subota, 28.06.2008.

Andjele moj...


....sto morem svoje njeznosti moju tugu u osmijeh pretvaras.... i vracas izgubljenu nadu sa malo rijeci i puno ljubavi...i cinis me sretnom ....tonem ti u dusu i citam, slovima meksim od svile...veceras pozeljeh da si moj...ma nije te bilo dugo,znas, prosao je trenutak....kao vjecnost..dovaoljan razlog da otvorimo vino....jer i ja sam bas kao i ti u svome srcu cuvala tisinu...citavo ovo vrijeme....a sjecam se .. pamtim...ispisane redove nase...bez nekog posebnog razloga,jer nama je od ljubavi dano...da dijelimo rijeci...iste snove...da se volimo tajno.....u tom svijetu u kojem rijetko ostajemo sami...jedno drugom do kraja nismo sudjeni...a ipak...volimo se...izmedju sunca i mjeseca....trenutak je kad osjetis drhtaj...dodir poljupca...kad zatreperis ljubavlju svojom...i samo mi nakon dugo vremena...zastani na tren i poslusaj ljubav...ovu melodiju sjetnu...prelijeva se u boji tvojih ociju...ne zuri se ,vrijeme ionako prebrzo leti...razmaknut cu ti kosu,sapnuti...nemoj da se zuris...sada je najljepse...osjeti,smiraj bez vjetra...niko nam nemoze uzeti ljubav.....sve sto govoris pogledom,vraca u prosle dane...gdje te volim...gdje te slusam...i tako svaki put kad ostanemo sami...pokazi mi stazu...ne zaboravi...tvoja sam....poljubac...ljubav skrivena u srcu...jedan san....ako te sutra budem drzala za ruku...zauvijek povezani...daleko i blizu...ostajemo bliski...izgubljeni...u svijetu samoce...ljubim te,u postelji od svile poljupcima spoznajem odgovore...i krijem istinu...jer ni nocas,ako zbrojim prosle dane...necu ti priznati...koliko nedostajes...na mjestu gdje nebo zemlju ljubi...zabiljezen trenutak..koliko te volim...istinom...

- 21:35 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne govori na glas,znam kraj koga se budis
i znam da to nisam ja..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr