|
NEXUS 64213 kao blog
četvrtak 12.07.2007.
Začarana tvrđava
Vau, kako mi dugo niko nije reko da napišem nešto, a i dugo nisam imo o ćemu pisat. Stanje je ovakvo, pošto nemam pametnija posla, napravih novu igru i nazvah je "Začarana tvrđava". Igra idena foru da se populacija rasporedi na četiri djelatnosti, hiti "end turn" (u igri je to "Kraj godine") i nada najboljem. Djelatnosti su tipične za ovakve igre: proizvodnja hrane, gradnja, vojska i istraživanje. Potreba za vojskom znači da su u igri nekakvi neprijatelji, u ovome slučaju su to demoni i ako ih se zanemari, mogu napraviti popriličnu štetu u obliku ljudskih žrtava. Igra je stavljena na download u mom upload folderu, a ako nekoga bude interesiralo detaljnije kako što utječe na igru, može pročitati u nastavku:
Farmeri
Farmeri proizvode hranu za stanovništvo, kao što bi se očekivalo od njih. Svaki stanovnik jede po 1 jedinicu hrane a višak ili manjak utječu na promjenu broja stanovnika u sljedećoj godini. Za održavanje trenutne populacije potrebno je 1.4 jedinica hrane po stanovniku (jer kao parametri su da ljudi postaju radno sposobni s 20 godina a umiru u 50.) a za svaku 0.1 jedinicu više (po stanovniku), broj ljudi se povećava za 0.5% (odnosno smanjuje za svaku 0.1 jedinicu ispod 1.4). U početku svaki farmer proizvodi 3 jedinice hrane a svaki stupanj napretka u poljoprivredi povećava tu količinu za 1/12 jedinica po farmeru.
Graditelji
"Radnici na baušteli" potrebni su za održavanje nastamba za stanovništvo, održavanje zidina i gradnju novih blokova zidina. U početku svaki radnik obavlja 10 "jedinica rada", a unaprjeđivanjem građevinarstva, za svaki stupanj napretka, obavljaju po jednu više. Za održavanje nastambe za 1 stanovnika potrebna je 1 jedinica rada, isto tako je i za održavanje zidina, 1 jedinica za 1 blok. Gradnja novih blokova je ponešto teži posao, za svaki novi blok potrebno je 100 jedinica.
Vojska
Vojska pomaže povećanju vojne snage, što će reći, lakša obrana od demona i manje žrtava. Svaki stanovnik koji nije vojnik vrijedi 1 jedinicu vojne snage, ako je zaštićen zidinama tada je to dodatnih 4 jedinica (ukupno 5). Svaki vojnik doprinosi 10 jedinica a na zidinama 20 plus 10% za svaki stupanj unaprjeđenja vojske. Izgleda poprilično mnogo, ali demoni se nakon nekog vremena počnu brzo stvarati i igraču je potrebna sva pomoć. Još po koja riječ o mehanizmu borbe, tokom borbe, sukobljavaju se snaga demona i vojna snaga igračeve tvrđave dakle, čim veći omjer vojne snage naprama broj stanovnika, tim manje ljudskih žrtava za istu snagu napada (ali naravno, puno više treba paziti na omjer snage demona i vojne snage).
Učenjaci
Najbolji uzročnik napretka su upravo oni, učenjaci. Svaki od njih doprinosi 1 poenom napretka a ostatak stanovništva 1/10. Unapređivanje prosvjete za svaki stupanj povećava broj poena napretka po godini za 12.5%. Također učenjaci mogu pridonijeti smanjenju i konačno nestanku demonske prijetnje jer, se demone ne može izravno napasti već treba izučiti način kako ih protjerati (magije i te fore). Za uspješno protjerivanje demona treba proizvoditi više poena napretka nego li što igrač ima stanovnika jer to je najmanja vrijednost kojom napreduje demonska prijetnja.
Tolko o ovoj igri, nadam se da će se nekom svidje, barem načelno al ne bih preporučio nikom da je predugo igra jer puno teksta na maloj površini šteti očima, ozbiljno. Potapanje mornarice bi moglo uskoro završit s beta fazom, čim nađem dost volje za izradu priručnika i doradu po koje cake.
|
|
|
< |
srpanj, 2007 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
Dnevnik.hr Gol.hr Zadovoljna.hr Novaplus.hr NovaTV.hr DomaTV.hr Mojamini.tv |
Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Zrnce mudrosti
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- Antoine de Saint-Exupry
|
|