Slike
Image Hosted by ImageShack.us
-ja-

Image Hosted by ImageShack.us
-Tom- (davno slikana fotka kada se još znao smijati)

Image Hosted by ImageShack.us
Keira

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus

Image Hosted by ImageShack.us
Val

Image Hosted by ImageShack.us
Bono

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell

Image Hosted by ImageShack.us
Peter

Image Hosted by ImageShack.us
Lara

Image Hosted by ImageShack.us
Kurt

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigenya

Image Hosted by ImageShack.us
Irma

Image Hosted by ImageShack.us
Alma

P.S. cure,dajte se vratite!!! (Alma i Irma)

Tom Riddle

28.05.2006., nedjelja

Liam

Najiskrenije isprike na nepisanju...Nisam imala uopće vremena,sve to oko aparacije i tako...Uglavnom,položila sam!!!Sada se mogu pohvaliti da imam dozvolu za aparatiranje...Sada sam faca thumbup
Keira je rekla da to nije ništa posebno,da je to ustvari bezveze,ali znate nju,ona je čudna biljka...I,još jedna vijest: smirila se situacija sa mnom i s Tomom...Više se ni ne sjećam zbog čega smo se posvađali...Ali nisam više onako ovisna o njemu kao što sam prije bila.I to mi je skroz drago.Sada mi se čini da sam u jednoj zdravoj vezi,a ne onakva kakva je bila da te sve boli od nje...Ipak sam je,nemojte zaboraviti tek jedna tinejđerica,ne želim imati neke ozbiljne probleme...Kad se samo sjetim kakve sam imala...Ali nema više toga od sad pa ubuduće...Zamolila sam Dippeta da mi dopusti da mi od doma dovezu mog Lugana...Pristao je!!Tako da dolazi idući tjedan...Jedva čekam!!Toliko ga dugo nisam vidjela,niti jahala...Gotovo da sam i zaboravila svaki njegov galop,svaki put koji smo zajedno prošli...Keira također ima kod mene konja te smo se pod praznicima znale iskrasti još prije svitanja i jahati po prekrasnim livadama Irske...(tamo moji imaju dvorac)
Bilo nam je zaista lijepo,dočekivale smo sunce s vjetrom u kosi,a kad bi se malo umorile (i mi i naši konjići) rasedlale bi ih i pustile da pasu najfiniju travu dok smo mi gledale najlijepše nebo...Sigurno se pitate zašto baš najlijepše...Zato što smo slobodne,nema nikakvih obaveza,nikakvih problema...Samo mi,čudesna četvorka koju činimo Keira i ja, te Lugano Wind, te nebo,naše nebo koje nigdje drugdje nije kao ovo...
Tako će biti i sad,samo što će Keira jahati Moonlight...
Ipak,da posve ne zanemarim Toma,išli smo se malo prošetati uz jezero gdje smo si otkrivali planove za budućnost.On sad ide iz Hogwartsa dok ću ja ostati ovdje čamiti još godinu dana...Rekao je da je već primio mnogo ponuda za posao ali ipak još uvijek cilja na mjesto profesora obrane od mračnih sila...Rekla sam mu da nema šanse da bi tako mlad dobio posao,uopće nema ni iskustva a tu je i profesorica Merrythought koja nam predaje taj predmet.Na to mi je rekao da je iz pouzdanih izvora čuo da ona odlazi u mirovinu već ovo ljeto.Imao je dosta entuzijazma u glasu pa mu nisam htjela pokvariti raspoloženjem spuštajući ga na zemlju.Radije smo si sijeli ispod hrasta i prepustili se romantici cerek
Kada se već smračilo uputila sam se u društvenu gdje su me dočekale Dante i Keira ispred mog ormara.Krasno.Keira je rekla da se večeras mora naći sa Seamusom i da želi biti zanosna pa jer bi joj baš mogla posuditi jednu haljinu...Već zna koju...Premala mi je...(to sam tako isprekidano čula jer mi je Dante u isto vrijeme objašnjavala da joj pod hitno treba moja pašmina za Hogsmeade)Nije mi se dalo više slušati pa sam samo otvorila ormar iz kojeg su ispali Lily i Liam...Zaboravih reći da sam si kupila i mačku koja obožava mog Tonya...I ne samo njega...Opsesivno je zaljubljen u Lily,a kao što već znate,njezino srce pripada Jacku...Mislim,samo sam pogledala prijekornim pogledom Keiru koja ih je trebala čuvati .Zapitala sam se u tom trenutku je li moj ormar zoološki vrt ili moj ormar.Zatim je za svima njima isplazila Nagini.Bilo je potvrđeno rofl.Ali pustila sam je...Svaki bedak ima svoje veselje...
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:29 - Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O tome kako je zaista Tom Riddle postao Lord Voldemort

