subota, 23.09.2017.

ŽDERAČICA MUŠKARACA

Gdje god ti noga kroči, u tebe muški zure;
S komadom dobrim ti si - uvijek spremna na trampu;
Odavno bijah čuo za tvoje avanture,
Ti žderačice muških. Ti nezasitni vampu!

Sav s tobom zaokupljen, nestrpljiv kao Hitna,
Ja dočeko sam jedva tu večer našu plavu;
Na sudar ti si došla tjelesno eksplicitna,
Tako reći tek s mini - pokrivalom za glavu.

Nismo okolišali. I bjesmo već pod razno;
Mene si odmjerila s jednim pogledom dugim;
I plešuć meku salsu progovorila mazno,
No čudno… Moje ime zamijenila si s drugim?

Zbog moga muškog ega, ja pozvah te na stranu,
Tu gdje je više svjetla i gdje je manja sjena.
Tad zapešće ti stisnuh… I na tvom bijelom dlanu,
Ja vidjeh šalabahter s deset muških imena.

Htjela si biti, draga, od mene veća zmija.
No to si samo htjela. Nisi bila ni blizu.
O, bila si na glasu, al bjeh na glasu i ja:
Ja pokazah ti svojih… čak trideset u nizu.

- 16:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.