|
NEXUS 64213 kao blog
četvrtak 19.07.2007.
Ljeto
Ah, napokon na praznicima. Vrućine, tišina (ne u Zagrebu, u Virovitici), bazen svaki drugi dan, i skori odlazak na more. Otac me tjera da mu radim program za firmu, a meni se svako malo omakne klik + enter nad ikonom Titan Quest-a (instalirao ekspanziju i sad mi nema ravnog). Ajd, nije da mu ne radim na programu, al, tak mrzim radit korisničko sučelje za onolke hrpetine podataka. U Začaranoj tvrđavi to je išlo bez po muke, napraviš jedno, iskopiraš 3 puta i bok. Eh da, ne pohvalih se u prethodnom postu da, ne brojeći balansiranje jačine demona, kodiranje i dizajniranje Začarane tvrđave nije trajalo duže od 5 sati. Jupi ja, još malo pa ću takve male programe radit svaki dan po jedan :)
Uz paralelno bildanje triju likova i izradu aplikacije za ćaleta, dodao sam još tucet pitanja u Sraz za astronome (sad ih ima 48, al se i dalje prilično često ponavljaju). Ta igra je najstarija stvar čija izvršna datoteka (ona .exe) uredno radi i na današnjim računalima, što je rijetkost za DOS-ove aplikacije. Možd jednom napravim remake al bih moro prethodno smislit drugo ime jer je "Sraz" zaštićen od strane 32 Bita a "Sraz za astronome" su mi iznimno dopustili kad su vidjeli da smo bili klinci kad smo ga napravili.
Ostali projekti također nisu zapostavljeni, za Potapanje mornarice dodao sam foru da se na početku igre centrira pogled na jednu od jedinica (s prioritetom na brodogradilišta) , tak da na većim mapama igrač neće gledat u maglu i pol sata tražit di su njegovi. To još nisam objavio na net, al kanim kad napravim i dodam još toga (tipa minimapa u igri i već najavljeni priručnik) što bi trebalo biti, BI TREBALO biti 2. kolovoza kad se vraćam s mora.
Za Charlovca sam odlučio da ga skrešem s 8 na 5 nivioa jer dizajn nivoa je ono što najviše pridonosi nedovršavanju tog projekta, koji je bio osmišljen da bude gotov prije neg završim srednju (a od tada je prošlo prek godinu dana). 5. nivo je skoro gotov, trebam još napravit nove neprijatelje koji se u njemu pojavljuju i verzija za Pascal je gotova a onda slijedi prekodiranje u C (što se u biti svodi na masovno korištenje funkcije "replace" u omiljenom editoru teksta) i usporedni test da se pokaže kolko Pascal ne valja (je l da ne možete pokrenut priloženu verziju?, e to vam je zbog Pascala).
Začarana tvrđava se neće više razvijat, možd ak me slučajno nešt pukne (ono, ak neko baš bude zahtijevao da dodam nešt grafike i mogućnost "sejvanja" ili pak "high score"). Osmislo sam je kao mali projekt, takvom je napravih i točka, premda, prijedlozi su dobrodošli.
Da nisam jedini koji radi mic po mic svjedoče priloženi linkovi na stripove. Update-ovi svake prijestupne, ak nije do lijenosti autora (kao Mindflayed), onda je do elementarne nepogode (Squid) ili je cijeli strip u remake-u (Drowtales, Earthsong) pa cijela radnja stoji i ne miče se već godinu dana. Hvala Bogu da Ctrl + Alt + Del revno izlazi svako malo, ma, zaslužili su da ih dodam na svoju listu. Pozdrav!
P.S. primijetih nagli skok broja posjetitelja ovaj tjedan. Hvala na pozornosti!
P.P.S. eh da, među aktivnim stripovima (što je za pohvalu) je i Matakovićev Overkloking.
|
četvrtak 12.07.2007.
