Poremechena iLi Ipak Ne?

Poremechena iLi Ipak Ne?

četvrtak, 25.08.2005.

... pijanka u baltazaru ...

khm pa ovako... osla sam vanka oko 3 koliko se sjecam lol
doso je frend po mene iz baltazara jer je tam bila ostala ekipa i falilo im je još cura za zezanciju.. ja sam rekal ok idem.. mada se nisam baš najbolje osjecala... no kog sad briga..
i tako dosli smo tamo kad ono od sve krcato jedva si uso unutra... no mi smo iali di sjest ( na oju srecu jer nerem stajat rad noge.... bla bla) sjeli smo se k ostaloj ekipi i pocela je zajebancija.. u toj ekipi je bilo sveukupno 10 deckiju i 7 cura lol no nema veze decki su pravi... svi zahebanti .. ma ludost :) i tako su pocele runde.... aj sam prvo pila šveps-tanđarinu lol jer nisu iali kole : sve je bilo prodano no doro.. i tako isli smo plesat ja nisam puno plesala zat ke nisam mogla a moje plesanje je bilo ono jakooo smjesno... nekako sam se tam uspjela migoljiti po podiju.... ubiti sve je bilo ok do jednog trenutka kad mi je noga slkliznula loool ....( nisam pala) ali sam šepala... posto mi ej ta noga sjebana...i... nije bitno lol... nisam mogla više hodat a kamoli stat na tu nogu, bolila je ko sam vrag.. uuf uzas kad se jetim... i tak je to jedan frend vidio i lol nosio me do saparea gdje smo sjedili svi su zurili u mene ko da je neznam ti kaj biilo ma lol strava.. i tako sam ja sjedila i sama seb u bradu kukala ke sam isla plesat i sjebat se ono.. mislim ti bolovi su bilo ko da te neko kolje lol... no da nepricavam to s mojom nogom krenimo dalje... ovako.. nekoliko cura iz grupe su osle po cugu s tim da mene nisu pitale stacu pit no doro.. kad viš ono one men donjele 5 časa malibua... a ostalima svima po nekoliko piva i martinia... i ostale votke... bla bla... ja sam se prvo protiva tom ke su mi donjeli alkohol jer mi se i ( nije pilo) hehe i on sam rekla ma zaboli me veceras cu se napit ka deva i ok.. nikom niš.. i tako sam to popila i ons je doslo još runda, kad smo izrešetali 8 runda sam ja vec bila čoknuta( pipita) popila sam sve od piva.. do likera.. i tako smo još nabacili 6 runda i ja sam bila gotova lol trebali ste cut kakve sam izjave bacala ee vi bi pucali od smjeha brijem da bi valjali po podu.. ubiti govorila sam ukratko o curama posebno i ond presla na decke.. ond su decki presli na temu (sex) i tako sam blebetala o tom.. svi smo bili pijani ko majke , a bilo mi je najjebenije kad je jedna cura drosnula s saparea( posto je sjedila na rubu) i dalje nastavila lezat dolje.. jedan ju je frend dizo ali ona je pocela pricati kako je to njen krevet.. da je udobno i da ju nedizu jer je ona kak ti u svojoj sobi bla bla i uzela neku jaknu il sta ja znam sta je to bilo i pokrila se time... to joj je bila deka.. misli cura si zabrijala da je doma.. ma loool to su bile komedije...hm... imali smo i striptiz lol ... jedan lik( ne iz naseg drustva) je bio toliko pijan da se do kraja skinuo i poceo mahat biiiiiip.... uokolo.. looool e mi smo se trgali od smjeha... i ond su dosli redari po njega i izgurali ga vanka i poljevali ga vodom da se otjezni.. hehehe .. svaš svaš....... i tak se priblizavo kraj boravljenja u toom ( diskaču) ...i htjeli smo otic.. ali lol nitko se nije mogo pomaknu tako smo se opili to su bile komedije.. zelis se dic pa te sam ravnoteza iznevjeri i vratis se natrag.. hehe a ja k tom nisam mogla hodat no nasrecu doso je jedan drugi frend tamo ( ko naručen hehe) i on me noso vanka.. hehe i odvezo doma a ove klipane ostavio da budu i dalje tamo dok malo nedođu k sebi.. hehehe.... i da.. kad sam dosla doma ( suzdrzala sam se putem) sam se tako izbljuvala loool bljuvala sam od 7 ujutro do 9 sati.. ma strava dušu sam izbacila iz sebe... komedija...i osla sam malo ospavat i probudila sam se oko 12... a kad sam se pogledala u ogledalo bome sam iala sta za vidit.. sva maskara razlivena po faci sva sminka onak razmazana.. ma strava ali ke je najbolej bila sam tak mamurna da sam jedva ustala... ah.. sta ces...( a tek podocnjaci kakvi su bili??)) maloool .. strava i onak krvave oke... ma uzas ;) hm.. toliko o tome.. neda mi se vise pisat hehe...( vec me bubaju prstici hehe .. mada post nije jako dugacak.. ) a i ke se tice gramatickih greski neojte mi zamjerit.. još uvijek sam napola mamurna... nije još uvjek sve isparilo iz mene.. hm.. nadam se da ubrzo bude... pozdraf :))

