Za početak popis zadataka koje sam si zadao za veziju 0.2 Zvjezdojeca:
- upravljanje dizajnovima
- dotjerivajne grafičkog sučelja
- proširenje funkcionalnosti poruka (izvještaja na početku kruga)
- uvjek prisutno uklanjanje bugova
- tab za flote
- unaprijed definirani dizajnovi
- kolonizacija
- više slika planeta
- prikaz jedinica na mapi
- spremanje i učitavanje igre
Prve četiri stavke su praktički čišćenje problema i nedostataka iz prethodne verzije. Dio stavki je već napravljen i bit će u updateu koji ću tokom dana uploadati. Probao sam u jednom momentu malo igrati igru ovakvu kakva jest i vidjeh da ću morati poduzeti još neke mjere u obuzdavanju veličine brojki. Naime, na početku igrač kreće sa 100 tisuća stanovnika a kad popuni početu koloniju ta brojka se popne na 13 milijardi. To je raskorak za cijelih 5 redova veličine i zbog toga bi cijene tehnologija i ostale brojke koje su na snazi prvih 100 krugova (za sad treba oko 150 krugova za potpuno napućiti početnu koloniju) trebale brže rasti. Za sada je taj rast kvadratan a mislim da bi trebao biti eksponencijalan. Druga mjera, koju sam već implementirao, je smanjenje maksimuma popluacije. To sam sredio tako da lošiji uvjeti na planetu smanjuju taj maksimum. Taj koncept implicira da poboljšavanje uvjeta (teraformiranje) uz smanjenje troškova održavanja povećava maksimum populacije.
Kako igra raste a s njom i količina sadržaj, sve ozbiljnije razmišljam da napravim aplikaciju za uređivanje sadržaja. Za sada je to jednostavno pisanje u notedapu no kad broj tehnologija skoči s 10 na 100, neće se biti lako snaći u običnoj tekstualnoj datoteci. Ideju o editoru mi je predložio prijatelj zainteresiran za rad na sadržaju. Samo moram smislit kako ću napraviti grafičko sučelje pošto kategorija ima mnogo. Prije dizajniranja jedinica to su bile tehnologije, zgrade, planete, zvijezde i još ponešta. Nakon dizajniranja jedinica, toga s nakotilo za svaku komponentu po još jedna kategorija. Al o tom potom, budem za početak napravio za tehnologije.
|