Download
Trenutni projekti:
Zvjezdojedac


Zvjezdojedac stara verzija

Dovršeni projekti:
Char lovac


Potapanje mornarice


Sraz za astronome


Začarana tvrđava


Zli poligoni

spojeni ste na port:
free web counter
free web counter

NEXUS 64213 kao blog

četvrtak 26.11.2009.

Ispiti

Aha, ovaj put imam izliku zašto nema updatea, ispiti su mi. :) S druge strane, počeo sam raditi na brodovima ali proći će dosta vremena dok stvar profunkcionira. Razlog (osim ispita) je što dosta toga moram isprogramirati prije nego li igrač može vidjeti išta od brodova. Čisto ilustrativno, evo popisa komponenti koje će svaki brod imati:

- trup (veličina broda)
- oklop
- oružja
- štit (može ga ne imati)
- potisnici
- međuzvjezdani pogon (može ih ne imati)
- specijalna oprema
- senzori
- reaktor

Prvo moram srediti kôd koji pohranjuje podatke za svaku vrstu komponenti pa onda moram srediti učitavanje (i napraviti po jedan primjerak svake komponente za testiranje) pa ih povezati i tek onda mogu napraviti u igri dizajniranje i gradnju brodova. Trenutno mi je prioritet dobro napisati ispite tako da bi prva prilika za update bila tek za dva tjedna. I za kraj, popis karakteristika koje će svaki brod imati kada se utjecaji komponenti izračunaju:

- snaga senzora
- prikrivenost (koliko je teško neprijateljima detektirati brod)
- izdržljivost oklopa
- izdržljivost štitova
- brzina obnavljanja štitova
- učinkovitost štitova (štitovi neće upijati sav napad nego će dio propuštati)
- preciznost za svako oružje (moći će se staviti do dva različita tipa oružja a količina će ovisiti o veličini trupa)
- vatrena moć svakog oružja
- raspršenost napada (štitovi će lakše upijati napade koji se raspršuju kao npr. eksplozije a teže će upijati koncentrirane napade kao npr. laserske snopove)
- pokretljivost (koliko je teško pogoditi brod)
- međuzvjezdana brzina
- ostalo što specijalna oprema doprinese

Eto, Zvjezdojedac neće biti jednostavna igra.

- 23:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak 19.11.2009.

Zvjezdojedac: Istraživanje

Počeo sam raditi na implementaciji istraživanja. Za sada su tehnologije odvojene u datotekama (u kodu koji ih učitava) ali su još u alikaciji uvjek ko da su sve u kategoriji razvoja. Također napravljeno je računanje poena istraživanja koje je dosta drugačije od onog za poene razvoja. Naime istraživanje sam zamislio kao kreativno izražavanje (teorije i takve stvari) dok je razvoj u stilu daš pare organizaciji i onda oni vrše pokuse i poboljšavaju već poznate stvari. Izračun poena istraživanj ide na slijedeći način:

1) U svakom zvjezdanom sustavu zbroji se broj stanovnika po kolonijama u tom sustavu.
2) Ti zbrojevi se korjenuju i pomnože nekim brojem (za sada je to 1 al kao genetskim napretkom se kreativnost može povećati).
3) Izračuna se međusobni doprinos sustava. Znači ako sustav A generira x poena a sustav B y poena i neka je r udaljenost između ta dva sustava, sustav A dobiva y / (1 + r^2) poena od B i B x / (1 + r^2) poena od A. Uz tu komplikaciju r se dijeli s koeficijentom od komunikacijskih tehnologija :).
4) Igrač dobiva poene istraživanja od najboljeg sustava.

Izgleda vrlo komplicirano ali ideja je da puno jači igrač nema istražene puno jače tehnologije od slabijih igrača nego da njegova snaga počiva u bolje rafiniranim tehnologijama. Znači da je teže za postići da jedan slabiji igrač ima recimo lasere a jači fazore (i da su fazori 5x jači od lasera) i da je jači apsolutno nedodirljiv nego da situacija bude da jači isto ima lasere ali za kojih 10% - 20% jače. I još jedna posljedica bi bila da jači igrač ima više tehnologije razvijene u "širinu" a da su svi igrači tu negdje po "dubini" u tehnološkom stablu. Koncept zvuči (meni ne al mi se tako čini kada pišem ovaj tekst) ko da je dosta kompliciran no budem probo da vidim kako paše. Možda čak kasnije zamjenim korjen u 2. koraku sa logaritmom kako bi se još više smanjila razlika između velikih i malih brojki.

- 22:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak 05.11.2009.

Radijacijski štit

Sredih radijacijski štit (u Zvijezdojecu). Sve dosadašnje "zgrade" su bile takve da kada se izgrade da se odmah "iskoriste", tj. da ne ostaju nego odrade svoj učinak i nestanu. Radijacijski štit ostaje i modificira jednu od novih varijabli. Još trebam srediti da se računa održavanje zgrada i da se mogu negdje vidjeti izgrađene zgrade. Kad se nakupi malo više, uploadam.

- 22:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Upload folder
binarije:
Projekti na box.net-u
alati:
Binarni editor
ToDo
slike:
photobucket.com
Zrnce mudrosti

"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."

- Antoine de Saint-Exupry