Slike
Image Hosted by ImageShack.us
-ja-

Image Hosted by ImageShack.us
-Tom- (davno slikana fotka kada se još znao smijati)

Image Hosted by ImageShack.us
Keira

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus

Image Hosted by ImageShack.us
Val

Image Hosted by ImageShack.us
Bono

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell

Image Hosted by ImageShack.us
Peter

Image Hosted by ImageShack.us
Lara

Image Hosted by ImageShack.us
Kurt

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigenya

Image Hosted by ImageShack.us
Irma

Image Hosted by ImageShack.us
Alma

P.S. cure,dajte se vratite!!! (Alma i Irma)

Tom Riddle

30.03.2006., četvrtak

Od ranog jutra...

Svanulo je,još sam uvijek ležala u krevetu...Bila sam opet ljena ustati se...Pomaknula sam na baldahin da pogledam na sat i vidjela da je tek 5 sati,a već je svitalo,još su svi spavali,imala sam priliku vidjeti prekrasan prizor;tišina,u slytherinskoj ženskoj spavaonici...Lijepog li prizora,nikada nije mirno tamo,uvijek se netko svađa,ili smije,ili pak vježba kletve na drugima...Ali sad..Svi su spokojno spavali...Izašla sam iz spavaonice jer nisam više mogla spavati,kad se jednom probudim,nema šanse da opet zaspim,mogu se samo izležavati...
I tako sam otišla u društvenu.Nije bila prazna,bio je tamo jedan dečko,upravo je palio svjeće jer je bilo malo mračno.Niti on nije mogao spavati.Tada sam počela razgovor :"Ej,ni ti možeš spavati?-okrenuo se:"Ma ne,probudio sam se,sad je gotovo,nema šanse da više zaspim"-nasmijala sam se jer je to bila upravo moja misao,i ja sam bila budna iz istog razloga.Pitao me što je smiješno,ja sam mu odgovorila:"Ma ništa,ne obaziri se na mene...Nego..Ti si onaj novi,kako ti je ono ime?"-ispružio je ruku:"Vincent,drago mi je,a ti si..?" "Ja sam Agatha,nego htjela sam te pitati...Kako to da si došao u Hogwarts?"-malo je otpuhnuo,bilo je očito da ga svi to pitaju:"Joj,pa...Dugo prič"-tada ga je prekinuo Tom.Ušao je u sobu.
Samo sam mu se nasmijala,a on je došao do mene i poljubio me.Mrzim kad to napravi...Ne mislim na poljubac nego na to koji je to bio poljubac.Bio je to poljubac tipa Ej stari,ovo je moja cura,imaj to na umu...Tada sam ga pomalo ljuto pogledala a Vincent je izustio:"O,ti si pretpostavljam Agathin dečko,nisam te još vidio,ali sam puno čuo o tebi,Tom,zar ne? Ja sam Vincent,drago mi je..."-zatim ga je Tom pogledao nekako čudnim pogledom,kao da ga odmjerava da vidi je li dovoljno dobar da mu uopće odgovori,zatim je rekao:"Da,ja sam Tom,a tko to tako lijepo priča o meni?"- i ispružio mu napokon ruku jer Vincent je neko vrijeme sam držao onako ispruženu.To je bilo zaista nepristojno s Tomove strane.Zatim su oni počeli razgovarati a ja sam se vratila u ne baš više tako mirnu žensku spavaonicu..Trebala sam znati da mir neće dugo trajati..Keira i Jessica su se međusobno gađale s kletvama,a kad im je Jasmine uzela acciom štapiće,samo su se nastavile prepirati.Ne znam,i iskreno,ne želim znati što se dogodilo.Samo sam se naluknula da vidim je li Syrin ovdje,trebala sam joj nešto reći.Vidjela sam je jadnicu sakrivenu u čošku s ostalim normalnim ljudima kojima je bilo stalo do života kraj ove dvije.Kada su cure vidjele otvorena vrata,sve su plazeći po podu pobjegle u društvenu.Tako da nas je tamo bilo i previše.Još smo malo pričekale,ali kako ove nisu prestajale,morale smo ih reći Tomu da ih prijavi(ja nisam htjela,ali su me cure nagovorile)..I tako ih je došao sam ravnatelj smiriti.Keira je pokazala malo pristojnosti i snizila tin te se uozbiljila,ipak je ona "uzorna" učenica,ali zato Jessica...Mislim da je završila u bolničkom krilu da je smire...
Keira mi je poslije rekla da ju je Jessica napala jer je skužila da smo joj podmetnule,a ovi su joj obavjestili o nečemu što nije učinila roditelje...
Ali sve je ok završilo,nećete vjerovati,ali svi Slytherini su zbog incidenta bili na nogama do 6 sati ujutro...
Ostatak dana nije bio toliko zanimljiv,većinom sam učila s Keirom,Syrin i Mayom,koja je prohodala s Michaelom...


- 21:27 - Komentari (21) - Isprintaj - #

26.03.2006., nedjelja

Osveta je slatka...

