pookapookapookapookapooka

nedjelja, 03.07.2005.

Ja se stalno udružujem sa svima - kaže ona. A ja kažem da ću srušiti svjetski kapitalistički poredak tako što ću izmisliti savršenu pilulu, onako nešto ko Prozac, neki 'designer drug' koji će tutnjati sa dopaminom i s malo serotonina našim sinapsama, motivacijsko-optimistički koktel bez ama baš ikakvih negativnih posljedica i garantiranim, miligramski odvaganim savršenim danima. I sad će pola vas pomisliti kako bi to bio kemijski "shortcut" i to u vama budi predrasude protiv tableta za smirenje i drugih kemikalija, ali mene zaboli za to. Pogledajte koliko ljudi živi u totalnoj emocionalnoj zbrci samo zato jer su osuđeni da ponavljaju greške svoje okoline, a okolina ih prezire jer su njeni ideali nedostižni. Pa eto... ja ću izmisliti savršenu pilulu i svijet će postati predivno mjesto. Pilula će svima davati ogromne količine dopaminske motivacije uz serotoninski mir i empatiju. Svi će biti zadovoljni i puno sposobniji da se odvaže u potragu za srećom u životu. Jes. I kako će to srušiti kapitalistički sustav i svu nepravdu? Jednostavno... kad svi počnu uzimati moje pilule postati će odjednom racionalni, sućutni, spremni za radne podvige... ukratko, sigurno će ukopčati da im ne treba planet na kojem 1% stanovništva ima 99% bogatsva. Ovako, bez moje savršene pilule regrutacijska masa emocionlnih kriplova uvijek će biti spremna na zvuk zviždaljke istrčati iz rova i izginuti nakon desetak metara. A ta pilula možda već i postoji, u nekom sefu, u laboratoriju neke farmaceutske kompanije i nikad je neće pustiti u prodaju jer bi tim potezom ugrozili same temelje svoje dominacije. Poslušna gomila konformista, koji frustracije svoje konfekcijske egzistencije mogu slobodno ispoljiti samo na nogometnim stadionima, postala bi odjednom nadmoćna večina pojedinaca koji svi do jednoga imaju i volje i strpljenja da se upuštaju u bitke koje im sad izgledaju unaprijed izgubljene. Tako ću ja moju pilulu morati izmisliti u tajnosti, u nekom podrumu. I eto kemijski induciranog komunizma!

- 15:25 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>