jedan od mnogih...trag u beskraju...

subota, 14.10.2006.

....I can't seem to get out of....Please wake me....Please give me some of it back...

Mjesečina..ti me grliš....ljubiš me nježno tiho...prepuštam ti se...jednom,dvaput...želim prestat...ti si moja droga, ti si moje cjepivo... I još jednom, i još jednom... Gubim se...oh što mi to radiš...posipaš me ružama, a ostavljaš mi trnje...nakon tebe postajem pijesak....idem kud me vjetar nosi....još jedna pustinja, nigdje oaze, nigdje odmora...glupo je se sad kajati...osjećam pogled tvoj, nježan dodir u kosi, ne opirem se, pustim osjećaj da me nosi, osjećam tvoje vrele usne...sve je tako stvarno u ovom prokletom snu!! tako sam nesigurna...treba mi netko...za sve ovo sam sama kriva...Samo tebe sanjam svake noći, moj nisi, al za to sudbinu ne krivim...želim te povrijediti, samo da čujem kako vrištiš moje ime.
Svjetla su se ugasila, svjetlost je postala tama. Ne mogu zaboraviti one nježne poljubce i nježne dodire...oh kad bi vrijeme unazad mogla vratit...nisam znala da te čuvam, kajem se za sve, a sada si negdje daleko od mene....žao mi je što sam bila tako ohola i što mi je srce tada bilo stijena ledena. Tragove tvoje ljubavi prekriva snijeg zaborava, i pitam se poslije svega da li sam bila voljena. Druge oči sad me gledaju, druge ruke me u noćima miluju, usne mi se za drugog predaju...jel ostalo još imalo nade za nas...samo u tvojim očima sam sigurna...kada tebe grlim, bliža sam zvijezdama, dotičem nebo...a bez tvojih usana padam, a padobrana nemam.... letim, a krila su mi uništena...doista se osjećam izgubljeno...molim te ostani... istina je bolna...
I još uvijek plešemo na mjesečini...mogla bih ovako zauvijek...napokon sam i ja na svojem...u mašti...uvijek sam u mraku...stvarno te trebam večeras...zauvijek počinje u tvom zagrljaju...ne mogu ništa učiniti. Nekada davno bilo je svjetlosti u mom životu, sad je samo ljubav u mraku..
I trebam te večeras
Trebam te više no ikad
Zagrli me jako
Ostanimo tako zauvijek,
samo zajedno možemo uspjeti
...molim te ostani...
...pa zar ne vidiš da te volim....

- 20:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...dašak svjetlosti u tami...

  • ...život svoj ne volim ko tebe ja, život moj bez tebe samo stvar je prolazna...strong>

Linkovi

vojim te

  • Što te nema bar da svratiš
    da mi malo snage daš
    da mi noći duge skratiš
    pa to samo ti da znaš.

    Još te prate misli moje
    još u meni živis ti
    još se nadam za nas dvoje
    da još ima ljubavi.

    šta da tražim od života
    kada meni ti si sve
    i ne mogu sve i da hoću
    da ne mislim na tebe.

    Šta da tražim od života
    kad te volim srcem svim
    i ne mogu sve i da hoću
    da te ikad prebolim.

LOVE HURTS

  • Evo trenutka stvarnosti. I sjete.
    Iz još jedne slučajnosti,
    umora i pijanke, evo nas na istom putu.
    Jer samo tako možeš govoriti.
    Jer me se bojiš.
    Nudiš svijet na dlanu
    sve što sam oduvijek htjela,
    tebe, sebe.
    Ljubiš me, iako bježim,
    trgam se, mada ne mičem s mjesta.
    Bože, koliko te volim. Do ludila.
    Kako me muči odanost stvarnosti
    i nekom tko nije tu.
    To što te godinama čekam u snovima
    ne mijenja stvari.
    Ne mogu ih preskočiti.
    Niti iščupati iz sebe.
    Da tražim vrijeme, previše je,
    što ti mogu dati ?
    Maglu ? Bol koja će me uništiti ?
    Sve je tako jednostavno ali nije.
    Što je ispravno nikada neću znati.
    Želiš da sada odlučim ali kako ?
    Bojim se i ne vladam sobom.
    Otišlo je predaleko ovaj put.
    Još jedan put........
    Najviše sam tvoja kada nisam s tobom,
    tada ti dajem baš sve što želiš,
    sve što mogu...
    Sve o čemu nemaš pojma.
    Nemoj me zaboraviti ma što ti rekla,
    molim te !