POZOR ZA SVE ONE KOJI ŽELE U PRIČU:NEK MI TI LJUDI OSTAVE OPIS I NEKI NAČIN NA KOJI SMO POVEZANI(NE ZABORAVITE DA JA ŽIVIM PUNO PRIJE VAS),MOŽETE TAKO DA VAM ZNAM BAKU ILI DJEDA,MAMU ILI TATU,ILI DA STE VI DIO MOG VRREMENA ALI NEĆE VAM SE ONDA POKLAPATI MOJA PRIČA S VAŠOM.JA ĆU VODITI VAŠ LIK KROZ PRIČU.

I ISPRIKE ZA NEREDOVITO PISANJE...
GIMNAZIJA JE TEŠKA!!!


A OVDJE JE MOJ FOTOALBUM


U2 - One

PIŠITE MI NA: agatha_smith@net.hr
MOJI PRIJATELJI I JA
Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith(buduća Riddle :) )-ja
Ja sam jedna "najobičnija" 17-godišnjakinja koja pohođa "najobičniju" školu.Najpredmet su mi Čarobni napitci i oni mi uzimaju dosta vremena.Prolazim s uspjehom I (iznad očekivanja) s tim da imam O iz proricanja, čarobnih napitaka i preobrazbe.Patronus mi je u obliku orla.Bauk mi je u obliku morskog psa.Imam zanimljiv stil oblačenja premda moramo nositi uniforme.Mama mi je vještica u oba smisla,a tata bezjak ,s tim da je sretan što sam vještica(za moju mamu niti ne zna)...U slobodno vrijeme družim se s Keirom,a pod praznicima sam doma s Keirom i Tomom.Volim putovati i jednog dana bih željela imati neki takav posao(u kojem se puno putuje)

Image Hosted by ImageShack.us
Tom Riddle
Kao što sam već rekla,on je jako neobičan,ali ga ja svejedno jako volim.Brzo mijenja raspoloženja i dosta je prevrtljiv.I koliko god se u nekim trenutcima čini pažljiv i sve,u drugima je potpuno hladan.Jako je pametan i sve su mu ocjene O.Ne voli metloboj pa se nije niti natjecao za ekipu.Često ima bratske svađe s Keirom.Posebno je aktivan na satovima obrane od mračnih sila jer ga to najviše zanima.

Image Hosted by ImageShack.us
Keira Riddle
Moja najbolja prijateljica.Sa mnom je na 7. godini.Ona je Tomova polusestra;imaju različite majke,ali istog oca.Slična je Tomu izgledom,ali karakteri im odudaraju.Ona i Tom se stalno svađaju i bacaju jedni na druge uroke.Prefektica je i odlična učenica,najdraži predmet joj je "Skrb za magična stvorenja" i jako je dobra u tome.Patronus joj je u obliku jednoroga,a bauk u obliku njezine odgajateljice iz doma.Odrasla je u domu s Tomom zbog rane smrt roditelja.tek kad je Tom bio na prvoj godini su saznali za krvno srodstvo.Hoda sa Seamusom...

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper
On je iz Gryffindora.Tragač u metlobojskoj ekipi...Moj najbolji prijatelji i bivši Keirin dečko,sad nešto opako muti s Almom...Jako je drag i voli pomagati...Lily (mačkica) ga opsjeda,ali on je svejedno voli...

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood
Gryffindorka,5. godina,tek je nedavno proslavila svoj 15. rođendan. Ima podužu smeđu kosu koju često farba u plavu ili neku drugu i plavozelene oči (ovisi o raspoloženju). Tek je nedavno saznala istinu da je vještica i da je njezin brat blizanac Alan čarobnjak. Roditelji su joj hrkani.Super je cura i ponekad se družimo...Jako je zanimljiva,i polako otkriva čari magičnog svijeta...

