buddha u supermarketu

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 17.06.2005., petak

ŠTO RADE PJESNICI KAD NE RADE?

Bilo je zanimljivo te večeri u Booksi. Dok smo čekali da se svi okupe ona je htjela sve znati.

- Aaaaa ko su ovi? - upitala je šaptom mala kovrčava upirući prstom na društvo ispod spiralnih stuba.
- Oni tamo su pjesnici. A ovi ovdje su pisci proze.-
- Pa i ti si pjesnik, zar ne? –
- Jesam, ali večeras nisam -
- Šteta - uzdahnula je - Ne znam zašto, ali ja tebe više volim kao pjesnika. Ti si moj pjesnik! Zašto mi više ne pišeš pjesme?

I tu sam si ja malo zamislio. Ok. Ja sam njen pjesnik.. i pitam se, nakon čitanja mnogih biografija, rasprava o pjesnicima koje su napisali ljubitelji njihovih stihova, kako pjesnici danas žive i što rade kad ne pišu pjesme?

Negdje sam pročitao da su pjesnici prije prvog svjetskog rata završavali u ludnici ili da su upotrebljavali samo najbolji parfem. Opijali su se vlastitim riječima, a ne pivom kao današnji pjesnici i općenito bili su puni tajanstvenih savjeta. Nosili su kućne ogrtače od svile i za svakog posjetioca imali su spremnu dosjetku. Nakon drugoga svjetskog rata odbili su nositi kravate, ali su dosjetke ostale.

A danas? Kada sam počinjao živjeti i raditi kao pjesnik na faksu ili u poduzeću šmugnuo bih na zahod i stojećki pisao pjesme o dvorištima, mačorima i njihovim sjećanjima na davno pregažene drage. Pisao sam i bio sam plah poput onog zeca izgubljenog između redova. I znao sam tada: Nenapisane pjesme su žive! Mi ih dnevno sanjamo i one žive po nama, mi bivamo življeni od njih. No čim se ispišu, baš kao i ljudi kad se rode, one počinju umirati, postupno se predaju zaboravu. Potrebu za pisanjem generira upravo strah od zaborava. No strah je tako daleko od svake mudrosti. Mudar čovjek, onaj koji je obdaren istinskim darom stvaranja svjetova bez straha od posljedica takovog čina, ne prijanja za svoje djelo. Nije življen od njega. I baš zato ga ono nikada ne napušta, nastavlja zauvijek živjeti s one strane zaborava.

Ja nisam mudar čovjek. Muči me sve to oko zaborava i prisjećam se prve prave pjesme koje sam napisao na blokiću 'Ožujskog piva'.

Sjedimo u birtiji Lima i ja,
i promatramo svijet
kroz umašćenu pivsku flašu.
Vani prolaze djevojke,
smiješe se nekim drugim mladićima.


I tako je sve počelo. Tog dana u našem gradu bio je koncert Dawida Bowiea i mi smo od ranog jutra lokali u «Dva ribara».

Niti jedan od mojih prijatelja nije postao pjesnik. Jedan je, ali je prestao biti prijateljem. Postali su pametniji. Više nismo plahi, žene sjede s nama za stolom. Nakon čevrtog ili petog piva kojeg oni popiju, ja ne pijem pa im brojim, pitam se: kako danas žive pjesnici i što rade kad ne pišu pjesme ?

- 05:42 - Ostavi POST! (27) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg