< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

O meni....

Zovem se Nives naughty
Rodjena sam 31.7.1993. sretan
Od glazbe volim: ROCK, TECHNO, RAP; HIP-HOP, pop, punk, r & b..a uglavnom i sve ostalo osim narodnjaka...uff.. bang
Sport:Obožavam NOGOMET, RUKOMET, ODBOJKU, košarku, tenis i ostalo...yes
MRZIM: KAZNE...!!! burninmad
Moj MSN: popovcanka@hotmail.com
To je to ... :)
Evo i moje slikice...:wink

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sad sam Black women...hehe

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Moja sisterica i shogy..hehe..cereknaughtysmijeh
Image Hosted by ImageShack.us


U Zadru u shopingu..od shogija sestra i moja sisterica...smijehsmijehdead
Image Hosted by ImageShack.us


U Zadru opet, sogijeva sestra, moja sisterica i ja....nutsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us


Od mog bratiča bebica...(LARA MOJA)..hehe...šečer mali...kisssretan
Image Hosted by ImageShack.us


Ostale slikice..dead

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


AUČČ...!!!eekzaliven
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Opis bloga...

Tu će bit nešto o meni...
mojim problemima..
ludim frendovima...
& slike.. yes

Moji crteži..nisu bas nes..al.. ..al!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Ma kog me boga za tebe pitaju

Ma kog me Boga za tebe pitaju
Spustam glavu, brisem finu prasinu
I rijetke ptice pjevajuci umiru,
A napolju hladne kise padaju.

Ma kog me boga za tebe pitaju
U sebi molim da me suze ne izdaju
I strasno mrzim Romea i Juliju
Sve mi stvari smrde sad na prevaru.

Ooo, ooo, napolju hladne kise padaju..

Ma kog me boga za tebe pitaju
I suze mi na oci tjeraju
I strasno mrzim Romea i Juliju
Sve mi stvari smrde sada na prevaru

Ooo, ooo, napolju hladne kise padaju..




Simple plan: Perfect

Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
'Cuz it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spend with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect





Ti si sa neba

Ti...ti si sa neba,
kao čisti zrak,
pitka voda...

Sad...sad se osjećam čudno,
kao pripitomljena zvijer,
što ti jede s dlanova...

prestaju vječne oluje
koje vezale su me za hladnu stijenu,
stijena je postala pijesak...
Opet sam dječak zbog tebe...

Zima je ohladila sve ulice
i hladno je,
ne puštam te iz zagrljaja...
Kiša se pretvorila u snijeg...

Slušam kako drhtiš dok smo sami,
samo svjetla oko nas zaprkose tami.
Ne boj se, nisi sama,
iako svuda oko nas caruje tama...

Ti...ti si sa neba,
kao svježi zrak,
pitka voda...

prestaju vječne oluje
koje vezale su me za hladnu stijenu,

Zima je ohladila sve ulice
i hladno je,
ne puštam te iz zagrljaja...
Kiša se pretvorila u snijeg...

Zima je ohladila sve ulice
i hladno je,
ne puštam te iz zagrljaja...
Kiša se pretvorila u snijeg...

Slušam kako drhtiš dok smo sami,
samo svjetla oko nas zaprkose tami.
Ne boj se, nisi sama,
iako svuda oko nas caruje tama...

caruje tama...
caruje tama...

caruje tama...

Zima je....

Zima je ohladila sve ulice
i hladno je,
ne puštam te iz zagrljaja...
Kiša se pretvorila u snijeg...

u snijeg...
u snijeg...
u snijeg...




Hej lutko lutkice

Ne bi rek'o da cu moci…ove noci da ti pridjem,
Kao sjena krenem…na srce ti sidjem.
A vjetar puse do dna duse…i otvori se nova rana,
Kada nam je ljubav …pukla kao grana.

Tebi ne znaci nista…jedan vise il' manje,
A meni srce se steze…i sve mi je tanje.

Hej lutko lutkice...kad bi mog'o barem malcice,
Ove noci da ti pridjem.
Hej lutko lutkice...mog zivota konobarice,
I na srce ti sidjem.

Daj mi boze ispod koze...da mi tece kao struja,
I cijelo moje tijelo...zavrti ko oluja.
A vjetar puse do dna duse...i otvori se nova rana,
Kada nam je ljubav...pukla kao grana.

Tebi ne znaci nista…jedan vise il' manje,
A meni srce se steze…i sve mi je tanje.

Hej lutko lutkice…kad bi mog’o barem malcice
Ove noci da ti pridjem.
Hej lutko lutkice…mog zivota konobarice,
I na srce ti sidjem.