subota, 20.08.2005.

.... sve mi ide na *urac...

ovaj život mi nije suđen,
nisam u njemu trebala ostati,
ovakva osoba postati.
Nisam se trebala tu zadržati.
Ovaj svijet mi nije suđen,
Jer ovo nije moj svijet.
Jer da je ovo svijet kakav hoću,
Onda ne bih bila budna noću,
Ne bih suze ove lila,
Ne bih patnju ovu krila.
Kad bi ovo sudbina moja bila ,
Možda sad bih slatke snove snila,
A ne, kao svake noći, krvave suze lila.

Ovo ne može moj život biti,
Ne, ne smije,
Jer ga neću poživjeti.
Ovaj pakao ne smije
biti sve što imam
neću ga živjeti,
prije ću umrijeti,
u nekom drugom životu
sudbinu iskušati.
Možda ću tamo preživjeti....

toliko o moim trenutnim osjecajima..

Image hosted by TinyPic.com

petak, 19.08.2005.

..... nekoliko sranja...

Image Hosted by ImageShack.us

... hm.. idem pisat pjesme... .. sad mi polako dolazi inspiracija dok sam zbedirana--
pa ajd...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
noć, ostavljena tu.. samo da mi lice sakrije..
ja ponovo na dnu, čekam na sve tvoje dodire..
i nemam snage ni glasa pustiti
od tuge koju sada osjećam,
i mada znam da me noćas ostavljaš
ja molit ću za svaki poljubac..
jednom ćeš znati kako mi je večeras
kad ti se duša poput stakla razlomi,
al tada više neću žaliti..
pogled tvoj sve mi govori
i svaka riječ bi bila previše.
i pusti me, pusti da ne zaplačem
jer opet sve u meni umire...
i nemam snage ni glasa pustiti
od tuge koju sada osjećam,
i mada znam da me noćas ostavljaš
ja molit ću za svaki poljubac..
sve sad znam, sad je kraj
tvoje riječi nisu više iskrene,
al tužno je kako sve prolazi
kad je trebalo biti najbolje..
i znam, više nema povratka
al me boli istina da sve što vrijedi sam izgubila..
pusti me da vjerujem da mi sve još tvoje pripada,
pusti da se ne rasplačem..
jer sad znam da stvarno odlaziš..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sjedim sama,
čujem samo suze
koje se kap po kap
polako spuštaju niz moje lice..
Odjednom, bez nekog pravog razloga
slomila sam se..
slomio se moj čvrsti stav prema životu
rečenica koja glasi:
život je borba, prihvati ju!
Čini mi se kao da sam
izgubila tu borbu..
borbu koja je zapravo život,
ali život je još tu,
znači, nisam potpuno na dnu..
nešto me drži, ali ne znam što..
a suze se i dalje slijevaju,
i tiho plaču samnom..
i ta borba koju bi trebala izdržati,
vuče me prema dnu,
jer ipak nisam toliko jaka..
i nekad se pitam zašto borba još traje,
zašto je život ovakav kakav je..
a takav je zbog tebe..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Image Hosted by ImageShack.us
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sjedim sama i razmišljam..
razmišljam kuda sve ovo vodi
ali znam da mene neće odvesti nikud...
jer ovo me uništilo, uništilo dokraja,
ti si me uništio..
i nisam više sposobna ni razmišljati o tebi,
a kad mi nešto kažeš ne čujem te..
kao da si odjednom nestao iz mog života
i više te ne primjećujem.. nema te...
ali da je bar tako..
jer varam samu sebe kad kažem da mi ne značiš ništa
jer da je to istina ne bi se osjećala ovako..
ovako jadno.. a to je samo zato što nema tebe.
i ne mogu ti opisati koliko te mrzim!
ali ta prokleta ljubav ubija mržnju
i zato mrzim i ljubav i mrzim tebe!
ali suze nisu lijek, zato ne plačem.. pogotovo ne zbog tebe..
ali plače mi se, znaš?
i ne želim više glumiti da mi nisi sve
jer dobro znaš da sam te voljela, a ljubav se ne zaboravlja tako brzo..
i kako ću te uopće zaboraviti? kako?? ne znam..
ali suze nisu lijek..
i iako bi te zagrlila čvrsto kad mi kažeš da ti je žao i da me voliš,
moj jeb*ni ponos mi to ne dopušta.
znam da ti je žao, ali ne opraštam lako..
zato molim te odlazi! jer samo me mučiš.. prekasno je ..
i pravit ću se i dalje da te zaboravljam, nadam se da ću jednog dana uspjeti.
ali srce zna tajnu koju ti nikad nećeš saznati... volim te!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Misliš da je teško voljeti
Da će te vjetar odnijeti,
Ali sve što trebaš je ljubav
Kakva god ona bila,
Jer kada voliš, čak imaš i krila
Vjetar te ne nosi,
Jer znaš ko si
Znaš da si neko
Ni zvijezde ti nisu daleko
Zato otiđi do njih,
Dodirni ih
U moje ime, onda se vrati
I zagrli me
Ne daj me nikom
Tjeraj ih rikom
Od sviju me brani,
Jer idu bolji dani
Želim da živim
I nikog ne krivim
Za sve što učinim
Bilo ono pogrešno ili tačno
Samo da nije mračno
Kao što je sada
Da bude novi život
Bez nedostižnih nada
Brani me čuvaj se
Kroz gužvu guraj se
Učini to zbog mene
Dolij snage u vene
I kreni dalje
Zbog ljubavi, zbog nas
Dodaj gas
Tiho me ljubi
Nadu ne gubi
Jer biće nešto od nas
Samo nemoj lažnu
Nadu da mi ulijevaš
Tako ću izgubiti povjerenje
Od svih vas
Čuvaj me sad
Jer kucnuo je čas.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zarobljena
U lutanjima svoje mašte
Bol
Cijepa moje srce
A glasa od tebe nema.
Slova lete
Um se razdvaja
Nemir vlada mojom dušom
Želja
Za bijegom od stvarnosti
I novim lažima
Prevladava put
I jača ljubav.
Zamišljena mržnja
Bori se s ljubomorom
Ali ništa od toga
Ne postoji.
Ona je zapravo
Fina cura
Slatkog pogleda
Za mene krava
Iz straha da te ne izgubim.
Kiša kapa
Snijeg se topi
A tebe nema.
Suosjećanja
Razumijevanja
Ljubavi
Sve se rastopilo...
I proći će dani
I sve će početi iznova
U nadi za boljim sutra.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

khm i tako... koja mi je sad beeeedara hoh :
no doro... neka
tak mi i treba
hoh.... i hm.. sam da napomenem ove se pjesme nikog neticu.. to je cist sam maoja inspiracija
( da si neb netko neš zabrijo lol)
.... ajd
pozdraf svima....
pa-pa...

srijeda, 10.08.2005.

ponovo mjenjanje dizajna... i moje blebetanje..