Još od petka nisam mogla izbiti to ime iz glave,ne znam zašto,ali...Stvarno užasno...Danas sam pitala Toma ima li to ime koje posebno značenje.Nije se puno opravdavao,samo je hladno odgovorio da nema,ali da bi volio da ga sada svi tako zovu,uključujuči i mene.To sam ja glatko odbila jer sam imala loš predosjećaj za to.Rekla sam da mi se to uopće ne sviđa i pitala ga što fali njegovom normalnom imenu,Tom je čisto ok ime.Tada je počeo zvučati skroz čudno.Rekao je da se barem po nečemu želi razlikovati od ostalog puka,i da ne želi nositi ime svog bezjačkog oca koji ga je napustio.Tada je rekao da je Voldemort samo kombinacija slova njegovog punog imena: Tom Marvolo Riddle.Još sam uvijek ostala pri svome da je to čista glupost,jer kao prvo,zvuči ko neki masovni ubojica,ili ko da je bio pijan kad je to izmislio.Rekao je da neće više o tome raspravljati jer ga ta rasprava ubija u pojam i da ga ja mogu zvati kako hoću,ali da se ne čudim ako će ga drugi tako zvati..I samo se nasmijao i poljubio me,imala sam osjećaj da je to učinio samo da izbjegne razgovor,ali nije mi smetalo...
Keira je tada ušla u prostoriju i zaderala se:"Voldy,brate,gdje si??"-smijala se dok je to govorila na što je Tom samo okrenuo s očima. Onda je sjela pored mene na kauč i mrcvarila tamo Lily.Lily nije zaprela otkad su Jack i Keira prekinuli.Ljuta je na Keiru i uopće joj se ne da maziti.I onda samo da Keiri vadi mast,dođe i sjedne si k meni u krilo(a inače me ne voli,doduše,nikog ne voli osim Jacka).Ma slatka je ona,i humoristična,ja joj se uvijek smijem.
Nisam napomenula da je bila nedjelja,pa su se ovi opet poklali (mislim na Keiru i Toma),ali na svu sreću,nitko ih nije prijavio pa nisu dobili kaznu.Keira je opet u depresiji jer je saznala da Jack hoda s,nećete vjerovati,s Jessicom..Sada se ne zna mrzi li je Keira ili ja više..Ali Seamus je napucao Mayu,pa ju je to malo razvedrilo.Maya će sad možda biti s njezinim tajanstvenim frajerom...Ali zato je Keira preuzela stvar u svoje ruke i pitala Petera na čemu su.On je bio ugodno iznenađen,tako da sada hodaju.Moram priznati da se Keira i ja ponašamo ponekad kao mala razmažena djeca,tako da smo složile zavjeru za Jessicu.Bio je to savršen zločin...(hehe) sve smo joj podmetnule da ispadne da je ona bacala explozivni puc puc po hodnicima i da je bacala zubati frizbi po društvenoj prostoriji.To je Keira,kao uzorna prefektica,"protiv svoje volje",(jer ona ne voli cinkati,bwahahaha) prijavila ,ne predstojniku našeg doma,nego samom ravnatelju Dippetu,i tako smo je usosile...Neka joj tako i bude kad dira tuđi teritorij...Sad negdje guli kaznu,a Keira i ja smo se pobrale na jedan lijepi pivoslovac u Tri metle party...

- 17:53 - Komentari (29) - Isprintaj - #

24.03.2006., petak

Čudni snovi ili ...?

Probudila sam se rano,ležala sam pored Toma,bilo ga je lijepo vidjeti kako spava...Okrenula sam se na drugu stranu i osjetila sam da me zagrlio,bilo mi je tako ugodno,poželjela sam da nikada ne ustanem...Ali nisam mogla izdržati kad sam znala da je budan pa sam se okrenula natrag k njemu i tako smo se malo ljubili..Sve dok taj lijep trenutak nije prekinula mučnina...Tada sam se ustala i otišla do wc-a...I toliko o lijepom jutru...kiss
Stalno mi se u poslije u glavi vrtio film kako padam..Ne znam zbog čega,ali jednostavno,užasan osjećaj,i vrtoglavica još k tome...Tom je došao za mnom da vidi jel je sve u redu,baš kad sam mu htjela reći da je sad sve ok,opet me uhvatila mučnina,srušila sam se...Sljedeće čega se sjećam je da sam se probudila u bolničkom krilu...Oko sebe sam vidjela moje frendice,Slytherinke.Keira je prva sjedila do mene s Lily na krilu,do nje su još bile Syrin,Maya i Jasmine.Sve su sjedile oko mene i rekle mi da sam se najvjerojatnije onesvjestila zbog dijeteta,i da sam bila u nesvjesti od nedjelje,a danas je petak..Bilo mi je čudno jer kako bih zbog djeteta bila tako dugo u nesvjesti?Rekle su mi da su svi umrli od brig,pogotovo Tom..Jadan,a nije bio uz mene kad sam se probudila..Zato sam ga vidjela na vratima,stajao je tamo,i ušao,rekao je da je došao čim je saznao da sam se probudila.Došao je k meni i poljubili smo se ...U Mayinim očima sam mogla u tom trenutku jasno raspoznati ljubomoru...Ona mi je zaista dora prijateljica,ali otkad pamtim joj se sviđao Tom,i nikad joj nije bilo drago zato što sam s njim...I zbog toga smo se na neko vrijeme udaljile...I jedva da smo se potdravljale,ali onda si je našla nekog dečka pa smo si opet postale ok..Ostale cure..Pa ne bih baš rekla da su ljubomorne,ali svima njima je Tom kao neki uzor,ipak je on najbolji učenik,i glavni prefekt..I tako je on zamolio Keiru da digne guzicu s mog kreveta..Ona je rekla da ništa od toga dok je lijepo ne zamoli,a on je nije lijepo zamolio,on ju je lijepo podignuo i maknuo s kreveta...Počela je vrištati pa ju je madame Meadow zamolila da napusti bolničko krilo..kod izlaza je prostrjelila Toma svojim otrovnim pogledom koji nekad zna imati,sličan Tomovom kad se ljuti...I tako je meni bilo bolje pa sam izašla iz bolnice....
Ali propustila sam vam reći da sam imala zaista čudne snove kad sam bila u nesvjesti,sjećam ih se nekih...Većina ih je bila toliko mračna..Vidjela sam Toma,ali nije više bio mlad i zgodan,bio je malo stariji s čudnim crtama lica,kao da mu je izgubilo nešto,ne mogu objasniti..Oko njega su bili razni ljudi koje je on gledao tako hladnim pogledom,nikada ga nisam tako vidjela...Ali to je bila najvjerojatnije samo noćna mora,premda je djelovala tako stvarno...U još nekim isječcima vidjela sam samo zeleno svijetlo i mrtve ljude okolo,padali su poput nekih lutaka..Bilo je tako strašno...Kada sam se tog sjetila,suze su mi potekle jer je jedna od palih osoba bio i netko vrlo značajan u mom životu,ne znam razabrati tko,ali neki mladić...Sve je to bilo vrlo čudno i zastrašujuće,a najgore od svega je taj dojam stvarnosti...
Odlučila sam prestati misliti na to i analizirati snove...Dobro bi mi došla jedna šetnjica..I tako sam sama krenula okolo po preivoju jer su svi bili na nastavi,a ja sam bila i taj dan oslobođena...Hvala bogu,ne bih mogla podnjeti Povijest magije i te tikove koje Amy ima s profesorom,to je tako bolesno...Što je bilo najgore,niti u jednom trenutku nisam prestala misliti na snove,bilo mi je još gore.Zatim sam vidjela Toma,imao je rupu u nastavi.Taman je krenuo prema meni kad sam začula ime,to ime mi je ostalo zapečačeno u uhu,kao da sam ga već negdje čula:"Voldemorte!!",netko je povikao,mislim da je to bio Michael.Tom se okrenuo...Ostala sam u šoku i samo ga sumnjičavo pogledala.On me zagrlio i mislim da je Michaelu dao neke znakove da neka ode...Ali nije mi bilo svejedno,nešto je bilo u tom imenu,samo ne znam što...

