...to be a rock, and not to roll...

utorak, 16.05.2006.

Ništa važno...

Evo me opet, ovaj put ništa važno. Odlučija san ukinit anketu koja je donedavno stala na desnoj strani bloga. Na pitanje "Da li svirate u nekome bendu?", vi ste odgovorili

SVIRAM - 44%
NE SVIRAM - 56%

Hvala vam što ste glasali. Sada obratite pažnju na to isto mjesto di je bila anketa... Stavija san novu pa glasajte.

Eh, da, evo vam, pritisnite na sliku i pridružite se u klub koji su osnovale neke cure, neman pojma koje. Bolesno totalno. Uglavnom, bore se protiv nekog ušminkanog bloga...

Image Hosted by ImageShack.us

A sa desne strane ovoga bloga ispod kalendara vidjet ćete da piše "lista". To su svi albumi, spotovi, dvdovi i divxi koje imam pa ako oćete bacit trade, ostavite u komentaru svoje želje i ja ću vam javit šta meni triba pa tako... Napomena: spotovi su svi više-manje velike kvalitete (jedan spot minimalno 30 MB), a ne oni nisko kvalitetni od 5-6 MB.

Meni od albuma trenutno najviše treba:
Dream Theater - Uncovered
Dream Theater - Live Scenes from New York
Dream Theater - Live at Budokan
Dream Theater - Octavarium
Opeth - My Arms, Your Hearse
Slayer - Live Undead
Venom - Metal Black
Lordi - (bilo šta)
Xentrix - Shattered Existence
Xentrix - For Whose Advantage
Xentrix - Scourge
...Xentrix mi stvarno triba, radi se o jednome britanskome thrash bendu iz 80'ih. Ja iman samo treći album "Kin" i stvarno bi tija nabavit još nešto od njih...
STAY HEAVY!
- 15:44 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.