it could happen to you

petak, 30.12.2005.

Slomljenog Srca - Ponovno

Ovdje u Americi postoji jedna izreka koju ja smatram dosta zanimljivom. Ide ovako: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me". Sto to doista znaci? Ako mi se ista stvar dogodi dva puta, jel to doista moja krivica? Ako na isti nacin dva puta budem povrijedjena, zar sam stvarno ja kriva?
Ne znam kako drugi, ali znam da ja obicno kada mi se veza u kojoj sam raskine, obicno trazim krivicu u sebi. Nekima je lakse da kazu da je netko drugi kriv, no ja uvijek sebe krivim. Mozda sam previse dala, mozda sam premalo dala, mozda sam previse prigovarala, mozda nisam dovoljno rekla, mozda sam previse voljela, mozda nisam doboljno pokazala...
I tako danas, slomljeno srca - ponovno, pitam se gdje sam pogrijesila. Jesam li previse vjerovala? Jesam li premalo vjerovala? Znam da sam ovaj put dala sve od sebe, znam da nisam radila nista lose, gdje li sam ovaj put pogrijesila?
Sutra je novogodisnja noc, i odluclia sam ove godine da necu praviti novogodisnje rezolucije koje znam da necu ispuniti. Ovaj put bit cu skromna i odluciti da u 2006 godini budem sretna. To je sve sto cu pokusati napraviti. Necu pokusati izgubiti ovaj visak kila jer to vec godinama drzim kao rezoluciju, i da budem iskrena, nikad ne ispunim. Necu pozeljeti da zaradim puno novaca, jer onda to znaci da cu puno i potrositi. Zelim samo zdravlje i sve najbolje za svoju obitelj, a za sebe samo srecu.
Pokusat cu uzeti sve ovo lose sto mi se dogodilo, i nastojati da to vise nikada ne ucinim. "Ovo mi je skola, i drugi puta cu pametnije..."


Seems like just yesterday you were a part of me
I used to stand so tall, I used to be so strong
Your arms around me tight, everything it felt so right
Unbreakable like nothing could go wrong

Now I can't breathe
No I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am
Once again
I'm torn into pieces
Can't deny it
Can't pretend
Just thought you were the one
Broken up deep inside
But you won't get to see those tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything
Opened up and let you in
You made me feel alright for once in my life
Now all that's left of me
Is what I pretend to be
So together but so broken up inside

Cause I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am
Once again
I'm torn into pieces
Can't deny it
Can't pretend
Just thought you were the one
Broken up deep inside
But you won't get to see those tears I cry
Behind these hazel eyes

Swallow me then spit me out
For hating you, I blame myself
Just seeing you it kills me now
Now I don't cry
On the outside... anymore!!!

- 14:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • proslost, buducnost, sadasnjost, uspomene, zelje, snovi...

Linkovi

Pisi Mi

  • Dugo nisam vidio svoj rodni kraj
    Proljece je sada, mene obuze sjeta.
    Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj,
    Daj mi reci sto ima novo, sve mi reci sto znas.

    I dal jos svirate nocu pored rijeke,
    sad je doslo lijepo vrijeme.
    Pjevate li one nase pjesme?
    Da li ponekad sretnes moju dragu?
    Jel jos uvijek onako lijepa?
    Pita li za mene i dal me ceka?

    Pisi mi sve...

    Jutrom kad se budim cesto tuzan sam.
    Noci su moje duge, pozdravi drustvo i druge.
    Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj,
    Daj mi reci sto ima novo, sve mi reci o njoj.

    I dal jos svirate nocu pored rijeke,
    Sad je doslo lijepo vrijeme.
    Pjevate li one nase pjesme?
    Da li ponekad sretnes moju dragu?
    jel jos uvijek onako lijepa?
    Pita li za mene i dal me ceka?

    I dal me ceka?

    Pisi mi sve....


    Drugi nacin

NUMB

  • I'm tired of being what you want me to be
    Feeling so faithless, lost under the surface
    I don't know what you're expecting of me
    Put under the pressure of walking in your shoes...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    Every step that I take is another mistake to you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you

    Can't you see that you're smothering me?
    Holding too tightly, afraid to lose control
    Cuz everything that you thought I would be
    Has fallen apart right in front of you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    Every step that I take is another mistake to you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    And every second I waste is more than I can take!

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you

    And I know I may end up failing too
    But I know you were just like me with someone disappointed in you...

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you
    I've become so numb, I can't feel you there
    I'm tired of being what you want me to be...
    I've become so numb, I can't feel you there
    I'm tired of being what you want me to be...



    by Linkin Park