Poremechena iLi Ipak Ne?

Poremechena iLi Ipak Ne?

utorak, 25.10.2005.

.. glupiranje?.. dosada? .... hm da...

hm jucer mi je bilo tak dosadno dfa nisam znala kud bi od dosade pa sam se slikala lol .... slikala sam svoje miške.. i khm tako to lol no to budete i samii vidli ;) i također tu če se nač i ivanovih par slika do se glumato :D a i mojih par slika koje sam ja slikala s mobom i ocjenite moj rad ( sto se tiče onoh o pirodi slika ;)
pa krenimo ....
miške......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

šrekac .. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moji radovi... slikano mobom da je fotičem bilo bi bolje ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja mala đukela :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ii to je sve od slikica :)) pozzdraf

nedjelja, 23.10.2005.

CeNtAr gLuPoStI?

Image hosted by TinyPic.com

hm... više neam blage ke da pišem... nestalo mi inspiracije za ofaj hebeni blog... sam se više pitam kad ce mi dojaditi ga da izbrišem ... ionako na ofom blogu nea niš posebno osim gluposti .....
no neda mi se paradirat o tom blogu ... nego... pitanje je ša da radim? ... bolesna sam .. ko i inače.. uvjek na mene neki virus skoči.. ko da sam neki magnet za takve brije... no nea veze... jedva sad čekam da počnemo slikat i obilazit grad i te brije , bit če hebenica.... pogotovo kad uskoro dobimo sponzore, pa kome če ič ič če kome ne ostat če bez sponzora. hm.. nadam se da ja neč bit jedna od sponzoruša.. nemislim o negativnom smislu narafno ... a znam da neč, jer nisam takaf tip osobe, ne neč o tom filozofirat.. znaju dost o meni oni koji me znaju, oni koi me neznaju neka ne zabadaju nos u ono ša ih se netiče.. hm... sve ide uglavnom svojim tokom... skola mi je ok.. mada ima par sjebanih ljudi izgledaju gore od smokljana no mi imamo svoji "klan" drustva iz razreda i za ostale morone nas zaboli kitač.... jedna cura je dobila ukor razrednika jer nije tjela dat mob, mislim koje li gluposti i također jedna je dobila ukor zat ke je nosila kapu u skoli pod odmoron... ne na satu.. mislim skola je koma.. doro kaj još nisu izmislili da nesmiješ disat ... no nije bitno... hm sve mi je sjebano .. ofa viroza me totalka sjebala.. neremič na treninge a u 4 mj iam drzavno natjecanje, psmtr.... no nadoknadit čem ja to... bar se nadam... hm.. ša da još kazem.... fakat neam pojma... hm i ovako.. uskoro cu ic na ophodnju davanja komentara blogova zato pazite ke pišete :)))) hm.. valjda je to sve .... i khm.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


uz malo glupiranja... i stvar rješena----
slike su nastale u foto studiju di me fred koi tam radi bevz sliko .... blah.... slikano je mobom pa je sve nekako izkomešano ti pikseliči nisu doro poslagani ......... na kompu je onak blah .. no ok nea beda :)

ponedjeljak, 03.10.2005.

NeStO O KiCk BoXu

neam ideja sta da napisem općenito pa rekoh idem neke napisati o kick boxu...( mozda netko neš nauci :DD ) :P
pa ovako...

KICK BOX..
je moderan borilački sport u kojem se natjecatelji bore udarajući protivnika rukama i nogama u dozvoljene dijelove tijela. Pri tome koriste zaštitnu opremu.
obuhvaća ukupno sedam disciplina, dok se u našem klubu uvježbavaju četiri slijedeće natjecateljske discipline:

*SEMI CONTACT - je međusobna borba dva natjecatelja u kojoj se koriste pojedinačni udarci izvedeni umjerenom snagom u prednji i bočni dio trupa i glave. Zabranjeni su udarci ispod pojasa, u tjeme, potiljak, ključnu kost, vrat i leđa. Semi contact ima dosta sličnosti s karate borbom, ali je zbog korištenja zaštitne opreme znatno sigurniji.
* LIGHT CONTACT - se razlikuje od semi contact-a po tome što se izvode povezani udarci rukom i nogom (umjerenom snagom) i suci samo ponekad zaustavljaju borbu, a na kraju se donosi odluka o pobjedniku. Borba je vrlo slična TAE-KWON-DO-u sa tehnikama boksa.
*FULL CONTACT - je borba u kojoj je dozvoljeno udaranje svom snagom sa ciljem privremenog onesposobljavanja protivnika (knock-down i knock-out). Nastup je dozvoljen samo punoljetnim natjecateljima. Borba liči boksu sa upotrebom nogu.
*LOW KICK - je borba u kojoj su snažni udarci dozvoljeni i po nogama. Borba sliči savateu, vrlo je zahtjevna i dozvoljena je samo punoljetnim osobama.
..... toliko o tom...
malo sljikiča :D
Image hosted by TinyPic.comFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

et to je to.. pozdraf ;)