< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




whatever i do i do it wrong

blondie mi tu nešto prigovara pa mislim da je red da napišem novi post… i kao prvo i najvažnije… blondie traži mlado meso… za mušku populaciju to vam znači tip za bariti… kaj da drugo velim…
khm… mala, pametna, napali vas i okrene vam tlo pod nogama… kaj više za poželjeti , ne??
jučer sam se oprostila od svog mačka… iznenadio me u zaboku i oprostili smo se jer on je upravo sada u istanbulu i čeka avion za šangaj… joj… tri jebena tjedna… već mi nedostaje…
da… ali to što on još ni iz hrvatske nije otišao nije me spriječilo da bacim oko na jednog komada…
no, to je sasvim bezazleno… malo da se poigram…hehe… bile smo stela, blondie i ja u rajskoj i cijelo vrijeme smo skenirale dečke koji su sjedili dolje za stolom… pa nije loše… ovaj jedan je prozvan kopija, jer me užasno na nekoga podsjeća… ali bolje da ne pišem o tome…
i tako zurim ja u njega i lovim njegove poglede i smijem se, ali zapravo u mislima proživljavam svaki trenutak proveden sa svojim mačkom… ponedjeljak večer, jučer, večer u tropicu, večeri u rajskoj ili parku… hm… puno uspomena…
da… znala sam da on ide, ali nisam imala ni najmanju namjeru ovako pasti na njega… jebiga…
rano sam se sjetila… hahah….
pa imala sam krizu ovaj tjedan pa sam valjda promijenila desetke dizajna i na kraju se odlučila za ovaj…
hm… dobar je… a kaj je danas u vlaku bilo… cijeli dan se zabuhavam u bakice koje mi kunu sve po spisku… a jebiga… i onda sam upoznala ivicu ( eminog zamišljenog prijatelja) i kissa sam učinila ljubomornim… bez brige… neću ti oteti lady… ona je samo tvoja…
i svaki dan je poseban…
a sada se ne mogu odlučiti da li da obučem kožni kaput sutra ili ne… naravno da hoću…hehe…
trenutačno imam želju zbrisati odavde, jer se starci cijelo vrijeme deru na mene, švesterica prijeti da će reči starcima za mačka (oni ne znaju) i da koliki će biti račun za internet jer ja stalno visim za njim… pa jebem ti… ona zove frendicu koja živi dva metra zračne linije od nas… i to su razgovori po pola sata… kaj bi ja trebala reći… ma….


idem učiti povjest, jer su svi profesori pošašavili pa nam je ovo već treća ili četvrta kontrolna ovaj tjedan… pa kvragu…
ajde uživajte mi ljudovi…

pozdrav svima, a pusa mom mačku kojega ću vidjeti tek za tri jebena tjedna…


27.09.2007. u 21:01

| Comments (6) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.