pookapookapookapookapooka

subota, 05.03.2005.

Tomo Vinković (producer's cut)

Dobio sam kritiku da mi je priča o Tomu super ali da joj je kraj (opet) nekako bez klimaksa. Pa sam je odlučio preurediti, odnosno promijeniti kraj. Pa tako umjesto onog letećeg tanjura koji dolazi po vanzemaljca i odvodi ga priča završava ovako:

U tom trenutku iz obližnjeg vodovodnog šahta iskoči Angelina Jollie i hitro priđe vanzemaljcu. Iz dekoltea izvadi malešni gadgett iz 4. nastavka Lare Croft i uz kratki beeep pri dodiru sa prevoditeljskom kutijom, Angelina istu istom popravi. Vanzemaljac konačno dolazi u mogućnost da zaozbiljno popriča s Tomom.
- Tomo, bog te jebo – kaže vanzemaljac – jel' me sad razumiješ?
- Razumijem te... zahvaljući ovoj dami... kako se zoveš, medena? – kaže Tomo.
- Pusti sad to, Tomo – kaže vanzemaljac – došao sam te obavijestiti o nečemu vrlo važnom... nemamo puno vremena! Ti si taj! Ti si onaj koji je izabran da tvoj svijet skrene sa kolosjeka samouništenja!
- A jel'... mala, da nemaš možda i rizle tamo odakle si izvukla ovaj bipež?
- Tomo, slušaj me – nastavlja nervozno vanzemaljac – ja bi ti bio sve odmah objasnio nego me bilo stislo pa sam se morao olakšati... eto, bog-istina... slušaj me... u tvojoj mokraći se nalazi u velikim količinama jedan specifičan kristal, tripoelezdin...
- Što kažeš... da pišam LSD – zaineresira se odjednom Tomo i zaboravi skroz na Angelinu.
- Ma, neeeee... tripoelezdin služi u procesu hladne fuzije, od njega se napravi anoda i pri običnoj elektrolizi vode dolazi do kontrolirane fuzije vodikovih atoma pri kojoj se oslobađa energija koja se pretvara u toplinsku energiju i tako se oslobađa milijardu puta više energije od one uložene u elektrolizu... razumiješ li me... čista, bezgranična energija... prekretnica u povijesti tvoje civilizacije... a ti si taj... ti si taj koji je slučajnom mutacijom odabran od Univerzalne Sile da povede tvoju rasu u novom smijeru.
- Slušaj ga, Tomo – kaže odjednom Angelina koja je do tada mudro šutala – Georg W. Bush i naftni lobi su ti na tragu... ja i još neki iz Pookinog underground pokreta smo im nekako uspjeli proturiti informacije da si ti Osama Bin Laden pa je CIA inscenirala napade na WTC samo da bi se domogla Osame jer misle da on mokri tripoelezdin... a čovjek jedva da i mokri od živaca... ti si jedini izlaz za ovaj planet... moraš poći sa mnom!
- Uh, nema problema, s tobom bi... aaaa, jebemti, ne mogu... imam ženu i dijete, ne mogu ih ostavit... ne mogu, neka cijeli svijet propadne... oni su mi najvažniji...
- Tomo... teško mi je što ti moram ovo reči – kaže vanzemaljac – tvoja žena... hmmm... tvoj jednogodišnji sin... on... on nije tvoj nego župnikov... što si mislio uopće... kad god dođeš kući, žena ti pođe na molitvenu zajednicu.
- Tomo, nemamo vremena... moraš sa mnom hitno u šaht! – kaže Angelina.
- Tomo, ti si jedina nada za svoju vrstu! – kaže vanzemaljac.
- Tiii tiii tiii tiii tiii tiii... – kaže štoperica i trgne Toma iz sna, upozoravajući ga da je vrijeme za novi obilazak. (jel' valja klimaks?)
Jebem li ti ovakav život... da sam bar do šahta došao sa onom Anđelkom – pomisli Tomo, hvatajući se mahinalno za Glock – a jebote... ono sa ženom mi... ono... maaa nije. Onaj tip je garant peder... bolje da je s njim i još sto žena na tim zajednicama, nego da je u kafani s Antom i onim konjima. I krene Tomo u još jedan obilazak.


- 12:29 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>