srijeda | 22.03.2006.

Nema predaje! Kurve babilonske koje su me recenzirale i cenzurirale imam sve tekstove spremljene na disku, tako da će se opet pojaviti, duh mi je slomljen odavno tako ako je to bila namjera zakasnili ste. I još nešto pišam vam po grobovima mrtvih matera.

A sad filozofija:
Smrt pojedinca je nevažna!!! Što je važno?! Važna bi bila smrt svijeta, ili njegovo rutiniziranje, kukavičluk, učmalost tog istog svijeta koja se nažalost moram primijetiti upravo i događa uz našu svesrdnu pomoć, mi sami koji smo žrtve takvoga stanja najviše mu i pridonosimo.
Važno je da vlada nasilje a ne poniznost i plašljivost, ako pobjeda, uspjeh i sreća ne pripadnu meni ili tebi, nije bitno neka pripadnu drugima. Pojedinac je nevažan, pa bio taj pojedinac i ja ili ti koji ovo čitaš.
Jer sam ja, ljudsko biće i kao takav, živim oduvijek i živjet ću zauvijek u svemu što je ljudsko.
Suze, smijeh, tuga, radost, strah, pjesma, krik, dobrota, zloća, strast, nježnost, opačina, ljubav, mržnja, pravda, slabost, nepravda, snaga, moć, samilost, nemoć.
Zato ne tražim ništa za sebe, tražim samo opstanak ljudskog roda, a opstanka nikad nema bez napretka.

Contempsit caros, dum nos amat ille, parentes
Hanc patriam reputans esse, terra, suam

PS: nasilje možemo interpretirati na različite načine.

- 11:15 - Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>