it could happen to you

utorak, 07.03.2006.

Nakon svih ovih godina

Tebi je lako jer ti imaš mene. A šta sam za to dobio?
Na kraju ćeš me ostaviti. E to bi i blesav vidio.
Poneka ljubav možda vrijedi bola. Moja i tvoja više ne.
Jer ti si samo trag u pijesku, gorka brazda koja nestane.

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina.
Niti ja voljeh tebe, nit si ti mene voljela.
Samo stara navika je ostala.

Poneka ljubav možda vrijedi bola. Moja i tvoja više ne.
Jer ti si samo trag u pijesku. Gorka braza koja nestane.

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina.
Niti ja voljeh tebe, nit si ti mene voljela.
Samo stara navika je ostala.
- Bijelo Dugme



Pričam sa sestrom jučer i kaže mi ona kako priprema veliki party za svoj osamnaesti rođendan. No kaže neće puštati narodnjake. Kaže pun je grad kafića i klubova koji isključivo i samo narodnjake puštaju. Ona je odlučila da će za svoj rođendan puštati glazbu koja se danas često naziva Ex-Yu glazba. I svi znamo šta je to. To je Bijelo Dugme, Prljavo Kazalište, Novi Fosili, Magazin, Merlin, Đorđe Balašević... da ne nabrajam dalje. I koliko god se neki uvijek protivili toj glazbi, čak neke od njih i mrzili, svi znamo skoro sve pjesme, bilo da smo odrasli uz tu glazbu kao naši roditelji, slušali je u našim mlađim danima, ili čak nove generacije sada. Svi znamo Đurđevdan, Priču o Vasi Ladačkom i kad se koja popije, svi znamo riječi i pjevamo Ej Moj Saša ili Sve bi seke ljubile mornare.
Kada je Balašević imao koncert, svi koji su bili prisutni, oni od 60, oni od 30, pa čak i oni od 16, 17 ili 18 godina pjevali su zajedno s njim Ne Lomite mi Bagrenje. To sada više nije stvar ni koji je bend iz koje zemlje, to su sada već klasici. Kao što godinama nakon danas mnogi se nećesjećati popularnih današnjih pjesama kao što ih pjeve 50 Cent, Britney Spears ili tako neki danas popularni pjevači, ali će svi znati pjesme Elvisa Presleya, Rolling Stonesa, The Beattles i ostalih izvođača koji su tijekom 60tih i 70tih stvorili klasike.
Tko zna, možda su onda hitovi ex-Yu danas doista naši klasici...

- 14:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • proslost, buducnost, sadasnjost, uspomene, zelje, snovi...

Linkovi

Pisi Mi

  • Dugo nisam vidio svoj rodni kraj
    Proljece je sada, mene obuze sjeta.
    Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj,
    Daj mi reci sto ima novo, sve mi reci sto znas.

    I dal jos svirate nocu pored rijeke,
    sad je doslo lijepo vrijeme.
    Pjevate li one nase pjesme?
    Da li ponekad sretnes moju dragu?
    Jel jos uvijek onako lijepa?
    Pita li za mene i dal me ceka?

    Pisi mi sve...

    Jutrom kad se budim cesto tuzan sam.
    Noci su moje duge, pozdravi drustvo i druge.
    Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj,
    Daj mi reci sto ima novo, sve mi reci o njoj.

    I dal jos svirate nocu pored rijeke,
    Sad je doslo lijepo vrijeme.
    Pjevate li one nase pjesme?
    Da li ponekad sretnes moju dragu?
    jel jos uvijek onako lijepa?
    Pita li za mene i dal me ceka?

    I dal me ceka?

    Pisi mi sve....


    Drugi nacin

NUMB

  • I'm tired of being what you want me to be
    Feeling so faithless, lost under the surface
    I don't know what you're expecting of me
    Put under the pressure of walking in your shoes...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    Every step that I take is another mistake to you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you

    Can't you see that you're smothering me?
    Holding too tightly, afraid to lose control
    Cuz everything that you thought I would be
    Has fallen apart right in front of you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    Every step that I take is another mistake to you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    And every second I waste is more than I can take!

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you

    And I know I may end up failing too
    But I know you were just like me with someone disappointed in you...

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you
    I've become so numb, I can't feel you there
    I'm tired of being what you want me to be...
    I've become so numb, I can't feel you there
    I'm tired of being what you want me to be...



    by Linkin Park