hm vec me polako zivcira taj dizajn bloga pa sam ga promjenila ono neojte se cudit ako svaki put vidite neke drugo na mom blogu.. sam improviziram, radim gljuposti, hoh makla sam spot jer mi vise iso nakurac:) a par stvari sam promjenila al ono kog briga.. hm.. i tako, jedva sad cekam 26, jer idem na natjecanje iz kick boxa ubiti iamo open sportova tako da ono bit ce svega tam ono kaj trena i kaj netreba, hm i jedva cekam da natucem jednog gada, nadam se da cem uspijet jer sam u dobroj formi kaj se toga tice sam me malo noga zeza to ce mi biti slaba tocka, nadam se da ce terapije prije toga pomoc iako se moj doc protivi da idem na taj open cu otic hm još mi sam fali da mi doc nazove trenera i da kaze da mi noga u losem stanju lol pa da nerem na open psmtr hoh molim boga da nea njegov broj ;D i tako ono ak se sjebem tam nastaju sankcije al nehebe me to previse sam ocem natuc tog lika i to je sve, tak cem ga natuc da cu ziher biti diskvalificirana hoooh :D no doro al ce on bar dobit ono kaj je i trazio.. hm i neznam ke da još napisem ? hm.. sad ove subote idem u senj hoh tam iam nastup s curkama iz trbušnog, nadam se da me i ovaj put profa nece zbrukat i tako hoh nezanm ke da vise napisem dja ono da mi faji shrekić i dja edva cekam da ce vidimo ;D hoh no koga briga( mene lol) i tako.. sad mi je dosla ideja da napisem neš o svojim najdrazim zivotinjama? hm a da napisem? mah ajd budem ;D ovako...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..KOALE..
koala ili crnokosi medvjed zivi u australiji visoko u krosnjama eukaliptusovog drva, zakonom je zasticena, ali je ipak ugrozena vrsta jer gubi zivotni prostor zbog stalnih pozara. iako koalala izgleda kao mali plisani medo, on ustvari nije nikakva vrsta medvjeda vec tobolcara. prednje i straznje noge posebno su prilagođene penjanju po drvecu. na tlu se krece nespretno radi kratkih nogica :)
.. POVJEST KOALE..
perije stotinu godina koala je u australiji bila vrlo rasprostranjena a posebno u viktoriji i novom juznom walesu. naseljevanje tih podrucja dovelo je nazalost do drasticnog smanjenja populacije koala.zbog urbanizacije, cesto povezenane sa spaljivanjem suma koale su ostale betz veceg djela svog stanista, a mnoge koale su ubijene zbog krzna. tako je npr:1929 godine iz australije izvezeno vise od 2 miljuna koza koale. ubijanje koale je doslo do drasticnog istrebljenja citave vrste.
..RAZMNOZAVANJE...
koale se pare između prosinca i ozujka, a 35 dana nakon toga doci ce na svjet mladunce, koje ce teziti samo 0,3g. ono je sljepo i nije obraslo krznom. pomocu instinkta ce kroz majcino krzno doci do tobolca,koji se za razliku od drugih tobolcara otvara s doljenje strane prema straga. u tobolcu ce se mladunce koale cvrsto primiti za sisu i tamo ostati 6 mj.a zadnje cese mjesece hraniti poluprobavljenom hranom ubiti kašom od eukaliptusovog lisca koju majka izlucuje iz crijeva..... toliko o koalama
Image Hosted by ImageShack.us
.. DUPIN ILI DALFIN.....kako god
.. dupini ili pliskavice ubrajaju se u najpoznatije i najomiljenije morske sisavce. usprkos tome nacin zivota razigranih dupina uz obale nasih mora ostalo je još uvijek velika zagoneka..
