Dnevnik jednog wannabe pokeraša

utorak, 15.12.2009.

Napokon!!!!

Kako kaže naslov, napokon dobar, JAKO dobar session!!!( za micro stakes levele, naravno lol ). Igralo se na tri stola NL2 s minimalno bedbeat - ova, i što je najbolje od svega nisam bio card dead!!! Uspio sam skoro sve naplatiti i osvetiti se za sve dosadašnje užasne bedbeat-ove. Šteta što nisam imao više vremena, mislim da bi stanje banke bilo još bolje. Igrao sam malo više od 1000 handova što je ultra malo, ali što je tu je! Banka se podigla s 21$ na 27$ i još nešta sitno. Još bi trebao očistiti 10$ bonusa ovih dana te uz pametno igranje, planiram biti oko 45$ do kraja tjedna!

Čitao sam ( uz smijeh, naravno) Mrrrcinin zadnji post na blogu, jer sam se našao prošli tjedan u totalnoj istoj situaciji gdje ti setovi budu natkupljivani s nemogućim bojama, skalama i fulovima. Neću ni pričati koliko sam puta sa KK naletio na AA! Ono brate, bolje me pokidaj na riveru sa 72 nego ovako. UŽAS!!!!. Ali što je tu je. Kako bi rekli u našoj ekonomskoj potkovanoj vladi, IDEMO DALJE!!! LOOOLLL!!!

Misao dana :
If you are a winning player, the more you play, the more you win! ( David Sklansky )

- 01:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #