subota, 16.09.2017.

A ONAKVI LJUBAVNICI

znao sam da će me skupo koštati tvoje glupe igre
rekla si skini mi zvijezdu s neba (kakav jeftini kliše!)
dobro
stani na onu čistinu rekao sam

zapeo sam strijelu
ruka mi je zadrhtala na čas
i ja sam samo okrznuo zvijezdu nad tvojom glavom

tren poslije
po tebi poče padati fina zvjezdana prašina
i nazvaše te djevojka sa zlatnom kosom

na mene je pak pala oštra krhotina s bijesne zvijezde
i odnijela pola čeljusti
zbog brazgotine
nazvali su me opasnim čovjekom s dubokim ožiljkom

tebe je potom ugrabio zlatni lav i odvukao u pećinu
a ja sam postao obična lovina: konsolidirane zvijezde
raspisale su tjeralicu da me svaka šuša šeste veličine
može nekažnjeno ubiti zlatnom strijelom u grlo

vidiš li posljedice? zavladao je strogi zlatni standard
ti ne smiješ iz pećine ja ne smijem u zvjezdanu noć

a onakvi ljubavnici
lele
a onakvi ljubavnici

- 15:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.