...to be a rock, and not to roll...

nedjelja, 07.05.2006.

AAAAAAAAARGH!!!

Kako mi Top-Shop ide na živce. Maloprije dok san ruča na televiziji je bila reklama za Super Krečko. Neman pojma na kojim je drogama bija taj lik koji je izmislija reklamu, ali stvarno je uspija iznervirat normalne gledatelje televizije. Ono, "ne prska kao drugi valjci", PA FALA ISUSU DA OVI DRUGI PRSKAJU KAD GA URONIŠ U KANTU BOJE, A SA KREČKOM JE UOPĆE NE TAKNEŠ!! Jebate...

Ili ona reklama za anatomski magnetski jastuk. Mislin, ako je nešto staro, onda je to to. Na televiziji je od kad znan za sebe. Dobro je da su makli ono sranje za izravnat kičmu di stara gura unuku na bicikli.

Ajme meni: Oxygen 8!!! Ova mi je jedna od najjačih, pogotovo onaj dio kad se ko prolije kava, a vidi se da ona žena namjerno gurne rukon. Tako glupo i neuvjerljivo. Ili kad "čudesno" nestaje mrlja. To me sad podsjeća i na sinkroniziranoga Ivana Horvata i njegov Cilit Bang!

Bilo je tih žestokih reklama, samo ih se sad ne sićan i ne da mi se pisat. Eto, u komentaru malo opišite svoje najdraže reklame sa Top-Shopa, baš me zanima...
- 14:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.