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #

18.03.2006., subota

Same svađe...

I tako je svanulo još jedno naizgled prelijepo jutro.Ali nešto mi je bilo čudno...Tišina...Nikog nije bilo..Prvo što sam se zapitala je bilo jesam li uopće u Hogwartsu.Zatim je Keira ušla u sobu i rekla mi je da upravo propuštam predstavu nekakve dramske grupe...Rekla mi je da sam ja valjda još tu najpametnije kad to tako bez osjećaja krivnje propuštam.A svi su bili tamo...I što je najbolje,i ja sam htjela ići ali ne znam, valjda sam tako čvrsto spavala ili što? Nemam pojma,sve mi je to čudno.Ali Keira je rekla da je ona zaspala u prvih 5 min.Znala je da neće biti zanimljivo kad je vidjela da svako malo vježbaju i da jako dobro glume.Inače mi svi volimo dolaziti na te dosadne predstave zato što se uvijek smijemo i rugamo glumcima koji na kraju( ako su neki fora ljudi) iz svega toga naprave sprdačinu.Ali ne i ova,sami prefekti su glumili(osim Keire koja je optužena da zanemaruje prefetske dužnosti)ali nije tako strašno..S vremena na vrijeme ako se na nekoga naljuti prijavi ga pa izgleda kao da uistinu radi taj posao.Tako sam se dignula iz kreveta.Baš kad sam birala što ću obući,iz ormara mi je iskočila Lily.Upitnim pogledom sam pogledala Keiru, na što je ona samo rekla ups.Ta mala mačkica je od sinoćnjeg tuluma ostala zatočena u mom ormaru...Keira ju je zaboravila tamo dok si je birala haljinu.Kad sam već kod tuluma,netko je cinkao Keiru Jacku,tako da su opet prekinuli..Već po ne znam koji put su se posvađali i prekinuli...Ali njima je suđeno da uvijek na kraju budu zajedno.Keira je rekla da se nada da ono kad je bila s Peterom na tulumu,da njemu to znači da hodaju jer je rekla da joj je baš sladak.Da mi je samo znati tko je rekao Jacku za nju i Petera...Ali mogu se kladiti da je u pitanju neka cura...
Konačno me Keira poštedjela svojih jadanja i nekamo otišla...(voli se okolo smucati) pomislila sam da je pravo vrijeme da odem malo k Tomu.Bio je u društvenoj,niti on nije bio na predstavi( ne voli baš takva javna okupljanja).Tamo je nešto štrebao.Sjela sam pored njega i samo ga gledala.Kada je to primjetio samo je odložio knjigu i primio me za ruku.Tada smo se počeli ljubiti..Ne znam koliko je dugo to trajalo ,izgubila sam pojam o vremenu..Bilo je to tako lijepo...Već dosta dugo nisam osjetila svoje usne na njegovim...To je bio stvarno predivan trenutak...Dok ga najednom nije prekinulo nečije nakašljavanje.Nije to bio pravi kašalj,bio je to onaj namjenjen samo za prekidanje nečega...Odvojili smo se i pogledala sam iza sebe.Tamo je stajala malo starija gopođa...Bila je to moja majka...Zanimalo me kako je uopće došla ovdje kada je bezjakinja.Tada sam se samo ukočila mama mi ponekad zna biti agresivna.Tiho sam šapnula Tomu da bi mu bolje bilo da ode..Nije dugo čekao,samo je nestao.Tada je počela:"Dakle...Vidim da tebi ovdje u školi nije dosadno...A mislila sam da vas ovdje drže pod nekim nadzorom.Znaš Agatha,postoji nešto što ti ne znaš.A ne zna niti tvoj otac.Ja sam također vještica,kao i ti..."-pogledala sam je i zinula.Nisam mogla vjerovati,kako mi je tako nešto mogla samo tako tajiti.I još k tome mom ocu.-"Ali ja nikada nisam bila tako krajnje neodgovorna poput tebe" nisam joj mogla samo tako dopustiti da me vrijeđa:"Ali mama,ja..."-tu me prekinula-"Nemoj ti tu meni ali,nema ga...Ti tu trošiš svoje dragocjeno vrijeme na nekog tu siromaha.Što će ti on u životu? Ne treba ti,kao ni ovo dijete."-tu su mi suze potekle,nisam mogla vjerovati da to čujem iz njezinih usta."Mama.pusti me na miru(govorila sam kroz plač) to je moj život,ja s njim mogu raditi što god želim,tko si ti da mi ga određuješ? Volim Toma,zašto ne bih bila s njim? Bolje da sam s njim i da ga volim nego da sam se kao zadnja sponzoruša,kao ti udala za tatu samo zbog novaca." Pljusnula me.Mrzim kad to radi,osjećam se kao malo dijete.-"Da se to više nije ponovilo,tko si ti da me vrijeđaš? Smjesta se pakiraj,nećeš više ni minute provesti u ovoj školi,jel ti to jasno?" počela sam vrištati,u sobu je ušao profesor Dumbledore:" Kakva je tu vika? Dojurio sam čim sam čuo?"u plaču sam mu govorila kako me mama želi udaljiti od Toma i Hogwartsa...:"Gospođo Smith,ako ona želi ostati ne vidim problem u tome.Ako ćete biti mirniji,ja ću paziti na nju."mojoj histeričnoj majci to se činilo kao dobra ideja.S tim da mi je zabranila da se viđam s Tomom.Ja sam joj rekla da se neću s njim nalaziti samo da me pusti na miru.Ali naravno da hoću.Tada je nestala u kaminu.Bilo mi je tako drago zbog toga.Profesor Dumbledore je rekao da on svoja obećanja uvijek drži,nasmijao se i otišao.Tom se vratio do mene,nije bilo ništa posebno,samo smo nastavili gdje smo i stali... :)

- 23:33 - Komentari (32) - Isprintaj - #

17.03.2006., petak

Tulum...