.....RAZMNOZAVANJE...
.. oni se najcesce pare u proljece ili ljeti.. a zenka nakon 10 ili 12 mj rađa pod vodom samo jednog mladunca. mladunac se inace rađa na zadak jer bi se inace ugusio u vodi. majka dupina sa svojim mladuncem odlazi do povrsine mora kako bi mladunac prvi put udahnuo zrak. dupini su kod poroda jako ovisni o toj pomoci svojih rođaka i tak to bla bla.. takvu pomoc pruzaju i kada je jedan iz skupine dupina ozljeđen. na njegov odazicv svi dupini doalze u pomoc i pomazu mu da ode do povrsine mora kako bi udahnuo zrak. majka doji mladunca najmanje 16 mj tako da tek nakon svake 2,3 godine donosi mladunca na svjet.mladunac postaje samostalan tek nakon1 i po godinu a spreman je za parenje tek sa 6 godina.
..NACIN ZIVOTA
dupini su vrlo drustvene zivotinje i zive u skupinama razlicitih velicina i razlicitog sastava. to mogu biti zivotinje istog spola. ili mzjaci ili zenke svejeno.. pomazu si u lovu, pri porodu ili kad su ozljeđeni i to kao sto sam vec rekla. dupini se međusobno sporazumjevaju raznim zvukovima, niej poznato koliko je njihov"jezik" razvijen.ali je sigurno da se oni prepoznaju i da međusobno"razgovaraju"
.. KAKO SE DUPINI "SPORAZUMJEVAJU"
dupini se orijentiraju eholkacijom(sposobnosti raspoznavanja zvucnih valova). kad dupin ispusti cijeli niz pulsirajucih zvukova visoke frekvencije, nastaje takozvani zvucni zid. koji putuje kroz vodu. kad taj zid naiđe na tvd objekt, odbija se natrag. mozak dupina prilagođen je za raspoznavanje jeke koaj mu se vratila vodenim putem. raspoznaje ju kao zvucnu sliku svoje okoline, tj smjer u kojeme se pljen krece i njegovu udaljenost i velicinu pljena. na isti nacin komuniciraju s ostalim dupinima..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. morski konjić..
morski konjić je nesvakidasnjeg oblika, fakat je cudan lol izgleda ko šahofska figura. pliva uspravno i moze umaknuti svakom neprijatelju tako da poprimi boju podvodnog bilja
..vanjski dio konjića
morsko konjici mogu biti razlicite velicine, njmanji oze biti 2,5cm.a a njveci je 25cm je onaj u malezijskom moru. morski konjic koristi svoju leđnu peraju( kojom zamahuje oko 35 puta u sec) za lebdenje pod vodom.
..razmnozavanje
nakon dugog i bucnog udvaranja koji traje nekoliko dana, cesto mjenja boju te uvrtavanjem glave prozvodi piskave šumove. zenska odlaze svoja jaja u utbusnu vrecicu muzjaka( hoooh kako bi tak bilo da mi zene ljepo napumpamo muskarce pa da oni rađaju ;D hoh )
muzjak je odgovoran za jajašca u trbušnoj vrecici, tamo ostaju sve dok se nerazve u licinku. za razliku od drugih zivotinja muzjak proizvodi posebnu hranidbenu tekucinu za embrije, na kraju sazrjevanja muzaj pusta mladunce da slobodno plivaju po moru.. blah neda mi se vise o tom lol
.. morski konijć i covjek
sugo se smatralo konjica kao mitološka zivotinja. kada su se na temelju znanstvenih istrazivanja ustanovile potankosti njegova "cudnovata" zivota, postao je vrijedna akvarijska ribica. no ako je on u akvariju njega je jako tesko odrzavati na zivotu jer akvarij nije ni priblizan zivotu u moru, nema svoju slbodu kretanja i te brije..

