..... moj prstek... i gluposti .... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

nedjelja, 27.11.2005.

..... moj prstek... i gluposti ....

. hm evo napokon moj puftek na netu...

za one citatelje koji ne znaju sta je to tak s tim mojim prstekom, uglavnom evo ukratko cu vam ispricat...

mislim da je to bio utorak kad me pas gricnuo za prst. to je bilo ofak .. ja sam sjedilakod kompa i tak te brije i vidla da mi pas neke jede, nak prvo mislila ma ziher si je uzo keks svoj pa njupa, i ond sam cula da neke škloca pa sam opet pogledala ke to jede, i vidla sam glupi čep od plasticne boce( neznam kak je taj čep zavrsio na podu .. hm no nema beda , toti je tak kad pijes vodu iz boce.. jana --->zakon :D no ).... i tak sam se s njim navlačila da mi ga da al moron nije tio dat ... i kak ja glupa povukla čep. a pas pametan ga pustio i mene čopio za puftek.... bla bla.. da dalje nefilozofiram , uglavnom mi je probio prst sa svojim očnjakom .. iam 3 rane na prsteku .. budete vidli :P khm i takmi je precviko zicek u prsteku ..pa sam isla sivat i to .. bla bla.... bla..eh sad sljede slikiče...

gadno zgleda, al ni tak strasno .. ajmo reč....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovdje je zamotan.... i to mi otezavalo pisanje, no snađes se ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ranice..... ljeva rana nie nike strasno al kroz desnu ranu mi proso zub...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovak zgleda desna rana kroz ko je zubek proso

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo je rana s druge strane prsteka na koju je stranu izbio zub... huh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i toliko o mom prsteku....

naime jucer je bilo zagrijavanje ( opijanja) kod frendice.. kupile smo nekoliko boca q-paka... i pile..... khm sljede neke slikice, ostale nisu bitne :))

megy.... kako pije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bas ljepo .. mislim na ljep mi nacin rekla da odjebem.. :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bla bla....(pijandura)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pij pij pij.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

maca se napušila :)))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. nasla nofi kjevet :))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja na kjevetcu ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


megino glumatanje :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i to je to .. lol .... toliko od mene :))