Ovako:dan je počeo vrlo glupo;morala sam se spremati za čarobne napitke,ali bilo bi to sve još ok,i čisto podnošljivo da mi Keira cijeli dan nije visila iznad glave jer se spremala za Hogsmeade.I stalno mi je trubila o tome da u ovoj haljini izgleda predebelo,da joj hlače loše stoje,da je majica previše steže,itd...A najbolje od svega je to što si ona sve to umišlja.I na kraju,kao i uvijek,završila je potragu u mom ormaru i uzela mi baš ono što sam si ja isplanirala za obući.
Ali nije da sam baš planirala,ko to još planira danas osim nje.Već si je sve ona sredila:po njezinom planu,prvo će se dobro napiti,onda će prevariti Jacka(ali još ne zna s kim)ljuta je na njega zato što je rekao da mu se ne da ići u Hogsmeade,kaj bu on tam...On bi rađe da ostanu zajedno doma,sami...Ali Keira je više tip za akciju..
I tako,dok me poštenski izgnjavila,spustile smo se na doručak.Nisam mogla vjerovati što se tamo dogodilo.Ravnatelj je došao po mene i Toma,navodno je trebao razgovarati s nama.Odmah sam znala zbog čega nas je pozvao.Baš je morala bezobrazna madame Meadow reći to ravnatelju.Uglavnom, morali smo doći k njemu danas poslije nastave.I zbog e gluposti nisam cijeli dan imala mira,nisam znala kako će reagirati,niti ništa..Ali imam sretnu vijest;dobro sam napravila Felix Felicis i zaradila 20 bodova...Barem nešto dobro,s time smo za 10 bodova u vodstvu ispred Ravenclawa,to mi je skroz čudno jer ove godine su Gryffindori jako popustili,prije su nam bili najjača konkurencija,nekada su čak bili i prvi...
Ostalo je dosta dobro prošlo,ali smo zato dobili hrpu zadaće iz Povijesti magije...Primjetila sam(kad sam već kod toga) da Amy i profesor Bosworth imaju neke čudne tikove..Ona mu se samo smješka ili nešto slično(to nije čudno) ali i on njoj uzvraća....Kao da nešto mute..Ali nije mi to bilo baš nešto previše moguću jer nije baš etički a prof. Bosworth igra po pravilima..Barem bi trebao...I došao je i kraj dana...Tom i ja smo stajali ispred kabineta .Tom mi se činio dosta opušten,kao da ga nije bilo briga ,dok sam ja bila sva napeta.Nismo uopće razgovarali,samo smo razmijenjivali poglede.Konačno je došao taj trenutak otvaranja prokletih vrata.Pozvao nas je unutra.Prvo je počeo ljubazno,ponudio nas je s grahom sveokusnjakom(nismo ga uzeli9.Zatim smo sjeli.Tada je počeo:"Rekla mi je nešto madame Meadow,o tome da ste navodno vi,Agatha trudni.I da ste vi,Tom otac.Niste niti prvi niti zadnji u ovoj školi kojima se to dogodilo,ali,pobogu,jeste li životinje?!"-ljutito je rekao.Tom cijelo vrijeme nije ništa govorio ,samo je šutio.Ja sam,za razliku od njega,burno reagirala na uvredu:"Oprostite,prof. Dippet,ali mi nismo nikakve životinje,kako to uopće možete reći?Kao što ste rekli,nismo ni prvi ni zadnji kojima se to dogodilo."-na to se valjda malo primirio.Rekao je da se ispričava ako je bio grub,da nije tako mislio.Na to sam se onako usiljeno nasmijala.Vidio je.Rekao je da mu je žao,ali da o tome mora obavjestiti moje roditelje.MOLIM??Pa mama bi me ubila kad bi saznala.Inače su moji roditelji malo konzervativni,i nikad im nije bilo drago to što sam s Tomom zato što je siromašan.Ja sam im uvijek na to odgovarala da sam valjda ja dovoljno bogata za oboje,na to su mi oni poklapali da je on zato i sa mnom,samo zbog novaca..Naravno da to nije ni blizu istini.Osim toga,kako je Tom pametan i ima sve O,sigurno će poslije škole imati uspješnu karijeru i bit će prepun love...I tako smo,oboje zgroženi izašli van iz kabineta.Došlo mi je da zaplačem.Stvarno,što će reći moja majka na to?Pa ubit će me,eto što...
Ipak sam se spremila za Hogsmeade,da me barem malo oraspoloži...Bio je tulum u čast Williama,uspio se vratiti,ozljeđen,ali barem živ.Ministarstvo ga je spasilo,ali nisu uspjeli uloviti te otmičare.Ali još su im na tragu.Mučili su ga raznim kletvama da im nešto prizna,nemam pojma o čemu je riječ,samo znam da im je trebao živ.Jasmine je sad stalno oko njega,brine se...
I tako,obukla sam prekrasnu haljinu,bila je od prekrasnog crnog baršuna,malo ispod lista,s kratkim rukavima i golim leđima.Preko toga sam imala prelijepu pašminu u kompletu s haljinom...
A Keira je posudila onu koju ja nosim na ovoj slici gore..Lijepo jo je stajala..Jack se već bio naljutio na nju zato što je otišla sama..Bile su i Amy,Angel,Maya,Monica i još naravno Jasmine...Jessica je bila utučena pa nije išla...
Sve su se lijepo uredile...I tako je bilo dosta zabavno,od dečkiju su bili:naravno,veliki partijaner Seamus,Kurt,Charlie,Peter i u početku je bio Tom,ali rekao je da nije to za njega i da ga boli glava pa je otišao.Pitala sam ga jel da odem s njim,ali on je,za moje čudo rekao neka ostanem i zabavim se,dok još mogu jer kad dođe dijete...Poljubila sam ga i ostala...
Bilo je tu poslije svega,svi su se napili,Keira Je na kraju završila s Peterom,stalno su se ljubakali( i to poprilično glasno),Angel je završila s Charliem,a Maya je cijelo vrijeme naveliko ljubila Seamusa premda je nekog(ne smijem ga spomenuti,bar ne još) cijelo vrijeme škicala...Ja sam se malo(pošto ne smijem piti) dosađivala i razgovarala s Amy.Ona nije bila ni s kim.To mi je bilo sumnjivo jer ona je uvijek s nekim...To mi je ojačalo sumnju za nju i profesora...I tako,dok se sve utihnulo,svi su tamo zaspali na foteljama,otišla sam do društvene i tmo još malo gledala u vatru dok konačno nisam tamo na kauču zaspala...

- 21:23 - Komentari (26) - Isprintaj - #

13.03.2006., ponedjeljak

Nije moglo biti bolje....

Tako sam ga pozvala na stranu i rekla da moramo razgovarati.Nevoljko je pristao i nisam odugovlačila samo sam rekla:"Tom,ovo ti ne govorim zato što očekujem nešto od tebe,ali mislim da bi trebao znati"-tada me pogledao jer dok to nisam rekla zvjerao je okolo po hodniku,kao da nekoga očekuje premda smo bili sami..Nastavila sam-"Tom,ja,ne znam kako da ti kažem,ali .... Trudna sam,i dijete je tvoje.."-konačno sam to izustila i pogledala ga da vidim njegovu reakciju..."LAŽEŠ!!!"-u tom trenutku sam se lecnula,iako sam vrlo dobro znala da ne misli tako jer on stvarno vidi kad netko laže,možda je viknuo da si olakša ili slično...Nemam pojma...Zatim je zavladala šutnja...
Gledali smo se u oči,ne znam kolko je to trajalo,i samo me čvrsto nakon nekog vremena čvrsto zagrlio...
Počela sam plakati,više ne znam jel to bilo zbog sreće,olakšanja ili nečeg tome sličnom,samo sam znala da da sam bila toliko sretna...Osjećala sam se tako sigurno...Bilo mi je jako lijepo...Zatim smo otišli do društvene prostorije;tamo sam ga pitala što će biti s Jessicom,on se samo onako malo nasmiojao i rekao da će srediti to,ali da ja isto taok moram otići reći Kurtu.Tada sam se tek sjetila,već sam bila zaboravila na njega...Nisam htjela da pomisli kako sam ga iskorištavalaili slično jer je on zaista super drag dečko...I tako sam pošla do portreta Debele .Već kad sam stigla,zlobno mi se nasmjala(imam osjećaj da me baš i ne podnosi) rekla sam joj lozinku,a ona je rekla da nije...Kako nije???Pa Kurt mi ju je rekao pred 3 dana,tada mi je rekla da je to iz razloga poznatih samo ravnatelju...Prokleti Dippet..Baš se sada sjetio da promjeni lozinku(inače mi je on ok,nemam loše mišljenje o njemu)...Ali imala sam vraške sreće što je upravo Jack izašao i rekao mi lozinku...Tada sam ja bila ta koja se zlobno nasmijala :-)...Debela dama me nevoljko pustila...(mislim da sad mrzi i Jacka)
Potražila sam Kurta,krenuo me poljubiti,ali sam mu samo stavila ruku na usne i rekla da mu moram nešto ozbiljno reći.Sjeli smo na kauč.Primio me za ruku.Rekla sam mu da mi je žao,i da će biti jedan od rijetkih koji znaju,ali da sam trudna,i da je dijete Tomovo.Pustio mi je ruku.Bio je tužan.Nije niti meni bilo njemu to odveć lako reći ali...Morala sam...Rekla sam mu da mi je žao što je sve tako završila ali Kurt osim što je bio jako dobar dečko,ispao je i jaako dobar prijatelj.Zagrlio me i rekao da ako ću trebati bilo kakvu pomoć da će biti uz mene i da se nada da ćemo ostati dobri prijatelji..Tu je stvarno bio vrhunac moje sreće,bila sam presretna...Rekla sam mu da bih rado da ostanemo prijatelji i da bih voljela da se i dalje tu i tamo družimo...Zatim sam se vratila u naš dom.Tamo je bila velika pomutnja,svi su nešto štrebali,vježbali neke čarolije,spravljali napitke...Tek mi je tada došlo do mozga da nisam niti pogledala ništa od toga,a sljedeći tjedan je ispit...Nadrapala sam...Bila sam zabrinuta,ali Toma i Keiru to uopće nije bilo briga...Naime,Tom je rekao da sve čarolije već zna,a da mu je tjedan dana sasvim dovoljno da usavrši svoj napitak,dok je Keira rekla da nju boli briga za napitak jer je platila tamo nekome štreberu koji je smrtno zaljubljen u nju da joj spravi napitak,a da joj je biljka sada već velika 2 m.Ja nemam sreće s tim,naime,moja je ako i 30 cm,uvrh glave...Zbog škole sam postala utučena,ako sad ove ispite ne prođem dobro gdje ću se poslije moći zaposliti?A sad još imam i dijete...Keira za razliku od mene ima drugo riješenje: "Zšto bih ja trebala učiti?Pa ja ću se bogato udati,ko da je to problem?"-zatim ju je tu Tom poklopio time da bi se tada udala za nekog ekscentričnog luđaka jer jedino bi je takav,kaže on,sličan njoj htio...Keira se nije htjela svađati,samo je rekla da se suprotnosti privlače i da će on biti ozbiljan,ali ružan bogataš... :-) I tako sam otišla spavati(u žensku spavaonicu) i sretna i zadovoljna zaspala....

- 21:14 - Komentari (23) - Isprintaj - #

12.03.2006., nedjelja

Neočekivano...

