pookapookapookapookapooka

subota, 12.03.2005.

Suluda pomisao

Život je takav je kakav je. Jučer mi je neko rekao da izlazi novi nastavak Star Warsa ali da je samo za odrasle. Neko me i pitao ima li tableta protiv zbunjenosti i ja sam rekao: Prozac. Pa sam nekom francuzu pjevao Odu Radosti, a on me pitao je li to hrvatska himna. Pa umalo nisam upao u tučnjavu iako sam svome prijatelju deset puta rekao da to nešto idemo rješit bez agresije. Poslije mi je rekao da sam u pravu. Ja sam uvijek u pravu.
I nisam u životu nikad udario nikoga sa namjerom da ga ozljedim. Ali jebiga, sve skupa kad ovako danas pogledam sasvim je dovoljno da pomislim da je život takav kakav je.
Moj život. I neke stvari mi se ne sviđaju. Određeni vajb mog okruženja koji naravno i ja generiram. I to se mora promijeniti.
Ovo je jedini moj život koji sam dobio na raspolaganje. Ništa me ne može zaustaviti. Svaka druga pomisao je suluda. Vrlo blago rečeno. Pa nek' život bude takav kakav je.

- 14:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>