Dodah novih neprijatelja, sad igra ima ukupno osam nivoa. Razlog zašto nije napravljeno više jesu partije DotA-e prek vikenda :) i ispiti i laboratorijske vježbe ovaj tjedan. Osmislio sam još 5 vrsta neprijatelja, dakle, nedostaje mi još 2 do planiranih 15.
|
Veći dio igrivog dijela Zlih poligona je gotov. Napravljeni si svi obrambeni programi i kompletni sustav nadogradnje. Ostaje jedino dodavanje neprijatelja, balansiranje i način objave pobjede i poraza. Dodao sam još novih neprijatalja, tako da igra sad ima 6 nivoa što je dovoljno da igrač unaprijedi do kraja osnovne i brze obrambene programe i da dobije prvu verziju jake obrane. Kako sam dodao još nivoa, ispostavilo se da igra jako dugo traje. Ako se gradi na kraju staze, neprijateljima treba oko minuta da dođu do tamo, a 6 * 4 * 1 minuta = 24 min. Pošto planiram dodati još dosta nivoa, moram smislit kako skratit vrijeme.
E da, još jednu stvar dodah, tipke: P - pauzira igru, N - nadograđuje obrambeni program, U - gasi obrambeni program.
|
Nadogradnja napokon dodana. Za sada su napravljeni samo osnovni obrambeni probrami, ali ubrzo će biti i ostali. Dodah još 2 neprijatelja, tek tolko da vidim kako se kasnije stvar razvija. Lagano igra ulazi u fazu balansiranja (pošto se sad već ima što balansirati :) ), programerski najmanje zahtjevan posao, ali vremenski dost zahtjevan.
|
Ništa od ovotjednog update-a. Smatram da nisam napravio dovoljno u odnosu na prošli put da to objavim.
|