utorak, 10.07.2018.

Malo o Bubiju

Ovo je moja prva slika


Kao da je bilo jučer...
Ovakav sam sada :)

Naravno,najviše od svega volim spavati



I najčešće onda krene slikanje i baš me iritira pa uvijek namjeno okrenem glavu. Samo ponekad malo popustim

Ne volim buku,pa kada je balkon otvoren i djeca se igraju u parku a meni se spava onda odem u tunel i bude mi malo lakše

Naravno,i tu me nađe pa slika...
Ponekad se glupira kad ja spavam pa nas slika skupa

A ponekad i kad sam budan pa se potrudim da pokvarim sliku

Ali njoj ne smeta...kaže da me voli bez obzira na sve... Imam puno igračaka ali ipak najdraža mi je ona


Nema ništa bolje nego se zaletit s leđa i skočiti na rame. Ponekad zaboravim pa se s kanđama penjem ali sjetim se da uvijek kaže da me voli pa mi oprosti što joj izderem leđa.

Meni je ipak najljepše s njom u društvu...

Koliko god se ponekad ljutili jedan na drugoga,na kraju dana,naše šape se uvijek spoje pa zaboravimo da smo se posvađali...


Oznake: mačka

- 11:56 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2018 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2018 (2)
Srpanj 2018 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pozdrav svima,ja sam Petra i ovdje ću Vam pisati o svemu pomalo a vjerojatno najviše o mačkama i svome mačoru Bubimiru.
Nadam se da će Vam se svidjeti razne priče iz svakodnevnice i veselim se čitanju Vaših blogova...

Linkovi

kontakt
petra.zubec.deu@gmail.com

Designed by In Obscuro