Download
Trenutni projekti:
Zvjezdojedac


Zvjezdojedac stara verzija

Dovršeni projekti:
Char lovac


Potapanje mornarice


Sraz za astronome


Začarana tvrđava


Zli poligoni

spojeni ste na port:
free web counter
free web counter

NEXUS 64213 kao blog

četvrtak 25.02.2010.

Zadaci za v0.2

Za početak popis zadataka koje sam si zadao za veziju 0.2 Zvjezdojeca:
- upravljanje dizajnovima
- dotjerivajne grafičkog sučelja
- proširenje funkcionalnosti poruka (izvještaja na početku kruga)
- uvjek prisutno uklanjanje bugova
- tab za flote
- unaprijed definirani dizajnovi
- kolonizacija
- više slika planeta
- prikaz jedinica na mapi
- spremanje i učitavanje igre

Prve četiri stavke su praktički čišćenje problema i nedostataka iz prethodne verzije. Dio stavki je već napravljen i bit će u updateu koji ću tokom dana uploadati. Probao sam u jednom momentu malo igrati igru ovakvu kakva jest i vidjeh da ću morati poduzeti još neke mjere u obuzdavanju veličine brojki. Naime, na početku igrač kreće sa 100 tisuća stanovnika a kad popuni početu koloniju ta brojka se popne na 13 milijardi. To je raskorak za cijelih 5 redova veličine i zbog toga bi cijene tehnologija i ostale brojke koje su na snazi prvih 100 krugova (za sad treba oko 150 krugova za potpuno napućiti početnu koloniju) trebale brže rasti. Za sada je taj rast kvadratan a mislim da bi trebao biti eksponencijalan. Druga mjera, koju sam već implementirao, je smanjenje maksimuma popluacije. To sam sredio tako da lošiji uvjeti na planetu smanjuju taj maksimum. Taj koncept implicira da poboljšavanje uvjeta (teraformiranje) uz smanjenje troškova održavanja povećava maksimum populacije.

Kako igra raste a s njom i količina sadržaj, sve ozbiljnije razmišljam da napravim aplikaciju za uređivanje sadržaja. Za sada je to jednostavno pisanje u notedapu no kad broj tehnologija skoči s 10 na 100, neće se biti lako snaći u običnoj tekstualnoj datoteci. Ideju o editoru mi je predložio prijatelj zainteresiran za rad na sadržaju. Samo moram smislit kako ću napraviti grafičko sučelje pošto kategorija ima mnogo. Prije dizajniranja jedinica to su bile tehnologije, zgrade, planete, zvijezde i još ponešta. Nakon dizajniranja jedinica, toga s nakotilo za svaku komponentu po još jedna kategorija. Al o tom potom, budem za početak napravio za tehnologije.

- 17:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak 11.02.2010.

Zvjezdojedac: dizajner brodova

Konačno je gotov dizajner brodova u Zvjezdojecu. Verzija 0.1 je gotova. Brodovi se mogu graditi al trenutno ne možete nigdje vidjeti gdje su vam kada ih izgradite. Uočih usput još par sitnih greškica koje ne smjem zaboravit sredit. Zgodno za primjetit da je exe naraso sa 111 kB na 173 kB. A i naradio sam se za tih > 50% razlike :)

E sad, splanirat verziju 0.2. To ću morat malo razmislit ću napisat u slijedećem postu što sve ulazi u tu verziju. Za sad poso koji me čeka:

- ulijepšati kôd dizajnera (neke stvari sam malo nespretno napisao)
- popravit za sada uočene greške (prefiks formater ne računa dobro decimalni dio broja i dizajner ne pokazuje ispravno količinu oružja kada bi ona trebala biti manja od 1)
- staviti da se prikazuju izgrađeni brodovi
- prikaz napravljenih dizajnova + detekcija i sprečavanje duplikata
- dotjerat poruke
- nacrtat koju sličicu
- dodat koju tehnologiju

a onda malo začiniti stvari i dodati:
- mogućnost kolonizacije
- crvotočine
- međuzvjezdano putovanje

- 22:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak 04.02.2010.

Verzije i flote

Napokon kraj semestra. Počeo sam se zalaufavati u Zvjezdojecu i samo što nisam, samo što nisam napravio mogućnost gradnje brodova. Svako tolko se zaletim prema GUI-u i onda me odbije neki naizgled sitan detalj nazad u razmišljanje i kodiranje "ispod haube". Iz jednog od takvih detalja izrodila se ideja o grupiranju brodova po dizajnovima.

Naime, igru sam zamislio tako da igrač može upravljati s flotom od jednog pa do par milijardi brodova. Kada bi se brodovima u pravljalo brod po brod, to bi postalo gotovo nemoguće nakon što broj njih preraste dvije znamenke. Ideja nakon toga je bila ograničiti broj dizajnova na nekih 15-ak (slično kao u Master of Orionu 1) no onda mi je sinula još bolja ideja. Uvesti klase dizajnova i ne imati ograničenja ni na broju dizajnova ni na broju klasa. Da malo razjasnim klase, brodovi iste veličine i s istim komponentama ali različitog stupnja (levela), bili bi različitog dizajna a njihovi dizajnovi bi bili iz istog razreda. Time pretpostavljam da bih postigao da igrač ne bi morao raditi s više od 10 klasa u istoj floti. Već vidim da ću morat dosta raditi na grafičkom sučelju da to ostvarim.

Još jedna stvar koju sam odlučio, uvesti verzije. Kad napravim mogućnost gradnje brodova, to će biti verzija 0.1 Zvjezdojeca. U nastavku popis funkcionalnosti verzije 0.1.

v0.1
- ulazak u igru
- generiranje mape
- prikaz mape
- odabir zvjezda i prikaz podataka o zvjezdi
- odabir planeta i kolonija te prikaz njihovih podataka
- upravljanje kolonijama
- prelazak u slijedeći krug
- gradnja i funkcionalnost zgrada
- istraživanje tehnologija i njihova funkcionalnost
- dizajniranje i gradnja brodova

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Upload folder
binarije:
Projekti na box.net-u
alati:
Binarni editor
ToDo
slike:
photobucket.com
Zrnce mudrosti

"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."

- Antoine de Saint-Exupry