Totus Mundus Agit Historiem

četvrtak, 12.01.2006.

Vertlabret.prgavci.dotcom

Kasno je, zadnja dva dana sam toliko probluzio da me glava bolila danas čitav dan..spavo bih više od prosječnog, znači, danas sam spevo 12sati, probudio se, istuširo i ponovno legao u krpe i spavo do nekih 16.30, probudio se i opet ista priča, toliko sam se naspavo i odmorio tu glavicu da sad nemogu spavat pa cu sutra isto tako zavrsit..ajde nemogu se pozalit. Imam za jest, nis ne radim, zivim u toplom, dobijem podosta toga,...sta cu bolje, po cijele dane spavam, a neki govore kako je njima dosadno na praznicima.ajde, kad svi forsiraju...treba biti relax, ja ko da sam cijelo vrijeme HIGH se osjećam. Uistinu, u glavi mi MAGLA.. a, valjda sam opet neku bolest pokupija..a ki če znat..

Uglavnom, gledo sam danas prgavu familiju, pa eto da malo i ja prokomentiram povodom toga što sam posjetio blog mladje(a i starije opaljene).. i skužih da je mala E.D pravo malo derište, ah, valjda zato jer na nju utjece mnogo drugih vecih i jacih cimbenika i faktora, jer ipak joj je ćale slavna ličnost..mozda sam prenaglio malo s komentarom ali ako se u sljedećim nastavcim dokaže da nije ja cu editirat nanovo ovaj post.Ja znam da nemam pravo kritizirat ničiju familiju, al ova je sad ovako javno postala "svačija".I'msorry.
Majka-majka, vidi se, žena s iskustvom, za ćaleta netreba ni govorit.
Uglavnom, nemam sta rec, volim ja svoje starce, mada bi htio i malo dinodvornik u svojoj familia imat. :)

Mislim da djecu ne odgajaju toliko roditelji koliko i njihovo društvo tj. ta okolina koja tu djecu okružuje, naravno, ako je to djete pametno, znat će kad je prilika da promijeni tu svoju okolinu, naravno uz poneku sreću! sreću da dobije šansu za ostvarenje te promjene, u smislu da pronađe novo društvo, bolje ili lošije, nije bitno, samo da se snađe, da ne zaluta put droge i podzemlja pogoto velikih gradova, gdje je, vjerujem, puno veća vjerojatnost za tako neshto.

Ja sam ladies&gentlmans zabrijo na te neke glupe esejske teme,... kasno je, moj je mozak umoran, umoran od sve te silne Jave, tako da cu sad otici zaroniti u svoje osobno Carstvo, idem iskoristi svoje najmocnije oruzje privatnog uzitka
-San.

LakaNoć.

12.01.2006. u 01:22 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ćakulam, sa tipkovnicom. Na zapadu zemlje.

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...

Image Hosted by ImageShack.us

Muškarci ne opraštaju, ali zaboravljaju.
Žene ne zaborave, ali oproste.