ponedjeljak, 09.07.2018.

Jeftina kvaliteta

Pozdrav svima...

Da li jeftino može biti kvalitetno? -Moje mišljenje? DA
Godinama sam radila u trgovini sa raznim kućnim potrepštinama i dekoracijama. Mislim da ne smijem reklamirati bivšu firmu pa ću samo reći da nije bio kineski dućan. Uglavnom,jedan dio ljudi obožava taj dućan (ima čak žena koje svaki dan dolaze jer i roba svaki dan dolazi,pa stalno nešto novo), a drugi dio ljudi uđe pa komentira da je jeftino,smrdljivo,da je sve Kina i da je jednokratno...pa ipak kupi pokoju "smrdljivu" stvar. Mogla bi sada napisati da je sve savršeno,no neću jer nije. Ima ok stvari,malo manje ok i odličnih jeftinih a kvalitetnih stvari. Zanimljivo mi je uvijek bilo što npr kod nas neka stvar košta 30 kn,a drugi dućan kupi na veleprodaji pa stavi cijenu 80kn pa ljudi komentiraju kako će kupiti tamo jer je kvalitetnije. A ustvari-isto samo 50 kn skuplje. Ne odvajam prevelike iznose za odjeću i obuću jer zaista ne trebam imati markirane stvari,no jednom su mi se svidjele tenisice i bile su na popustu cca 250 kn (nije bitna marka). Odlučila sam ih kupiti i nosila ih ravno 2 mjeseca,dok sam tenisice iz kineskog za 70 kn nosila 3 godine. A možda sam baš (kako se kaže) pogodila. Kako se u slobodno vrijeme bavim noktima,kad sam se selila nisam nosila opremu iz Hrvatske nego sam odlučila kupiti sve novo u Njemačkoj. Da ne nabrajam šta sam sve kupila,za primjer dajem tipse za nokte koje sam platila 8 eura a ne vrijede ni 50 centi. Ponovno sam naručila ali iz drugog salona za 6 eura i još su gore nego ove od 8. Kad sam profućkala 13 eura odlučila sam još 1. I tako sam u jednom dućanu sa kućnim potrepštinama i raznim drugim stvarima kupila tipse za 1 euro i odlične su. Kist također za 1 euro i nema prevelike razlike od onog za 6 eura osim šta je ovaj skuplji ljepši i sa cirkonima a ovaj obični bijeli. Još jednom sam se uvjerila da jeftino može biti kvalitetno. Imam jednu dragu kolegicu koja se također bavi noktima i ne bi joj na pamet palo kupiti išta a da nije iz salona,ne želi ni ćuti bez obzira šta je skuplje i slabije kvalitete.
Još kada sam živjela u Hrvatskoj neko vrijeme bila je aktualna tema "Lidlići". Navodno je krenulo iz Splita od nekih snobovskih roditelja koji se drže onog da odijelo čini čovjeka pa ako imaš markiranu robu onda više vrijediš. No upravo u Lidlu sam kupila dosta jeftine odjeće koja je kvalitetna. Između ostalog i tenisice prije nekoliko mjeseci i bez pretjerivanja udobnije nisam nikada imala. S obzirom da sam dosta vremena na nogama,spašavaju me. Tenisice cca 70 kn. Usporedbe radi,za svoje vjenčanje sam kupila tenisice za 270 kn i jedino što na njima vrijedi je izgled. Prekrasne bijele,sa čipkom i imenima... Jedva sam čekala da dođemo do restorana i da se izujem koliko su bile neudobne i koliko su me noge boljele.
Eto,svatko ima svoj izbor ali ja sam se definitivno u zadnje uvjerila da skuplje ne mora biti kvalitetnije..
Toliko od mene zasada.
)i(

Oznake: jeftino, kvalitetno

- 10:08 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2018 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2018 (2)
Srpanj 2018 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pozdrav svima,ja sam Petra i ovdje ću Vam pisati o svemu pomalo a vjerojatno najviše o mačkama i svome mačoru Bubimiru.
Nadam se da će Vam se svidjeti razne priče iz svakodnevnice i veselim se čitanju Vaših blogova...

Linkovi

kontakt
petra.zubec.deu@gmail.com

Designed by In Obscuro