zašto ljudi ulaze u brak?

09.10.2010.

Baš sam nešto ljuta. Pitam se već dugo a zašto ljudi sklapaju brak, kada su svi tako nesretni u braku.
Svi se nešto žale, gunđaju i ...ostaju.
Jasno je meni da je danas teško OSTATI. Zbog financija i tako tome slično.
No, zašto uopće potpisuju taj komad papira? Tradicija?
Eto, baš na nekoj od kava kaže meni davni frend da "kućanske poslove" obavlja 2-3 puta godišnje.
I to je Ljubav? Ne bih baš rekla.
Drugi mi pak kaže da kakav seks u braku, da što je meni.
Govorim o seksu jer je to najdublji prikaz nečije veze. Ne zato što "Seks sve prodaje".
Kada imamo problema u intimnom životu, to se odrazi na sve drugo.
Pa što to onda vodi sve te ljude, koji su nakon 10 ili malo više godina tako duboko isfrustrirani životom i osobom KOJU SU SAMI ODABRALI, U BRAK.
Što ih je uopće povezalo? I gdje je sada to? I kako je moguće da neki ljudi PONOVE ISTU GREŠKU?
ZALJUBLJENOST je kriva. Lijepo je rekao Dalaj Lama: "Zaljubljenost je OPASAN osjećaj. Zaljubljen čovjek je slijep"
I onda kada progleda, a što se neminovno mora dogoditi... ups! Tko je to pokraj mene?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.