mono(b)log

ponedjeljak, 27.11.2006.

ispričati ču vam sve o mom životu.

ako vas zanima tko sam i svaki najmanji atom mog života samo nastavite čitati. odlučio sam da ču sve ispričati. baš sve. bok, ja sam oleg. ne živim u stanu i ne tipkam na laptopu več na osobnom računalu sa posla u puli no neživim tamo već u fažani. mačka mi je umrla. sad imam novu. imam dva brata. i roditelje. vozim fiat pandu. bijele boje. čekaj. sad je stanka. to je vrijeme kada spavam. ne sanjam puno. ili se ne siječam. čekaj. stani. evo sad je pravo vrijeme. imam curu. u zagrebu je na faxu. dosta. komp mi je sav crn. osim zvučnika. za dva dana mi je rodjendan. strijelac. slušam pepperse. ne slušam maxim mrvicu. ne pušim. pijem vodu. sutra idem kod zubara. gledam filmove. pulp fiction. umjetnička. ne gledam nogomet ali ponekad igram golf na svojoj nokiji. bio sam u grčkoj, trstu, veneciji, milanu, i tu i tamo po hrvatskoj. nisam nikad bio u gardelandu. oleg je u splitu. imam pony patike. i zadnjih 4 para patika bile su isto pony. skate. imam sony kameru. dva mac-a. ne treniram curling. niti polo. a4. design. nastavi čitati. viktor. to je mlađi brat. figaro. mrtva mačka. andrea. stariji brat. ivan. on ima blog (nihilus). dabo dražen je tapija jer me kopira. živi na stoji. ja ne živim na stoji. niti sam ikad živio u šijani. imam cetkicu za zube aquafresh. imam sve prste. niti jedan mi nisu izrezali. nitko. jednom sam bio u sauni. još ste tu. zanima vas još? to je zato što ste debil i nemožete si priuštiti vlastiti život. sto posto doma gledate big brother i plačete jer ste debeli. ako niste debeli onda ste debili. šta te boli kurac di živim?! idi si napravit blog ili slično i napiši da si retardiran i plači jer si ovisan o tome da znaš sve o svima. još uvjek čitaš? šta si debil?! sad sam ti rekao. ugasi komp i idi u park. udomi nekog psa skitnicu i pitaj ga dali.. ma šta??! još uvjek čitaš? molim te! molim te odi! nemoj više, šta ne shvačaš? pa, pa bolestan si. to je bolesno. neznam. neznam. nema ti pomoći. molim te nemoj se družiti samnom. i ne posječuj moj blog. znači pročitao si do kraja? jebote.

- 11:38 - KLiKNi - Flopy A - #