mono(b)log

subota, 01.07.2006.

APoKALipSa daNaS

dan koj bi najvjerovatnije najlakše izbrisali i zaboravili. četvrtak. kao prvo sama činjenica daje dan situiran niti na početak tjedna, nit na kraju ili sredinu več tamo negdje poslije sredine odmah prije vikenda... uglavnom dan je bezciljan sam po sebi.
kao drugo to je trebao biti "taj dan"... dan kada će se killer's playbox opet ujediniti i sastaviti tako nezamislivo očaravajuče kompilacije vrhunske kvalitete, ali... ALI... ipak... ipak se nije desilo ništa od planiranog. NIŠTA. ne stvarno, baš ništa. probudio sam se u svom krevetu, i to nakon višetjednog izbivanja iz vlastitog doma. napokon, naspavao sam se, odsanjao uobičajene gluposti, obukao, oprao zube (barem mislim da jesam), i krenuo tamo gdje niti jedno živo, živčanostanično biće nije zakoračalo, tamo gdje niti presjednici, niti vladari, niti carevi i kraljevi nisu ni prišli, tamo...TAMO... u firmu. i to SE LA VA. da toliko je jadno da nitko tamo ne ide, u biti, bijahu jednom šuran i sara sara ali ipak smo mi bezživotni trio pa... da, u firmi sam napravio sve što se može napraviti a da nema utjecaj na promijenu bilo čijeg mišljenja o bilo čemu. nakon nekoliko telefonskih razgovora otišao sam do arene, natrag u firmu, natrag u arenu. (nina radi u press-u na histria festivalu). određene osobe (mama i tata) su mi zagarantirale slobodno poslijepodne što je značilo da če stoljetna proročanstva biti ispunjena, da killer's playbox če imati probe! možete li zamisliti osječaj sreće koji me ispunjavao? ne a? brat me pokupio kod arene oko 4 (četiri) sata i prenjeo lošu vijest! zli vladari firme SE LA VA nisu održali dogovor u vezi mojeg slobodnog poslijepodneva te su ga zlostavili na najgori mogući naćin... morao sam raditi cijelo poslijepodne što je značilo da neču prisustvovati ostvarenju proročanstva, no prebolio sam to kad sam shvatio da je jedino šuran bio tako sretan u vezi tih proba kao ja te se tu naše priče počinju ispreplitati, mješati i tako nakraju postaju jedna!
njegov dan bijaše sličan mojem, ustvari to je bio isti dan... šutit ču. nakon cijelonočnog buđenja i zabrijavanja na -koznakoješuranspike- napokon ga je ujutro probudio zvuk zvonjenja njegovog starog nokia mobilnog uređaja. to sam bio ja. sav nadobudan da se dogovorimo uvezi proba (na kojima nakraju nisam ni prisustvovao) i ostalih sitnica, nazvao sam ga i probudio. jadan nije kužio niš... u tom razgovoru, kao i u ostalim, koristimo veoma sofisticirane riječi koje običan puk nebi shvatio pa ču zato razgovore preskočiti ali ču ih zato opisat na jedan jednostavan i svima shvatljiv način. dogovor je pao, kad , š'a, sve! ustao se, (navodno) otuširao, i otišao u dućan kao i svaka druga crna ovca obitelji, kao što i ja idem, kao što i svi ostali bezživotni ljudovi idu. za one vjerne i znatiželjne istinske fanove upisat ču i sve namirnice koje je kupio tom prigodom. jedne i po bobule, dva dukatova mlijeka u plavoj ambalaži sa postotkom od 2,8 % mliječne masti, jedan dupli mars, wiskas hrana za mačke u ljubičastoj ambalaži sa okusom od patke, dva 7 days kroasan pakovanja, 1 prazan cd marke gigamaster. vrativši se kući pojeo je čokoladicu mars uz čašu hladnog mlijeka te je na poslijetku dogovorio cijelu stvar oko odlaska. ko, kako, skim, ščim, ali opet, neki su rođeni sa zakašnjenjem pa... enivej, odbacili su dušana, skoro do škole, išli u plodine itd. itd. kad su došli tamo nešto je pošlo po zlu. zatočenik iz firme SE LA VA javlja da ne dolazi, jebiga nemože, mora sagraditi 5 (pet) stepenica. i on i njegov stariji brat (koji je nedavno bacio oko na stariju sestru sare sare, neznajuči tu činjenicu). završil smo oko osam, osam i par minuta. javio sam se šuranu u nadi da su još tamo, da uživaju, rokaju, špiciraju ali tu sam shvatio da sam sve sjebao svojim ne dolaskom. sandri su javili da netreba ni doć, sari sari je bilo slabo, dabo je zaboravio neke sitnice, heri ima sestru, šuran je bolemičar, a ja sam maltao i crnčio i + sve sjebao. uglavnom, šuran se javio ali več su se raspršili kućama svojim, a kako nam dan nije mogo biti gori pao je deal da odemo u kino gledat... OMEN ... film za koji je tip dobio inspiraciju 06. 06. pa ga je napravio u tjedan dana, vjerovatnije u četvrtak, i odmah distribuirao po svijetu. film je očaj. nismo vidjeli ni poč... šuran nije imao š'a za obuć pa je stavio neke fensi hlače i košuljicu kratkih rukava, na neke crvene kockice, sav ulickan, prizor i po ...etak niti kraj ali ono što smo vidjeli bilo je sasvim dovoljno. jebote ej, u svakom fakin' kadru mora biti barem jedan detalj crvene boje, sve za jedan detalj crvene boje, film bi propao da u svakom kadru nije naglašeno nešto-išta crveno! tapija, i još u jedno desetak kadrova uleti onaj mikrofon od gore, 'naš ono crno sranje, onako loše snimljen film se nesmije pogledat, a tek kadar sa onim molom, kao neka magla, nešto... TAPIJA ... klinac i dadilj se gledaju pola sata i onda se okrenu i zagledaju u romobil koj naravno ima crvene kotače, a scena nebi bila potpuna da cijelo vrijeme nisu jeli crvene jagode. MAMA MU JE ŠAKAL!... ne želim o tome jer je jadno. kostur od šakala, onaj fetus... možda je još živ? ma š'a?! odustanite od stvaranja! jebote redatelji, scenaristi i OMEN!
napustili smo mjesto zločina na pola filma jer više nam je bilo pun kurac tog četvrtka. otišli smo u bratov stan(pedo) i jadali se o filmu, danu, životu... od tolikog pljuvanja po tom filmu, ožednili smo, a kako je glupi brat isključio vodu, (iz nama nepoznatih razloga)(i još uvjek nije sastavio onu wc školjku), nismo imali šta pit pa se tako moj brat ponudio da će se zaletit do oemvea natankat benza, uzet sebi cigare i nama sok... -vračam se za 10 minuta. to su bile njegove riječi. naravno da se nije vrati za deset minuta, niti za dvadeset, ni za pola sata... u međuvremenu u stan je dolutao andi. kralj. došo je samo zapalit peić sam sa sobom i otišo doma spavat. da smo šuran i ja bili malo pametniji napravili bi istu stvar. brat se vratio nakon sat vremena ali mi smo se več odavno pokupili iz tog stana. krenuli smo do rojca pa u uljanik -za sve ovo vrijeme morate si vizualizirati šurana koji nije imao š'a za obuć pa je stavio neke fensi hlače i košuljicu kratkih rukava, na neke crvene kockice- ali dok smo došli do uljanika već je odzvonila ponoć što znači da ostatak naših doživljaja pripadaju sljedečem danu, tj. petak, a pošto je ovo sudnji dan, dan koji ustvari nepostoji, pakleni četvrtak, ostalo vam neću ispričati jer bi pali u vašim očima tako duboko, dublje nego što možete scrolati ovaj fakin' blog.

jebote kako dug post. jednostavan dokaz moje bezživotnosti.

- 00:06 - KLiKNi - Flopy A - #