardiovaskularnog zdravlja.



    Vježbanje u zatvorenom prostoru ili kod kuće intenzivna je aktivnost koja će vam zasigurno iscrpiti energiju i prouzročiti da se znojiti. Sportski ručnik koji se brzo suši bitan je komad koji će vam pomoći da se osušite i spriječiti kapanje znoja na opremu za vježbanje. Dodate li svemu tome i bocu za vodu Tritan, vaš dnevni režim bit će nadopunjen jer će taj artikl pobrinuti za rehidraciju i vratiti tjelesnu razinu vode izgubljenu tijekom vježbanja. Plastika Tritan preporučuje se kao najbolji izbor među bocama za vodu jer ne sadrži otrovne kemikalije i poznata je po svom laganom, ali čvrstom materijalu koji se ne lomi lako.



    Na kraju, nosiva tehnologija postaje sve popularnija, osobito u naše digitalno doba.  Kombiniranje pametnih bežičnih satova sa svakodnevnim vježbanjem nije samo elegantan i tehnički dar, već vam omogućuje pregled i praćenje zdravstvenih i fizičkih podataka poput podsjetnika na kretanje, krvnog tlaka, otkucaja srca, uključujući i dolazne pozive i obavijesti na društvenim mrežama.



    Ekološki prihvatljivi proizvodi






    Učinak pandemije na ljude nesumnjivo je negativan, pogotovo ako pogledamo broj smrtnih slučajeva zaraženih virusom. Taj broj i dalje raste. S druge strane, situacija je pozitivna za naš planet, jer se napokon može odahnuti sa smanjenjem ljudske aktivnosti, što ujedno znači i niže emisije ugljičnog otiska. Od izbijanja pandemije, ljudi su predaniji usvajanju ekološki prihvatljivih navika i održivijem životu, što se u novim normama smatra načinom života "nove budućnosti."



    U posljednje vrijeme povećana je prodaja i kupnja ekološki prihvatljivih proizvoda. Proizvodi od bambusa postaju trendi jer nude mnoge ekološke prednosti u usporedbi s plastikom, gumom ili drugim umjetnim materijalima koji se koriste u proizvodnji. Bambus se smatra održivim materijalom jer je 100% biorazgradiv, jednostavan za uzgoj i ima antibakterijska svojstva.



    Putni pribor za jelo od bambusa za višekratnu upotrebu jedan je od primjera ekološki prihvatljivog proizvoda koji smanjuje plastični otpad. Komplet uključuje žlicu, vilicu, nož, slamu i četku za čišćenje koji se mogu koristiti bilo gdje. Osim toga, ovaj pribor za jelo od bambusa izvanredan je kuhinjski pribor jer je lagan, otporan na ogrebotine i toplinu te ima prirodne antimikrobne elemente.



    Oduševljenje bambusom vidi se svuda. Koristi se čak i kao modni iskaz ekološki prihvatljivih materijala, jer njegova boja daje minimalistički, klasično neutralni, zemljani i topli ambijent.  Primjeri ovih ekološki prihvatljivih proizvoda uključuju prijenosni punjač (power bank) s kućištem od bambusa, stalak za pametni telefon od bambusa s pojačalom, termosicu s poklopcem od bambusa, bežični punjač u kućištu od bambusa, četkicu za zube od bambusa, olovku i set za pisanje od bambusa i još mnogo toga!



    Vrećica za višekratnu uporabu još je jedan ekološki prihvatljiv proizvod koji se stalno promovira potrošačima, osobito pri kupnji namirnica. Ova vrsta vrećica može se koristiti više puta za razliku od papirnatih ili plastičnih vrećica za jednokratnu upotrebu. Primjeri su vrećice s vezicama i  tote torbe izrađene od tkanine poput platna i jute vrećice tkane od prirodnih vlakana.



    Stolni i računarski pribor






    Rad od kuće donosi mnoge prednosti, kao i mnoge izazove koji utječu na produktivnost rada. U kućnom uredu često smo svjedoci mnogih prekida i problema s internetskom vezom. Stoga nas opremanje kućnog ureda priborom i drugom bitnom opremom zasigurno može spasiti i potaknuti učinkovitu radnu atmosferu.



    Primjer jednog takvog gadgeta su slušalice koje sprječavaju svu buku iz okoline i pomažu vam da se usredotočite i izbjegnete ometanje zvukova tijekom Zoom sastanaka i glasovnih poziva.  Bežične i Bluetooth slušalice postaju vrući proizvodi u doba bežične tehnologije jer su moderne i praktične u usporedbi sa žičanim uređajima. Osim toga, takvi bežični alati nude velike prednosti pri radu od kuće. Budući da su to bežični proizvodi, omogućuju vam da bez poteškoća hodate uokolo ili jednostavno olakšavaju obavljanje kućanskih poslova. Nije li ovo jedan od najboljih gadgeta ikada?



    Ergonomski proizvodi još su jedan od najtraženijih uredskih i kućnih potrepština za povećanje produktivnosti rada i promicanje udobnosti i učinkovite interakcije s tehnološkim alatima. Zakrivljeni bežični miš, na primjer, smanjuje opterećenje tipkovnice i oslobađa palac i kažiprst od teških udaraca koje inače zadaju. Ergonomsko iskustvo podiže se na višu razinu ako je miš povezan s vodootpornom poliuretanskom podlogom za miš koja je integrirana s tehnologijom bežičnog punjenja i gdje možemo puniti sve mobilne uređaje koji podržavaju bežično punjenje.



