utorak, 05.09.2006.

i nastavljam...

Uf, kako sam se odvikla od svega ovoga, danas mi je bas bilo tesko. Ne znam za vas devojke ali meni je mnooogo teze preko dana posebno popodne kad ostanem sama.
Ok,i danas sam prosla kako tako samo bez treninga jer sam glupaca ja uplatila samo 4 puta nedeljno, al pravo da vam kazem bas je extra naporan trening,juce sam bila sva mokra!
Danas se nisam videla sa deckom,imao je neka posla a sa njim kad provodim vreme mnogo mi je opustenije za hranu jer svaki put kad odbijem hranu osecam se ko najaca na svetu!
Al dobro sad, sutra cu nadoknaditi ceo ovaj dan.
E, sad ide ono najzajebanije. Dolazi mi stric iz Uzica da me malo vodi tamo na par dana a oni me samo kljukaju prsutom, medom,sirom,kajmakom...mmm...sve sto volim,ali to ce tamo biti pravi challange za mene!
Za sutra sam smislila da za dorucak pojedem 2 belanceta, paradajz i papriku a za rucak cu skuvati sama malo paprike,patlidzana i tikvica...sve je nisko kaloricno a ukusno!

- 21:06 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!