Začarana tvrđava
Vau, kako mi dugo niko nije reko da napišem nešto, a i dugo nisam imo o ćemu pisat. Stanje je ovakvo, pošto nemam pametnija posla, napravih novu igru i nazvah je "Začarana tvrđava". Igra idena foru da se populacija rasporedi na četiri djelatnosti, hiti "end turn" (u igri je to "Kraj godine") i nada najboljem. Djelatnosti su tipične za ovakve igre: proizvodnja hrane, gradnja, vojska i istraživanje. Potreba za vojskom znači da su u igri nekakvi neprijatelji, u ovome slučaju su to demoni i ako ih se zanemari, mogu napraviti popriličnu štetu u obliku ljudskih žrtava. Igra je stavljena na download u mom upload folderu, a ako nekoga bude interesiralo detaljnije kako što utječe na igru, može pročitati u nastavku:
Farmeri
Farmeri proizvode hranu za stanovništvo, kao što bi se očekivalo od njih. Svaki stanovnik jede po 1 jedinicu hrane a višak ili manjak utječu na promjenu broja stanovnika u sljedećoj godini. Za održavanje trenutne populacije potrebno je 1.4 jedinica hrane po stanovniku (jer kao parametri su da ljudi postaju radno sposobni s 20 godina a umiru u 50.) a za svaku 0.1 jedinicu više (po stanovniku), broj ljudi se povećava za 0.5% (odnosno smanjuje za svaku 0.1 jedinicu ispod 1.4). U početku svaki farmer proizvodi 3 jedinice hrane a svaki stupanj napretka u poljoprivredi povećava tu količinu za 1/12 jedinica po farmeru.
Graditelji
"Radnici na baušteli" potrebni su za održavanje nastamba za stanovništvo, održavanje zidina i gradnju novih blokova zidina. U početku svaki radnik obavlja 10 "jedinica rada", a unaprjeđivanjem građevinarstva, za svaki stupanj napretka, obavljaju po jednu više. Za održavanje nastambe za 1 stanovnika potrebna je 1 jedinica rada, isto tako je i za održavanje zidina, 1 jedinica za 1 blok. Gradnja novih blokova je ponešto teži posao, za svaki novi blok potrebno je 100 jedinica.
Vojska
Vojska pomaže povećanju vojne snage, što će reći, lakša obrana od demona i manje žrtava. Svaki stanovnik koji nije vojnik vrijedi 1 jedinicu vojne snage, ako je zaštićen zidinama tada je to dodatnih 4 jedinica (ukupno 5). Svaki vojnik doprinosi 10 jedinica a na zidinama 20 plus 10% za svaki stupanj unaprjeđenja vojske. Izgleda poprilično mnogo, ali demoni se nakon nekog vremena počnu brzo stvarati i igraču je potrebna sva pomoć. Još po koja riječ o mehanizmu borbe, tokom borbe, sukobljavaju se snaga demona i vojna snaga igračeve tvrđave dakle, čim veći omjer vojne snage naprama broj stanovnika, tim manje ljudskih žrtava za istu snagu napada (ali naravno, puno više treba paziti na omjer snage demona i vojne snage).
Učenjaci
Najbolji uzročnik napretka su upravo oni, učenjaci. Svaki od njih doprinosi 1 poenom napretka a ostatak stanovništva 1/10. Unapređivanje prosvjete za svaki stupanj povećava broj poena napretka po godini za 12.5%. Također učenjaci mogu pridonijeti smanjenju i konačno nestanku demonske prijetnje jer, se demone ne može izravno napasti već treba izučiti način kako ih protjerati (magije i te fore). Za uspješno protjerivanje demona treba proizvoditi više poena napretka nego li što igrač ima stanovnika jer to je najmanja vrijednost kojom napreduje demonska prijetnja.
Tolko o ovoj igri, nadam se da će se nekom svidje, barem načelno al ne bih preporučio nikom da je predugo igra jer puno teksta na maloj površini šteti očima, ozbiljno. Potapanje mornarice bi moglo uskoro završit s beta fazom, čim nađem dost volje za izradu priručnika i doradu po koje cake.
|
|
|
< |
srpanj, 2007 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
Dnevnik.hr Gol.hr Zadovoljna.hr Novaplus.hr NovaTV.hr DomaTV.hr Mojamini.tv |
Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Zrnce mudrosti
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- Antoine de Saint-Exupry
|
|