petak, 22.09.2017.

SVE TVOJE UVREDE

sve tvoje uvrede
padale su na moje lice
kao na lice sfinge
ne ostavljajući nikakva traga

to bi te dodatno razbjesnilo
pa si na me lansirala sve teži kalibar
uključujući lutajuće bolide i asteroide
no lice moje ostajalo je i dalje nepovrijeđeno

onda si načinila neoprostivu grešku
otvorila si moje prsište i ostala skamenjena:

duša moja
kugla od srebra
bila je nalik mjesečevoj površini
sva izbrazdana tvojim uvredama
a iz svježih kratera pušio se otrovni cijanovodik
kojim si impregnirala baš svaki svoj projektil

prije nego si udahnula smrtonosnu dozu hlapiva
još si uspjela prošaptat:
bože

zar sfinge imaju dušu?

- 15:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.