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell
Slytherinka,5. godina,godinu je dana mlađa od mene.Ima neku čudnu strast prema bezjačkim studijama jer obožava bezjake.Igra kao udaračica u našoj metlobojskoj ekipi.Čudna je pa nema baš puno prijatelja,ali Keira i ja se s njom dosta dobro slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Valerie Frost
Svi je zovemo Val. Ima 17 godina i na 7. je godini Ravenclawka. Jako je pametna i ne mora puno učiti.
Jako brzo plane i raživcira se zbog gluposti. Poznata je po tome da ili plače,ili se smije. Nikada nije indiferentna. Često izlazim s njom jer je slična Keiri; s njom nikad nije dosadno...

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick
On je neki "macho" tip.Hoda s Keirom.Keira tvrdi da se promjenio otkako je s njom,ali baš ne vjerujem,oduvijek je bio ženskaroš...Ravenclaw je,6. godina..Pri smještanju u dom klobuk se nije mogao odlučiti te ga je nakraju stavio u Ravenclawe jer ih je tamo manje...Lol...

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
Ok je cura,4. godina Rawenclavka.Keira i ja joj moramo pomagati oko nadoknađivanja gradiva iz napitaka i travarstva.Odmah je upisala 4. godinu jer je prije nisu otkrili.Roditelji su joj poginuli u neobičnoj nesreći.Zasad je nova pa još nema dečka,ali vidjet ćemo još,ima još vremena ,a i baš je slatka.

Image Hosted by ImageShack.us
Michael Greyback
Hufflepuff,6. godina.Tajanstven je...Često se druži s Tomom,kao da mu je on uzor...Ne govori mnogo,ali što god kaže je lijepo izrečeno.Ugodno ga je slušati kada priča makar je to vrlo rijetko,tj. on s rijetkima razgovara.Zanima ga crna magija.Trenutno nema curu,ali mogao bi jer je jako zgodan,ali njemu nije baš do veze,valjda čeka onu pravu...

Image Hosted by ImageShack.us
Dante Slytherin
Inače je miješane krvi, majka joj je vještica a otac bezjak.Otac joj,kao ni moj nije znao da joj je mama vještica. U 12 godini je dobila pismo iz Hogwartsa, koji pohađa od 14 godine. Mama je inzistirala na pripremama koje su je potpuno iscrpile ali je ona veoma ponosna. Fura svoj stil koji je obično između vila (u pravom smislu te riječi) i vještica danas poznatih bezjacima diljem svijeta. Mrzi Proricanje, ali zato obožava Povijest magije i Čarobne Napitke. Ni u jednom predmetu nije loša... Ima srebrnu mačku imenom Lyra. Hoda s nekim Natanelom i super se slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara Shinoda
Gryffindorka,5. godina,najdrazi predmet joj je Obrana ,a ne voli Proricanje. Patronus joj je u obliku crne pantere, sto joj je i željeni oblik kad postane animagus, a bauk joj je pauk.

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black
Gryffindorka,5. godina. Cura je jako zabavna i zanimljiva,nosi super odjevne kombinacije.Uz to je i jako teška osoba. Obožava metloboj i igra na mjestu lovice. Htjela bi biti auror ili profesionalna igračica metloboja.

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigeniya Ellene McFlue
(inače samo ofigeny ili ofigeniya)Ima smeđu kosu i smeđe tople oči.17 god i na mojoj godini.Nije baš društvena ali kad se ufura ne može se ugasiti.Ima talent za proricanje sudbine,parsel ust je...Naj predmeti su joj čarobni napitci,preobrazba i proricanje.Željela bi postati ili auror ili profesorica Čarobnih napitaka...

Image Hosted by ImageShack.us
Syrin Depp
Ona je sa mnom na godini ,Slytherinka.Ima lijepe crte lica,trenutno je sama.Ima sve ocjene O ,posvetila se učenju,još k tome je i prefektica kao i najbolja učenica na godini.Svi profesori je vole jer je odgovorna i pouzdana(za razliku od Keire,tu su joj odgovori zašto nju nitko baš od profesora) ne voli.

Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Pleasant
Gryffindorka je,voljela bi biti auror kad završi Hogwarts.Fora je cura,druželjubiva,ima puno prijatelja,ali voli zezati Slytherinke s nižih godina.To mi se jedino kod nje ne sviđa.

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
Optimistična i vedra osoba.Voli slikati,obožava životinje,i sama je animangus,pretvara se u zamorca.Ravenclawka je,na 5 godini,ko i ja.Super se slažemo jer nadopunjujemo:ona je uvijek brbljava i vesela...I nema dlake na jeziku...blabla

Image Hosted by ImageShack.us
Kurt Banks
On je stvarno presladak,upoznala sam se s njim neki dan.Hoda s Monicom i stvarno su slatki skupa,to mi je još jedan razlog više da budem ljuta na Seamusa što je stao i između njih.On je Gryffindor i u metlobojskoj ekipi je lovac.Najviše voli Obranu od mračnih sila i jednog dana je rekao da želi postati auror.

Image Hosted by ImageShack.us
Jasmine Smith
Jasmine je super cura,sestrična mi je s tatine strane.Na 5. je godini Slytherina.Jako je druželjubiva i svi je vole.Najviše voli Povijest magije i Proricanje.Ovo za proricanje je valjda genski.Hoda s nekim tipom koji je završio Hogwarts,prošle godine.Sada radi u Hogsmeadu,ima tamo trgovinu pa se tako viđaju.Inače je simpatičan,kao i ona.Jako je volim jer smo praktički skupa odrasle.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana Matthews
Četvrta godina, igra metloboj na mjestu tragačice, a ponekad napadačice. U Gryffindorima je. Voli Obranu od mračnih sila, Preobrazbu i Skrb za magična stvorenja. Druželjubiva je i volim letjeti, te jahati jednoroge!

Image Hosted by ImageShack.us
Peter Finnigan
On je Ravenclaw,na 7 godini.Prosječan je učenik,najdraži su mu predmeti čarobni napitci i stare rune.Igra u metlobojskoj ekipi kao vratar.Prije je hodao s Angel McRowen,ali prekinuli su u lošim okolnostima.

Image Hosted by ImageShack.us
Maya Courage
Ona je dobra,ali nekad mi se čini kao neki samotnjak.Ide sa mnom na godinu i jako smo si dobre prijateljice.Keira je baš ne voli,ali mislim da je ljubomorna jer se dosta družimo.Voli pisati priče i igra u metlobojskoj ekipi kao lovica.Jako je neobična pa se zato baš i ne uklapa u društvo.Zanima je crna magija..Prosječna je učenica,kao i ja...

Image Hosted by ImageShack.us
Bellatrix Lestrange
Slytherinka,7. godina...Čistokrvna je i s tim se ponosi...Posebno je zla i otresita...Mrzi me zato što hodam s Tomom,kako ga ona zove,Voldemortom,i kaže da ga je nisam vrijedna...Prvo sam mislila da je riječ o ljubavi,ali to je već opsesija...

Image Hosted by ImageShack.us
Vincent Slytherin
Poslijednji živi potomak Salazara Slytherina.Čudan je,ima svoj stil i živi u svom nekom svijetu,ali ok je dečko,zanimljiv.Ne moram valjda pisati u kojem je domu?Zanimljivo je da je vampir,ali ja to ne znam,kao niti nitko drugi...hehe

Image Hosted by ImageShack.us
Monica Cooper
Jackova sestra,jako je draga.Najdraži su joj predmeti Čarolije i Preobrazba.Dobra je učenica,prolazi s I i O.Ona i Jack se za razliku od Keire i Toma više vole.Valjda zato što nisu u istim domovima.To je čudno jer obično brat i sestra skupa završe...Ona je u Rawenclavima.Hoda s jednim tipom,mislim da se zove Kurt Banks iz Gryffindora.

Image Hosted by ImageShack.us
Jessica Hughes
Tu curu ne mogu smisliti.Sve se više druži s Tomom.Navodno imaju projekt koji moraju zajedno raditi...Ali meni je skroz krivo zbog toga jer je jako zgodna i sumnjam u Toma premda ne bih trebala...Nadam se...Inače je Hufflepaf...
Najbolje joj idu stare rune i povijest magije...
Totalna je štreberica..

Free Site Counters
Free Site Counters

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws