mono(b)log

utorak, 20.12.2005.

EUrupa

nikad neću skužit neke fore zašto smo u kurcu a imamo
naljepše more zašto nas jebu sa svih strana mi smo obićne
budale fucking država banana imamo sve a neznamo iskoristit
treba nam stranac da nas nauči mislit da nam gradi hotele
i gradi kampove a onda u tom kampu stavi žicu i rampu a naši
općinari i dalje zemlju prodaju s osmjehom na licu nikad se ne
kaju provizije im daju neke čudne vizije lovu peru i dalje ponosno
seru al' nije stranac kriv već smo mi bjeda mentalitet nam je
u kurcu ma sve čemo bez beda a sad kad još dođe ta jebena
europa tako će nas oglit da ćemo istrulit berlusconi će se
odjednom kupat na brijonima a mi ćemo se lupat po glavi po kojonima
globalno sranje stiže i kod nas stižu pravi lopovi al' možda bude
bolji grass jest ćemo hranu 'ko zna od kud a naša če djeca znat
samo za fast food postat ćemo debeli ko glupi amerikanci
zaboravit čemo da smo forever balkanci dobit ćemo bolesti
za koje nismo ni ćuli ma bit će sve u kurcu svugdje pa i u puli
nebeske cijene europski standard a plaće će ostat iste kao
i dosad pa ćemo se opet bunit i na cesti protestirat
masovno se skupljat i svi skupa paradirat ratovat u
nadi da se sve vrati ko prije tj. sad poštedite me
toga dok sam još zdrav i mlad

IgOr (?)

- 17:07 - KLiKNi - Flopy A - #