Tebi ne znaci nista…jedan vise il' manje,
A meni srce se steze…i sve mi je tanje.

Hej lutko lutkice…kad bi mog’o barem malcice
Ove noci da ti pridjem.
Hej lutko lutkice…mog zivota konobarice,
I na srce ti sidjem.

Hej lutko lutkice…kad bi mog’o barem malcice
Ove noci da ti pridjem.
Hej lutko lutkice…mog zivota konobarice,
I na srce ti sidjem.




Kazu

Kazu da me varas
da se vidjas
s drugim tajno
Kazu mi
da bice sutra
nase vece oprostajno

Pa mi kazu
da me varas
i da ces me ostaviti
a dobro znas
da sam bolan
i da necu ozdraviti
nikada

Neka si moja
najbolja
s drugom ne zelim srecu
ti si za mene najbolja
mijenjati tebe necu

Malo je reci da sam tvoj
pripadam ti i vise
znas da cijeli zivot moj
na tvome dlanu pise

Kazu da me varas
da se vidjas
s drugim tajno
Kazu mi
da bice sutra
nase vece oprostajno

Pa mi kazu
da me varas
i da ces me ostaviti
a dobro znas
da sam bolan
i da necu ozdraviti
nikada

Na tvome dlanu pise

Kazu da me varas
da se vidjas
s drugim tajno
Kazu mi
da bice sutra
nase vece oprostajno

Pa mi kazu
da me varas
i da ces me ostaviti
a dobro znas
da sam bolan
i da necu ozdraviti
nikada,nikada


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Tipicno muski

Opet ti po starom znam ja kazu meni sve
po ramenu ti sline dotjerane lutkice
sriktane i plave dugonoge graktalice
ma vole one tebe, vole pune dzepove

Sve su iste nacrtane
svim bojama prebojane

Ref.
A ti ko ti, samo da su lude noci
ne dolazi takav pred moje oci
ne idi na vrata moja kad te vino srusi
ne lupetaj da me volis, tipicno muski

Opet ti po starom
svakom malo dolutas
svakim danom sve si gori
ne znam kako uspijevas

Sve su iste nacrtane
svim bojama prebojane

Ref.

A ti, a ti samo da su lude noci
ne dolazi takav pred moje oci
ne idi na vrata moja kad te vino srusi
ne lupetaj da me volis, tipicno muski


Luda za tobom


Nekad se budim ko u polusnu
sa hrpom pitanja i odgovora
sama na sebe uvijek poludim
sto sam o tebi tako ovisna

Al' ti si jedan od milijun
tvoje je srce akvarel
i tvoja rijec mi znaci
vise od svega
uz tebe bolja postajem

Ref.
Ove su oci tebe gladne
i ove ruke samo tebe poznaju
tijelom sto gori i dusom svom
ja sam luda za tobom

Ove su usne tebe zedne
i ove ruke samo tebi vjeruju
tijelom sto gori i dusom svom
ja sam luda za tobom

Citas mi misli kad me pogledas
otjeras suze jednim dodirom
naslikas dugu preko lica mog
i zivot vratis jednim osmjehom

Ref.



Od tvojih osmijeha


Dosao si tiho, iznenada
kao sunce u vrijeme snijegova
i svojim srcem naslikao boje
preko mog svijeta sivila

Ponekad mislim da li je sve to istina
tesko je vjerovati, znam
jer nakon tolikih godina
naviknes se biti sam

Ref.
Od tvojih osmijeha
moj je zivot postao kao san
od tvojih pogleda
tama se rasipa u prekrasan dan

Od tvojih dodira
svaki kamen postaje cvijet
od tvojih koraka moje
srce jos jace udara

Slike...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo su Mia i Nina... zakon cure... Volim ih ko i sve... kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo smo Mateja i ja...hehe... dead

Image Hosted by ImageShack.us

Dečki iz razreda...obožavam ih... ponekad..hehe... Iličić, Jurić, Jurica i Rile...wink

Image Hosted by ImageShack.us

Ines i ja...heheh... U razredu...lol.. lud

Image Hosted by ImageShack.us

Mia (moja Mima) i Bobek... hehe.. najljepši par ikad.. cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Nikolina (Moja Ninich) i Mateja (moja Mate)...hehe...ludache..nutdeadsmijeh (Slikano prošle godine)

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Mateja...ahahahahahaha... lude onak DA... (isto slikano prošle godine)

Image Hosted by ImageShack.us

Tonkine ADIDASKE...hehe..naughty

Image Hosted by ImageShack.us

Moje NIKEICE...lol...naughty

Image Hosted by ImageShack.us

Bobekove pumice...hehe...naughty

Image Hosted by ImageShack.us

Šimo opaki navijač na tekmi...lol...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Šimo i Čik...ahaha... (slikano last year..hehe)rofl

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


FUJ

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us













Ljubavni život..i slikice..ehehe..

Ljudi...sretan Meni je u ljubavnom životu zakon cerek... Ne znam kad da još kažem.... Nadam se da je i vama... cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Mi curke..(neke) Na maturalcu na stadionu od "HAJDUKA"..lol...

Crawford.. naughtykiss
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Thierry Henry (Arsenal....the best) yessmijehnaughty
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Christiano Ronaldo deadwinknaughtykissfinothumbup
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


 

[utorak][03.06.2008.]

Pjesma koju je napisao moj frend iz raza...SVAKA ČAST JURAJ..!!!

Kak on kaže pjesma u prozi...thumbup

Trenutak sna

Trenuci bježanja od sjena stvarnosti u mom umu se približavaju kraju. Njihov izmišljeni ples kroz moje crne misli polako jenjava, uz prekrasne šumove vjetra i svjetlost anđeoskog mjeseca s moje desne strane. Odjednom se uzdižem više, i više, kroz oblake i zvijezde, zavjese neba, u beskrajan prostor moje ljubavi, moje nade, mojih snova. Uz tek pokoji probod grmljavine kroz moje uši, vođen nevinim noćnim leptirima i vlastitim osjećajima, prepuštam se tebi, i bićima s one strane mog života, umirem, i ponovno oživljavam, dok napokon ne dođem do krajnje točke mojih novih misli, i oživljene ljubavi. Pogledam kroz prozor, i vidim se, osvjetljen krijesnicama, lebdim kroz povjetarac, i liježem u otvoren lijes noći. Zarobljen u svom udobnom drvenom zatvoru, bacam posljednji pogled na tamno-plavo nebo, poželim laku noć krijesnicama i leptirima, i izgubim svoje misli na trenutak. Zvijezde sjaje baš kao i tvoje oči. Na par sekundi me zadržiš budnim, i onda zažmirim, polumrtav, zaljubljen, i sretan što postojiš. Izgovorim svoj ''Volim te'' i zadnji put pomislim na tebe.

Onda dolaze, nikad ne kasne, i klize kroz zrak, polako, bešumno, tako da me ne probude. Pokrenu moju toplu kutiju, na putovanje kroz tišinu mojih želja, do zvjezdanog sjaja tvojih očiju, i pažljivo ti stavljaju komadiće Sunca kroz kosu, da i slijedeći dan zasvjetliš samo onako kako ti možeš. Još ću ti jednom na ovom svijetu reći da te volim, i ostaviti te da dočekaš jutro, i prkosiš noćnim nebeskim dijamantima. Jedinstvena, i najljepša, ti si jedina zvijezda koja svjetli dok Sunce putuje nebom.
Tada me odvode me na obale postojanja, letim visoko iznad vremena, a stvarnosti se smješkam, znajući da me ovdje neće naći prije dalekog jutra. Svjedočim borbama boja i oblika, osjećaja i želja, suza i smijeha, mene i mene samog protiv sebe, i sve me to zadivljuje, i trenuci traju kao vječnost, i vječnosti kao neprimjetan trenutak, zbunjen sam i ponovno oživljen, i napokon sam se izgubio, nemam više ništa osim ljubavi za tebe, u ovom svijetu više ništa nije važno. Osjećaji postaju oblici i boje, prolaze kroz mene, i sad više ni ja ne postojim, otopio sam se u dio svoje ljubavi. I sad sve postaje mirno, i ništa više ne čujem. Plovim na oblacima svoje ljubavi, i griju me sunca na nebu, što sretno klize svjetlo-plavim nebom. Trenutak nepojmljive sreće, osjećaj koji želim dati tebi. Na ovom svijetu je sve tako jednostavno…

I sad me bezobrazna stvarnost uzima u svoje naručje, i vraća u ovaj hladni mali lijes. Odvedu me natrag pod svjetlo mjeseca, među krijesnice i noćne leptire i podižu. Nošen vjetrom, vraćam se u svoju sobu. Zvijezde već nestaju, a sunce se lijeno budi iz svog sna. Panično pokušavam dati posljednje tračke sreće tebi prije nego što nestanem.

Otvaram oči, pomislim na tebe i izgovorim svoj ''Volim te''.

***

Jer ti nikad neću moći dati koliko zaslužuješ.


E da rekao je da moram napisati kome je posvećena.. e pa L. N. tebi... smijehyes



[ 25 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.