Dnevnik jednog wannabe pokeraša

srijeda, 02.12.2009.

Bok Svima!!!

Ovako, poceo sam igrati poker prije 2 godine. Slućajno sam gledo reportažu naše poznate voditeljice Nikoline Pišek dok je jos radila na htv-u ( btw.moram izrazit podršku novinarima koji su napokon ustali protiv cenzure legendarne HLO.) o Hrvatu koji živi u Švedskoj i koji se pokušava plasirat na WSOP. U početku naravno nista nisam kužio te sam kao i 99.9 % Hrvata mislio da je to igra sreće te da je bolje stavit novce na rullet i zažmirit. Ne moram ni reći koliko sam bio u krivu. Odlučio sam se okušat, tim bolje što sam par dana prije pogledao legendarni film "Rounders".


Ubrzo sam skinio Carbon Poker i krenio u proučavanje Texsas Holdema. Stranica mi se svidjela. Bila je jednostavna i brza. Nakon sto sam skužio pravila ( bilo je tu gadne borbe dok se nije skužilo da se gleda 5 najboljih karata na stolu, a da vam ne spominjem kicker-a loolll ) lagano se krenilo u freeroll vode. Bilo je tu svakakih ribetina, naravno ja najveća. Ali turnirska igra me je tolko zaintrigirala da sam počeo čitati razne knjige i gledati korisne filmiće na netu. Ubrzo je došao i koji real money na moj account. Nitko sretniji od mene, pravi pokeraš!!!!...Imao sam nevjerovatnih ali istinitih 1$ i 27 centi i to cijela 3 dana :))).


Od tada pa do danas se dosta igralo, više puta prestajalo i još više počinjalo. Zadnja stanka je trajala više od 6 mjeseci! Izgubio sam cijeli bankroll na fulltiltu, cirka 180$ bez depozita jer se nisam pridržavao najednostavnijeg pravila, no ujedno i najtežeg : NE IGRAJ IZVAN SVOG BANKROLLA!!!!!!!! ( jasno da je bedbeat bljesnio lol)
Nekih pretežitih rezultata nemam. Za spomenit je 4. mjesto u Vinkovcima na 500 +50kn freezout.
Za sada toliko. Laku noć!!!

- 00:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #