Link-link
Klasičnoj "lezenzi" - listi nema mjesta na mom blogu! Naime, u svojoj blogerskoj karijeri sam napravila par favorite-lista, ali sve su bile u obliku postova, čak i postova u stihovima.
Moja zadnja lista miljenika je ovdje.
Kad mi treba društvo, ovdje ga tražim.
Zanima li vas kako se meni najdraži blogeri zovu u stvarnom životu, saznajte ovdje.
Ako vas zanimaju detalji o izgledu i raznim osobinama muškaraca na blogu, pročitajte ovdje.
Isto to o ženama-blogericama.


Kad se smijem, imam rupicu na samo jednom obrazu.
Kad obujem najvišu štiklu koju imam
visoka sam 185cm. Štikla je 7cm.
Kad u naručju držim M., teška sam 83kg.
E neću vam reć koliko je M. teška!
Uvijek spavam na boku.
Imam dugu kosu i pitam se - dokad?!
Kosa i oči su mi skoro iste boje.
Kosa je kovrčava, oči nisu, obične su.
Dobra knjiga me doslovno zarobi.
U stanju sam preskakati obroke
kad čitam.
Nisam u stanju držati dijetu duže
od 24 sata.
Mogu razgovarati na nekoliko
svjetskih i ne-baš-svjetskih jezika.
Držim do sebe.
Držim do drugih.
Držim da je vrijeme
da idem leć!


subota, 09.09.2006.

...i još jedan

Ako postanje u budućnost funkcionira, ovaj će se post objaviti u taman toliko sati u koliko je mene moja mamica prije točno 32 godine rodila. waveJa ću u to vrijeme biti negdje vani njamis ljudima koje volim i proslavit ćemo moj rođendan. Ove godine ne pravim party na blogu, ali možda dogodine... partyBit ćete pravodobno obaviješteni!

UPDATE: Hvala svima na čestitkama, evo obavijestit ću vas i da je rođendan baš bio dobar i da su mi bivši učenici u par navrata izmamili suze na oči, tako je lijepo kad te se sjete djeca koja su prije par godina završila školu i otišla, ali se redovno jave... Nerado zvučim kao poremećena učiteljica koja ne zna ni o čemu osim o svojim učenicima, ali zbilja su me najviše obradovala dvojica mojih bivših učenika - nazvali su me sinoć pred polazak vani: Javila sam se, kad začuh prvo klavir, a onda i njih dvojicu i pjesmu. Prvo - pogodili su pjesmu. Drugo - lijepo pjevaju. Treće - ako ikad budem imala sina, želim da bude kao Sergio! Eto, to je moja rođendanska želja!
Jana i Marta su mi cijeli dan priređivale razna rođendanska iznenađenja, crtale su, bojale, smišljale pjesmice, sve mami u čast! Do suza sam se smijala, Jana se očajnički trudi da se sve rimuje, a Martina glavna briga je kako nadglasati sestru... Darling je bio originalan, kao i uvijek, uostalom. Bogu zahvaljujem za jedan baš sretan rođendan, a vama svima još jednom na čestitkama. I sad odoh ispeglat veeeeeliku hrpu robe za idući tjedan. Živjeli!

- 21:15 - Zagenzi (37) - Šrajbenzi - Permalinkenzi

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj svagdan. Ovdje nećete čitati o aktualnostima, neću vas upućivati na novostino i zanimljivosti na webu, ovo je moj dnevnik.

Pogled

U tvojim očima kadikad
Tajanstven jedan pogleda sine.
Al tek što sine već i mine.
Što skriva u svom čudnom sjaju
Taj odraz bogate dubine?

Da l' bol, što neće da se smiri?
Ne znam, gonetam uzaman.
Il bljeskom tuge iz njeg viri
Nesretan, davni neki dan?

Ili je san, duboko snivan,
Nikad neostvaren al divan,
Što svagda će mi ostat skrit,
A tvoga bića on je bit.

Dobriša Cesarić