    USB priključnica s više priključaka nezamjenjiv je artikl kada se gomilaju svi zahtjevi rada na mreži, a većini naših gadgeta u našem uredu na ovaj ili onaj način treba USB veza. Ovaj je proizvod definitivno pomoćno sredstvo za rad koje vam omogućuje punjenje više uređaja istovremeno i povećanje broja dostupnih USB priključaka na prijenosnom računalu, osobito ako se svi dostupni ugrađeni priključci koriste istovremeno. Osim toga, omogućuje vam prijenos velikih količina podataka između USB uređaja ako ste u situaciji koja zahtijeva često premještanje datoteka.



    Što se tiče promicanja produktivnog okruženja dok radite od kuće, proizvod poput difuzora arome bonus je proizvod koji će vas zasigurno dovesti u raspoloženje za rad. Difuzori jednostavno funkcioniraju kroz proces difuzije ulja koji toplinom pretvara ulje u paru koja se ispušta u atmosferu. Kontinuirani i ugodan miris tijekom rada može ublažiti stres, zadržati koncentraciju i okrijepiti vas tijekom popodnevnog umora. Dakle, trebate li se uopće vratiti u ured s ovim korisnim i učinkovitim alatima i osvježavajućom aromom u zraku?



    Kuhinjsko posuđe i pribor za kuhanje






    Kako se ljudi navikavaju na karantene i kućnu izolaciju, sve se više jela priprema kod kuće kako bi se odlučili za zdravu hranu i eksperimentirali s novim okusima kroz domaću kuhinju. Mogući gurmani i kuhari sada troše više na kuhinjske potrepštine kako bi naučili nove vještine i prepustili se praktičnosti pripreme vlastitih jela.



    Počnimo s najvažnijim arsenalom u kuhinji - nožem. Bez toga će iskustvo kuhanja biti gotovo nemoguće. Nož služi kao pravi alat, bilo da ste kućni kuhar ili profesionalac, u pretvaranju hrane u odgovarajuće i željene oblike kako biste na stolu stvorili atraktivan i ukusan jelovnik. Među mnogim ljudima i profesionalnim kuharima popularni su japanski setovi noževa poznati po svojoj visokoj kvaliteti. Tanki su i lagani i smatraju se najoštrijim noževima na svijetu izrađenim od čelika s visokim ugljikom i drugim elementima koji dugo zadržavaju oblik i oštrinu.



    Naravno, iskustvo noža nije potpuno bez skromne daske za rezanje koja omogućuje čisto rezanje, sprječava kontakt i oštećenje površine ispod nje. Postoje razne daske za rezanje, ali koja je najnoviji trend? Proizvodi od bambusa sve se više preporučuju kao alternativa drvenim daskama za rezanje. Nije preskupa i izrađena je od obnovljivih materijala koji minimiziraju trošenje rubova noža. Osim toga, ima dodatne značajke gdje možete koristiti njegovu ravnu površinu za posluživanje i pladnjeve, a na njoj možete poslužiti čak i kruh ili sir!



    Nakon što opremite kuhinju potrebnim arsenalom, preporučuje se dodatna zaštita odjeće kako biste uživali u kuhanju kod kuće bez drame ili uništenja vašeg omiljenog džempera. Ili pidžama. Pregače su neopjevani heroj u kuhinji. Postali su važan dio kuhanja i sprječavaju da vaša odjeća dođe u dodir s hranom, kao i nered u kuhinji. Držači lonaca i rukavice za pećnicu slični su heroji koji štite ruku od topline i opekotina. Dostupne su u različitim veličinama i izvedbama te su izolirane i okružene pamučnim tkaninama.



    Dakle, koji su artikli najprikladniji za darivanje ili promociju?







    Svi gore navedeni proizvodi najnoviji su trendovi koji će se zasigurno cijeniti i oduševit će vaše klijente ili potencijalne kupce. Svaki proizvod donosi jedinstvenu poruku i funkcionalnost.  Ekološki prihvatljivi proizvodi najbolji su način za izražavanje brige za okoliš ili promicanje održivosti. Računalni gadgeti izvrstan su alat za tehničko znanje koji vaš rad kod kuće može učiniti učinkovitim i produktivnim. Fitnes oprema važan je podsjetnik da zdravlje tijekom pandemije mora biti naš najveći prioritet. Dok promotivni proizvod u kuhinji može potaknuti nekoga da jela priprema kod kuće jer su oni zdraviji. Osim toga, domaća jela savršena su za okupljanje obitelji.



    Na individualnoj razini treba uzeti u obzir čimbenike poput osobnosti i interesa osobe koja prima poklon. U poslovnim okruženjima najbolje je razmišljati o poklonima koji predstavljaju vrijednosti i misiju tvrtke. Osim toga, važno je ako su pokloni za promociju važni za vaše klijente te odgovaraju na aktualna pitanja i izazove u društvu, poput klimatskih promjena i okoliša. Oni pomažu ne samo krajnjem rezultatu, već i društvenoj odgovornosti i zagovaranju kako bi svijet učinili boljim mjestom za život.



    Na kraju, bitan kriterij promotivnog proizvoda je praktičnost i upotrebljivost, pa će takav poklon za promociju ostaviti trajan dojam i uvažavanje kod primatelja.



    Više sadržaja na temu poslovnih poklona nači čete na Habeco Gifts portalu.


    Oznake: Poslovni pokloni, Personalizirani pokloni, Pokloni za promociju, promo materijal

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.