Probudila sam se...Opet sam povraćala...Ali ovaj put baš i ne namjerno..Glava me boli i mučno mi je,mislim da me hvata viroza,bilo bi bolje da odem u bolničko krilo k madame Meadow da me pregleda...
Rekla mi je nešto strašno,ali nisam sigurna da to sve nije neka neslana šala...
Rekla mi je da sam ni manje ni više nego trudna..Ali ne vjerujem,ne može biti istina...Ne osjećam se kao da sam trudna...
Mislim da to ipak znaš,ali opet,zašto bi mi madame Meadow lagala o nečemu tako ozbiljnom,ipak ona najbolje zna..
Tada su mi se po glavi počela motati razna pitanja; kao naprimjer,čije je uopće dijete(sad to ispada ko da sam neka zadnja drolja,ali nije to istina) Kurtovo ili Tomovo?Mislim,s Kurtom sam bila samo jednom,i to nedavno,pa mislim da i nije baš moguće da je dijete njegovo,što znači da mora biti Tomovo...Sada su mi se po glavi počela motati pitanja o tome što će Tom na to reći,i što ću uopće i kako s dijetetom,ipak sam ja tek 6. godina,kako će to utjecati na moje obrazovanje i život,a i njegov...
Morala sam se nekome povjeriti,nisam to mogla više držati samo za sebe,a i trebali ste vidjeti kako me madame Meadow pogledala kad mi je to rekla,ali isto tako mi je rekla da nisam jedina te da je broj trudnica porastao u Hogwartsu ove godine i nešto sebi u bradu promrmljala u stilu kamo ide ova škola,kako mi sve to olako shvaćamo i tada je počela pričati:"U naše vrijeme...."-tada sam se isključila,ne zanimaju me te prokleto stare priče...
Tako sam stigla u društvenu gdje su me čekale Keira i njezina Lily...Nikog drugog nije bilo,svi su već bili sišli na doručak
Rekla sam joj,i....PUKLA SE SMIJATI!!!Toliko o tome kako je razborita prijateljica...Ali kad se sabrala pitala me čije je dijete..Rekla sam joj da će postati teta...OPET SE PUKLA SMIJATI!!!Nju sve to strašno zabavlja,i umjesto da me posluša,da počnemo razgovarati o tome,ona se jednostavno prebacila na tračanje Maye i o tome kako sad hoda sa Seamusom(to mi je sve govorila s punim ustima čokoladnih žaba) i taman kad se već uživila,počela je govoriti da je odurna i slično,Maya je upala u sobu.Keira ju je samo ošinula pogledom i izletjela na hodnik.Ja sam se nasmijala,a Maya me samo pitala koji je danas vrag Keiri,ali to nije ništa čudno za Keiru,ona je uvijek čudna i njoj je uvijek neki vrag...
I tako ja,trudna i sama šećem po hodnicima 2.kata i srela sam niti više niti manje nego Toma,pozvala sam ga na stranu....

- 19:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #

10.03.2006., petak

Zašto mi to radi?

Cijeli ovaj naporan tijedan mi je prošao tako prokleto sporo...Nisam niti izlazila iz sobe koliko sam učila za OČi..
To mi je na neki način i dobro došlo jer sam manje mislila na određene osobe...Još sam uvijek s Kurtom,ali koliko će to potrajati baš i nisam sigurna...Ali stvarno je drag dečko...
Dogodilo se nešto strašno a ja samo na ovo mislim...Izgleda da su neki crni magovi oteli Williama...Dečka moje sestrične..Opljačkali su nekoliko trgovina i kafića u Hogsmeadu..Ali zna se da je još živ,po tragovima su zaključili da je zadnje što je učinio učinio pod Imperiusom,uzeli su mu svašta iz trgovine,i ispalo je kao da spremaju zavjeru...
Jasmine je u bolničkom krilu,onesvjestila se kad je čula vijest..
Svi se sada boje za živote svojih bližnjih...Na žalost,nisu nikoga našli...
Nikako da se izvučem iz teške depresije...Jučer je poslije večere za desert bila ogromna čokoladna torte koju sam skoro sama pojela jer se sve cure paze da se ne udebljaju,ali mene je bilo baš briga,natrpala sam se sve dok mi nije bilo zlo...Tada su mi počele negativne misli,kao da ću se pretvoriti u prasca,već mi se u očima celulit gomilao,i ništa,tako sam otišla u wc i povraćala..To u zadnje vrijeme često radim,otkad sam prekinula s Tomom.
Ali tada se osjećam bolje,prazno i čišće..Znam da sve to sada suludo zvuči,ali stvarno mi je bolje...
Tada ne mislim na tugu i ne osjećam njegov pogled na sebi,to mi je jednostavno užasno...Jer još uvijek osjećam da mi se inati..Da prekinem to djetinjastio nadmetanje i ignoriranje,sinoć sam ga pitala za jednu kletvu koja nam je trebala za Obranu,ali samo me pogledao i rekao mi nešto u stilu da bih to trebala znati..
U biti sam i znala ali samo sam htjela razgovarati..Mislim da je i on to vidio jer ima savršenu moć prepoznavanja laži...
Nikada u svom životu nisam mu uspjela slagati.Nitko mu još nije uspio slagati..
Nekad mislim da bi on mogao da je zao lako pretvoriti svoju inteligenciju u nešto prestrašno,ali nije on takav,samo je tajanstven.
To mi se oduvijek kod njega i sviđalo,ali još uvijek ne shvaćam zašto mu je tako teško oprostiti.
Kad malo bolje razmislim,mogla bih čak i progutati ponos i ponovno biti s njim jer bez njega mi ništa nema smisla...Oprostila bih mu i Jessicu čak,ali on bi meni prvo trebao oprostiti što sam ga uvrijedila...
Ja to sve što sam izgovorila niti ne mislim,to sam više karikirala...
Ne mogu normalno funkcionirati bez njega..
Keira i ja smo se ovaj tjedan manje družile jer smo obje bile zaokupljene učenjem za OČI.
Ali to nije sprječilo Mayu da prohoda s niti manje ni više nego sa Seamusom(Keira je sad još više ne voli).
I premda mi je priznala da joj se sviđa netko drugi(hoda sa Seamusom samo da privuće njegovu pažnju,Seamus je naime,najpopularniji dečko sa 6. godine) rekla je da se Seamus jako dobro ljubi(kako i ne bi kad je imao toliko cura)
I tako su oni zajedno što je jako čudno jer su totalne suprotnosti:ona je dosta zatvorena osoba,povjerava se samo osobama za koje zna da im 100% može vjerovati, i stalno je u crnom i dosta je mračna,dok je on veseljak,ženskar i svima okolo priča razne gluposti(ponekad imam osjećaj da to radi namjerno jer želi da se o njemu razgovara) i njih dvoje ,ma jednostavno su mi ful smiješni...I tako sam ja totalno depresivna i nije mi do života,jedino što me drži na ovom svijetu je nada u bolje sutra....

