Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pljs

Marketing

Ispiti

Aha, ovaj put imam izliku zašto nema updatea, ispiti su mi. :) S druge strane, počeo sam raditi na brodovima ali proći će dosta vremena dok stvar profunkcionira. Razlog (osim ispita) je što dosta toga moram isprogramirati prije nego li igrač može vidjeti išta od brodova. Čisto ilustrativno, evo popisa komponenti koje će svaki brod imati:

- trup (veličina broda)
- oklop
- oružja
- štit (može ga ne imati)
- potisnici
- međuzvjezdani pogon (može ih ne imati)
- specijalna oprema
- senzori
- reaktor

Prvo moram srediti kôd koji pohranjuje podatke za svaku vrstu komponenti pa onda moram srediti učitavanje (i napraviti po jedan primjerak svake komponente za testiranje) pa ih povezati i tek onda mogu napraviti u igri dizajniranje i gradnju brodova. Trenutno mi je prioritet dobro napisati ispite tako da bi prva prilika za update bila tek za dva tjedna. I za kraj, popis karakteristika koje će svaki brod imati kada se utjecaji komponenti izračunaju:

- snaga senzora
- prikrivenost (koliko je teško neprijateljima detektirati brod)
- izdržljivost oklopa
- izdržljivost štitova
- brzina obnavljanja štitova
- učinkovitost štitova (štitovi neće upijati sav napad nego će dio propuštati)
- preciznost za svako oružje (moći će se staviti do dva različita tipa oružja a količina će ovisiti o veličini trupa)
- vatrena moć svakog oružja
- raspršenost napada (štitovi će lakše upijati napade koji se raspršuju kao npr. eksplozije a teže će upijati koncentrirane napade kao npr. laserske snopove)
- pokretljivost (koliko je teško pogoditi brod)
- međuzvjezdana brzina
- ostalo što specijalna oprema doprinese

Eto, Zvjezdojedac neće biti jednostavna igra.

Post je objavljen 26.11.2009. u 23:32 sati.