buddha u supermarketu

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 03.06.2004., četvrtak

Što sve treba za ljubav?

- Kako se ovako krasna žena uopće zaljubila u tebe?-
upitao me iznenada Štef misleći na malu kovrčavu, dok smo zjakali u prazno na terasi kafića. Štef je, ono, pravi primjerak zlatne mladeži. Klasična hrvatska bajka: visok, iznimno zgodan frajer tijela do u najsitnijeg detalja razrađenog u teretani. Uspješan mladi pravnik, roditelji tajkuni, nekretnine po Zagrebu i moru. Jahta, auti i razne sponzoruše koje se grebu za njegovu naklonost.
- Napisao sam joj pismo rekoh. .
- Ma da? Pismo?
- Hmmm da. Pismo. Onako pravo starinsko, rukom pisano pismo. Znaš da sam nepopravljivi romantik.
- Napiši mi pismo !! – reče.
Ovo nisam očekivao. Da pred moj bušaći toranj izgubljen negdje u pustinji bane Mali Princ s molbom da mu nacrtam ovcu..ajde de, čak i to bih mogao nekako mentalno obuhvatiti, ali da Štefu pišem ljubavno pismo? To zaista od njega nisam očekivao.
- Hmmm, rekoh, ne želim na sebe navlačiti tuđu karmu. Napiši joj sam.
- Ne seri... mora bit uvjerljivo.
- Ali ti imaš sasvim dobru moć uvjeravanja, kimnuh na parkiranu CLK mečku. Nisam već dugo pisao ljubavna pisma. Nisam u formi. Uostalom, za to treba bit prisutna ona neka alkemija.-
- Hehehe Porto, koji čarobnjak ne želi isprobati dali stara magija još uvijek funkcionira?-namignuo je. Hajde, zamisli da je ko u westernu: Porto, revolveraš koji je odavno objesio svoje coltove na klin, poželi ponovno iskušati svoje umijeće…ili je situacija takva da se u njemu probudi ono nešto ljudsko, neki poriv da spasi gradić, prijatelja u nevolji ili voljenu ženu. Može? Ovo pismo STVARNO mora bit uvjerljivo…
Ne ne i ne, odolijevao sam njegovim uvjeravanjima, jednostavno, ne želim se petljati u tuđe živote. No među nama, iskreno, iz čiste muške ljubomore nisam htio glumit Cyrana de Bergeraca da bi Štef imao svoj ubod na kraju balade.
***
Napisao sam ga nalivperom na kvalitetnom papiru. Bilo je to dobro pismo. Mrak pismo. Pravo remek djelo. A ako je ne zdrma sadržaj, ak pada na formu, tu je i moj fini kaligrafski rukopis koji u kombinaciji sa tehničkim pismom jednog inženjera izgleda zaista efektno. Samozadovoljno sam se smješkao dok sam drugi dan pred Štefom ispisivao na koverti njeno ime i adresu. Ak' ovo upali, pokosit ćeš mi cijeli brijeg na viksi. Nema frke stari, vječni dužnik, reče Štef, otme mi pismo iz ruke i odjuri prema poštanskom sandučiću.
***
Prošla su tri mjeseca otkako ga nisam vidio. Kao da je u zemlju propao. I dok smo neki dan gledali tekmu, zaustavio se CLK Iz njega je izašao Štef, mahnuo nam veselo te otcupkao oko auta kako bi otvorio suvozačka vrata. Iz kožnog zica mečke iskoprcala se majušna debeljuškasta ženica s trajnom i rinčicama, uistinu katastrofalnog tena. Stepli smo se u nevjerici kad ju je obujmio oko mjesta gdje bi se, barem prema anatomskom atlasu trebao nalazit struk i nježno privio k sebi. Micica, prošaputao joj je, odi da te upoznam s dečkima. Micica? Ne zaista, zaista nismo registrirali kad su naši uvalili srbima izjednačujući gol.
- Da vas upoznam, rekao je galantno, ovo je Đurđica… Đurđica ovo je Miki. Domić, Kanta, Porto..namignuo mi je diskretno, moji prijatelji.
- Đurđica ???-zagrcnuli smo se u stavu mirno. Ona se samo nasmiješila otkrivajući svoje žute štakorske zube s kojih se odronjavao kamenac, zatreptala blaženo sitnim mišjim okicama i otišla u WC lomeći gležnjeve u štiklama. Mogao bi se čak i zakleti da je imala i grbu. Štef ju je otpratio dugim zaljubljenim pogledom sve do vrata, a onda nam je diskretnim pokretom ruke pokazao kako Đurđica skriva nogometnu loptu ispod svoje majice.
To je ona?? Ovaj, pismo, ovaj… mucao sam. Stari, molim te oprosti mi sve duge moje karmičke, kao što i ja tebi opraštam onaj brijeg za košnju…
- Nemoj bit takav tako Porto…- ozbiljno me ukorio Štef.
Jer za ljubav..., podučio me konspirativno unijevši mi se u lice,

za ljubav treba imat dušu.

- 19:29 - Ostavi POST! (0) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg