pookapookapookapookapooka

nedjelja, 19.03.2006.

Ima li risova na Risnjaku? I ako ih nema, gdje su!?

Ovo je onaj program Word u kojem se piše. U posljednje vrijeme me počeo pomalo plašiti. Evo, baš sad dok sam ovo pisao prepao me jednom. Nije mi htio otipkati prave tipke nego se pravio lud kao da se ništa ne događa. A znam da prati svaki moj pokret, znam da sve zna. Mislim, ne zna baš sve... zna za ovo što piše ovdje i zna za svoje saveznike u Ukrajini. Zna o tim Ukrajincima jako puno ali ne želi da se o tome puno priča i sad će sigurno popizditi što ja to spominjem... a nisam imao nikakve loše namjere jer i ja sam ribič kao i mnogi drugi. A mi ribiči nikad nemamo loše namjere, uvijek se potpomažemo međusobno i neće nas sad tamo neki Ukrajinci tek tako dovoditi u red... Ukrajinci su dobili ovaj dio juga Europe i oni bi trebali održavati mir u prijelaznom razdoblju dok se ne demontiraju ostaci starog poretka.
O novom poretku još nitko ne zna ništa jer je navodno zatajila konzalting tvrtka, unajmljena za osmišljavanje ove male digresije izvan silom nametnutog reda, u ovom slučaju riječ je o programu za obradu teksta, Wordu. Zbog ovakvih situacija smo se ja i još neki moji sustanari odlučili za odlučnu sotonizaciju znanog nam neprijatelja u svakom našem javnom istupu. Obično istupamo u jednom klubu za politička istupanja koji je vrlo tolerantan prema svim vrstama ispada, uz uvjet da imovina kluba ne bude oštećena. Vlasnik kluba je davno nestao, ali nitko se nije predao, svi ga još traže na svojim istupima u klubu, stalno ga prizivaju da se konačno pojavi pa da završe priču o njemu i počnu se baviti važnijim stvarima.
A sad nešto što smo svi mi nestrpljivo očekivali... prema nezavisnom istraživanju nevladine agencije ''Promašaj'' i međunarodne federacije udruga poslodavaca u poslovima optičke i radio teleskopije, potpuno je izvjesno da na Marsu ima osam termitnjaka, od kojih su svi aktivni, te dvjesto tisuća vodokotlića, razbacanih ravnomjerno po površini cijelog planeta, vjerojatno jedinih ostataka neke velike civilizacije koja je zbog tko zna kojeg razloga nestala.
Ministarstvo obrane nije komentiralo ovakve rezultate istraživanja, svoje mišljenje su donekle dali naslutiti preciznim pogocima sa dvije pametne bombe u sjedište agencije ''Promašaj'', a njihov bijes, kad se otkrilo da je to opet samo još jedno lažno sjedište ''Promašaja'' nije djelovao nimalo iskreno. Agencija ''Promašaj'' već dva desetljeća uspijeva izbjeći vrlo česte pokušaje vojske da ih uništi i sad već ima tako veliku zaradu od sponzora i raznih donatora da više ne znaju što je ono svoje koje ne daju, a ni što je ono tuđe koje neće... tako da će vjerojatno, silom prilika, biti prisiljeni na opciju da 'tuđe ne daju'
Toliko od mene... primite tople pozdrave u ova hladna vremena, primite i bombonjeru i bocu konjaka... primite se i vi sami! Ova stvar se jako ljulja! Ljulja se i veš koji se veša ne bi li visio. Ima i mašina za vešanje veša... treba samo dodati neke dijelove sa crnog tržišta i takva jedna mašina odmah počne uz veš, vešati i pse. Eh, veš... kad samo pomislim... nekad... eh!

- 03:29 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>