HOOOOH vise mi se neda pisat pa ono drugo cu ostaviti za neki drugi post, ako vas zanima koja zivotinja onak bzvz recite ja cem napisat o njoj ono ke znam hoh, posto obozavam ziotinje i znam ponesto o svakoj a o nekima chak i neznam niš( et priznajem ) lol ono pisat cem ne.. hm i nadam se da ce netk procitat ovaj post, mada nevjerujem jer je ajmo rec dugacak, al ok za one koji ce procitat se nadam da nece umrijet od dosade te da ce neke malo vise saznat o ovim zivinama ;) to je to sve za danas od mene.. eto pozdraff ;)

nedjelja, 07.08.2005.

...... nesto....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Ralph Macchio
.. meni jedan od starijih dorih glumaca.. ovako je on izgledao kada mu je bilo 17 godina (bas je bio zgodaaan), no nazalost sada ima oko 40 godina... u malđim danima se bavio karateom.. i snimao puno filmova od toga njego najpoznatiji filmovi su :Crossroads, tri djela the Karate Kid,the Outsiders.My cousin vinny. i mnogi drugi.... vecina ljudi nejga zna iz filmathe karate kid.... u kojem je bio naravno gavni lik. doselio se u novi grad s mamom, i nastali su brojni problemi, bla bla onda ga je jedan starac migayi ucio karate kako bi se obranio od skupine djecaka.. bla bla.. itd.... uhm.. tam mi je bas zgodan.. ono reko hmm...........niš :) hehe .. i tako toliko o njemu :) hm.... danas sam gledala the kid i to mi dalo inspiracije da napisem ovaj post.. i tako to nisam otisna na more jer sam bubina psmtr..hm u pon idem kod doca da mi da neke antibiotike jer umirem od bolova i nozi a hm još malo su mi terapije i tako, hm.. ke još..hm da sjeb sam si nogicu na treningu za one koji neznaju , hm i tako no nije ni bitno, ubiti kog briga proci ce to :D...hm.. ja se suosjecam s lcy-em ia istih problema ko i ja, ali ok njega malo vise zglob bava koliko sam skuzila :), a mene koljeno.. no ono lcy znam kako ti je :D .. hm i tako ke da još napisem? nem blage lol...hm-..... da stavim neke slike? a mogla bi :)

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

hm i to bi bijo to :D ahahahhaahahaha puknut cem od smjeha, hm no doro pa pa svima ;)

Image hosted by TinyPic.com