Ponoćna zvona

ponedjeljak, 13.11.2006.

Sjever i jug

Danas sam se našla između dvije vatre, ali sam uspjela ostati neutralna. Donekle ... frend iz mog razreda se posvađao s frendom iz susjednog razreda. Zbog te banalne svađe, u sukob su umiješali i svoje ekipice. Počelo se šuškati da poslije nastave slijedi fight između njih. Dakako, zaintrigirana svjetina se odmah okupila ispred škole poslije nastave. Ali prije nego počnem prepričavati daljnje događaje, dopustite mi da iznesem uzrok njihove svađe. Frend iz razreda, zakleti Dinamovac, te njegova BBB ekipa, kanili su pretući protivničku ekipu predvođenu Splićanom ( tj. mojim frendom iz susjednog razreda ) koji je u ZG doselio u 5.razredu i brzo složio ekipicu Torcidaša. Iako sam rođena u Splitu, a oduvijek živim u ZG, ostala sam neutralna jer nisam podupirala potez nijedne ekipe, tj. činjenicu da su i jedni i drugi toliko glupi da su kadri s nekim se svađati jer navijaju za različite klubove. Pa što ako jedni navijaju za Dinamo, a drugi za Hajduk ?! Svatko ima pravo na svoj izbor i to je pravo koje im je dao Bog. Ja osobno navijam za Hajduk, ako dosad to niste skužili, ali većina mojih frendova su samoprozvani purgeri. Od svih frendova, samo dvoje navija za Hajduk. Ovaj Splićan i jedna cura koja je čistokrvna Zagrepčanka, pa je svejedno očito sklonija Jugu. Što se tiče fighta, na kraju su se svi povukli i razišli, ali je prethodno ovaj Dinamovac iz mog razreda hraćnuo Splićana, pa je Splićan poludio i s vremenom su se počeli tamo nešto naguravati, sve dok nije naišao profesor iz hrvatskog i rastjerao znatiželjni puk. Splićan je poslije rekao da više uopće ne želi imati posla s " onim razmaženim i napuhanim purgerom ", ali da neće ostati prekriženih ruku ako netko pljuje po njegovom rodnom gradu. Činjenica je da je prvotni uzrok sukoba bilo to što imaju različite stavove glede nogometa, a zatim je Dinamovac počeo pljuvati po Splitu. Time mi je pao u očima jer je dobro znao što ja mislim o takvim svađama, a da ne spominjem kako je također znao da unatoč tomu što oduvijek živim u ZG i volim ZG bez obzira na sve, volim i Split, a on pljuje po njemu. E, da, i znao je, što je najgore od svega, da sam nazočna ondje dok on govori sve to. U početku nisam bila na strani Splićana jer je bio spreman zabiti ovom šaku u oko zbog toga što navijaju za različite klubove, ali sam kasnije zauzela njegovu stranu kad je počeo braniti svoj grad. Da netko ne bi rekao da sam na njegovoj strani bila samo zato jer je iz Splita, napominjem da bih jednako postupila da je obrnuta situacija, odnosno, da je Splićan počeo pljuvati po ZG.

13.11.2006. u 19:05 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve je to u mojoj glavi

Toliko sam velikodušna da ću sve što zapišem zadržati za sebe ... =)
ponocnazvona.blog.hr © 2006

free web counter

free web counter

Neki stihovi ...

NENO BELAN :
Ponoćna zvona

Pust je moj grad
Hodam polako niz ulicu
Čini mi se kao da joj
Još mogu ćutit dodir
Na svome licu
A voljeh je više
Nego što ima
Zvijezda na nebu
Sjeti li se ikad mene
I Splita tamo gore
U hladnom Zagrebu
...

PARNI VALJAK :
VRIJEME LJUBAVI

Ako si od crnog vraga
Što je tako tako slatko ?
Ako si od samog Boga
Zašto traje tako kratko ?
Zašto prolazi vrijeme ljubavi ?
...

RIBARI :
FERAL NA PROVI

Ća je brodu feral na provi
To si mom životu ti
Ako misec i ne isplovi
Ja ću s tobom ploviti
...