- 15:16 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O tome kako je zaista Tom Riddle postao Lord Voldemort

POZOR ZA SVE ONE KOJI ŽELE U PRIČU:NEK MI TI LJUDI OSTAVE OPIS I NEKI NAČIN NA KOJI SMO POVEZANI(NE ZABORAVITE DA JA ŽIVIM PUNO PRIJE VAS),MOŽETE TAKO DA VAM ZNAM BAKU ILI DJEDA,MAMU ILI TATU,ILI DA STE VI DIO MOG VRREMENA ALI NEĆE VAM SE ONDA POKLAPATI MOJA PRIČA S VAŠOM.JA ĆU VODITI VAŠ LIK KROZ PRIČU.

I ISPRIKE ZA NEREDOVITO PISANJE...
GIMNAZIJA JE TEŠKA!!!


A OVDJE JE MOJ FOTOALBUM


U2 - One

PIŠITE MI NA: agatha_smith@net.hr
MOJI PRIJATELJI I JA
Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith(buduća Riddle :) )-ja
Ja sam jedna "najobičnija" 17-godišnjakinja koja pohođa "najobičniju" školu.Najpredmet su mi Čarobni napitci i oni mi uzimaju dosta vremena.Prolazim s uspjehom I (iznad očekivanja) s tim da imam O iz proricanja, čarobnih napitaka i preobrazbe.Patronus mi je u obliku orla.Bauk mi je u obliku morskog psa.Imam zanimljiv stil oblačenja premda moramo nositi uniforme.Mama mi je vještica u oba smisla,a tata bezjak ,s tim da je sretan što sam vještica(za moju mamu niti ne zna)...U slobodno vrijeme družim se s Keirom,a pod praznicima sam doma s Keirom i Tomom.Volim putovati i jednog dana bih željela imati neki takav posao(u kojem se puno putuje)

Image Hosted by ImageShack.us
Tom Riddle
Kao što sam već rekla,on je jako neobičan,ali ga ja svejedno jako volim.Brzo mijenja raspoloženja i dosta je prevrtljiv.I koliko god se u nekim trenutcima čini pažljiv i sve,u drugima je potpuno hladan.Jako je pametan i sve su mu ocjene O.Ne voli metloboj pa se nije niti natjecao za ekipu.Često ima bratske svađe s Keirom.Posebno je aktivan na satovima obrane od mračnih sila jer ga to najviše zanima.

Image Hosted by ImageShack.us
Keira Riddle
Moja najbolja prijateljica.Sa mnom je na 7. godini.Ona je Tomova polusestra;imaju različite majke,ali istog oca.Slična je Tomu izgledom,ali karakteri im odudaraju.Ona i Tom se stalno svađaju i bacaju jedni na druge uroke.Prefektica je i odlična učenica,najdraži predmet joj je "Skrb za magična stvorenja" i jako je dobra u tome.Patronus joj je u obliku jednoroga,a bauk u obliku njezine odgajateljice iz doma.Odrasla je u domu s Tomom zbog rane smrt roditelja.tek kad je Tom bio na prvoj godini su saznali za krvno srodstvo.Hoda sa Seamusom...

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper
On je iz Gryffindora.Tragač u metlobojskoj ekipi...Moj najbolji prijatelji i bivši Keirin dečko,sad nešto opako muti s Almom...Jako je drag i voli pomagati...Lily (mačkica) ga opsjeda,ali on je svejedno voli...

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood
Gryffindorka,5. godina,tek je nedavno proslavila svoj 15. rođendan. Ima podužu smeđu kosu koju često farba u plavu ili neku drugu i plavozelene oči (ovisi o raspoloženju). Tek je nedavno saznala istinu da je vještica i da je njezin brat blizanac Alan čarobnjak. Roditelji su joj hrkani.Super je cura i ponekad se družimo...Jako je zanimljiva,i polako otkriva čari magičnog svijeta...

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell
Slytherinka,5. godina,godinu je dana mlađa od mene.Ima neku čudnu strast prema bezjačkim studijama jer obožava bezjake.Igra kao udaračica u našoj metlobojskoj ekipi.Čudna je pa nema baš puno prijatelja,ali Keira i ja se s njom dosta dobro slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Valerie Frost
Svi je zovemo Val. Ima 17 godina i na 7. je godini Ravenclawka. Jako je pametna i ne mora puno učiti.
Jako brzo plane i raživcira se zbog gluposti. Poznata je po tome da ili plače,ili se smije. Nikada nije indiferentna. Često izlazim s njom jer je slična Keiri; s njom nikad nije dosadno...

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick
On je neki "macho" tip.Hoda s Keirom.Keira tvrdi da se promjenio otkako je s njom,ali baš ne vjerujem,oduvijek je bio ženskaroš...Ravenclaw je,6. godina..Pri smještanju u dom klobuk se nije mogao odlučiti te ga je nakraju stavio u Ravenclawe jer ih je tamo manje...Lol...

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
Ok je cura,4. godina Rawenclavka.Keira i ja joj moramo pomagati oko nadoknađivanja gradiva iz napitaka i travarstva.Odmah je upisala 4. godinu jer je prije nisu otkrili.Roditelji su joj poginuli u neobičnoj nesreći.Zasad je nova pa još nema dečka,ali vidjet ćemo još,ima još vremena ,a i baš je slatka.

Image Hosted by ImageShack.us
Michael Greyback
Hufflepuff,6. godina.Tajanstven je...Često se druži s Tomom,kao da mu je on uzor...Ne govori mnogo,ali što god kaže je lijepo izrečeno.Ugodno ga je slušati kada priča makar je to vrlo rijetko,tj. on s rijetkima razgovara.Zanima ga crna magija.Trenutno nema curu,ali mogao bi jer je jako zgodan,ali njemu nije baš do veze,valjda čeka onu pravu...

Image Hosted by ImageShack.us
Dante Slytherin
Inače je miješane krvi, majka joj je vještica a otac bezjak.Otac joj,kao ni moj nije znao da joj je mama vještica. U 12 godini je dobila pismo iz Hogwartsa, koji pohađa od 14 godine. Mama je inzistirala na pripremama koje su je potpuno iscrpile ali je ona veoma ponosna. Fura svoj stil koji je obično između vila (u pravom smislu te riječi) i vještica danas poznatih bezjacima diljem svijeta. Mrzi Proricanje, ali zato obožava Povijest magije i Čarobne Napitke. Ni u jednom predmetu nije loša... Ima srebrnu mačku imenom Lyra. Hoda s nekim Natanelom i super se slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara Shinoda
Gryffindorka,5. godina,najdrazi predmet joj je Obrana ,a ne voli Proricanje. Patronus joj je u obliku crne pantere, sto joj je i željeni oblik kad postane animagus, a bauk joj je pauk.

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black
Gryffindorka,5. godina. Cura je jako zabavna i zanimljiva,nosi super odjevne kombinacije.Uz to je i jako teška osoba. Obožava metloboj i igra na mjestu lovice. Htjela bi biti auror ili profesionalna igračica metloboja.

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigeniya Ellene McFlue
(inače samo ofigeny ili ofigeniya)Ima smeđu kosu i smeđe tople oči.17 god i na mojoj godini.Nije baš društvena ali kad se ufura ne može se ugasiti.Ima talent za proricanje sudbine,parsel ust je...Naj predmeti su joj čarobni napitci,preobrazba i proricanje.Željela bi postati ili auror ili profesorica Čarobnih napitaka...

Image Hosted by ImageShack.us
Syrin Depp
Ona je sa mnom na godini ,Slytherinka.Ima lijepe crte lica,trenutno je sama.Ima sve ocjene O ,posvetila se učenju,još k tome je i prefektica kao i najbolja učenica na godini.Svi profesori je vole jer je odgovorna i pouzdana(za razliku od Keire,tu su joj odgovori zašto nju nitko baš od profesora) ne voli.

Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Pleasant
Gryffindorka je,voljela bi biti auror kad završi Hogwarts.Fora je cura,druželjubiva,ima puno prijatelja,ali voli zezati Slytherinke s nižih godina.To mi se jedino kod nje ne sviđa.

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
Optimistična i vedra osoba.Voli slikati,obožava životinje,i sama je animangus,pretvara se u zamorca.Ravenclawka je,na 5 godini,ko i ja.Super se slažemo jer nadopunjujemo:ona je uvijek brbljava i vesela...I nema dlake na jeziku...blabla

Image Hosted by ImageShack.us
Kurt Banks
On je stvarno presladak,upoznala sam se s njim neki dan.Hoda s Monicom i stvarno su slatki skupa,to mi je još jedan razlog više da budem ljuta na Seamusa što je stao i između njih.On je Gryffindor i u metlobojskoj ekipi je lovac.Najviše voli Obranu od mračnih sila i jednog dana je rekao da želi postati auror.

Image Hosted by ImageShack.us
Jasmine Smith
Jasmine je super cura,sestrična mi je s tatine strane.Na 5. je godini Slytherina.Jako je druželjubiva i svi je vole.Najviše voli Povijest magije i Proricanje.Ovo za proricanje je valjda genski.Hoda s nekim tipom koji je završio Hogwarts,prošle godine.Sada radi u Hogsmeadu,ima tamo trgovinu pa se tako viđaju.Inače je simpatičan,kao i ona.Jako je volim jer smo praktički skupa odrasle.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana Matthews
Četvrta godina, igra metloboj na mjestu tragačice, a ponekad napadačice. U Gryffindorima je. Voli Obranu od mračnih sila, Preobrazbu i Skrb za magična stvorenja. Druželjubiva je i volim letjeti, te jahati jednoroge!

Image Hosted by ImageShack.us
Peter Finnigan
On je Ravenclaw,na 7 godini.Prosječan je učenik,najdraži su mu predmeti čarobni napitci i stare rune.Igra u metlobojskoj ekipi kao vratar.Prije je hodao s Angel McRowen,ali prekinuli su u lošim okolnostima.

Image Hosted by ImageShack.us
Maya Courage
Ona je dobra,ali nekad mi se čini kao neki samotnjak.Ide sa mnom na godinu i jako smo si dobre prijateljice.Keira je baš ne voli,ali mislim da je ljubomorna jer se dosta družimo.Voli pisati priče i igra u metlobojskoj ekipi kao lovica.Jako je neobična pa se zato baš i ne uklapa u društvo.Zanima je crna magija..Prosječna je učenica,kao i ja...

Image Hosted by ImageShack.us
Bellatrix Lestrange
Slytherinka,7. godina...Čistokrvna je i s tim se ponosi...Posebno je zla i otresita...Mrzi me zato što hodam s Tomom,kako ga ona zove,Voldemortom,i kaže da ga je nisam vrijedna...Prvo sam mislila da je riječ o ljubavi,ali to je već opsesija...

Image Hosted by ImageShack.us
Vincent Slytherin
Poslijednji živi potomak Salazara Slytherina.Čudan je,ima svoj stil i živi u svom nekom svijetu,ali ok je dečko,zanimljiv.Ne moram valjda pisati u kojem je domu?Zanimljivo je da je vampir,ali ja to ne znam,kao niti nitko drugi...hehe

Image Hosted by ImageShack.us
Monica Cooper
Jackova sestra,jako je draga.Najdraži su joj predmeti Čarolije i Preobrazba.Dobra je učenica,prolazi s I i O.Ona i Jack se za razliku od Keire i Toma više vole.Valjda zato što nisu u istim domovima.To je čudno jer obično brat i sestra skupa završe...Ona je u Rawenclavima.Hoda s jednim tipom,mislim da se zove Kurt Banks iz Gryffindora.

Image Hosted by ImageShack.us
Jessica Hughes
Tu curu ne mogu smisliti.Sve se više druži s Tomom.Navodno imaju projekt koji moraju zajedno raditi...Ali meni je skroz krivo zbog toga jer je jako zgodna i sumnjam u Toma premda ne bih trebala...Nadam se...Inače je Hufflepaf...
Najbolje joj idu stare rune i povijest magije...
Totalna je štreberica..

Free Site Counters
Free Site Counters

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws