< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....ma,šta ja znam.sve sta padne na moju malecku pamet....bit će tu... ako,naravno ne budem lijena. :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
www.iskrica.com
www.kupiprodaj.hr
www.narodni.hr
www.iskon.hr
www.smiri živce.com

...par riječi o meni....

..ja sam jedna obična cura,srednjih godina,visoka,smeđe kose i plavo-zelenih očiju...živim sa mamom,tatom i bratom u jednom malom mjestu kraj Siska grada..idem na faks već podosta vremena...ha,ha. Što bi gospodin pod slovom J rekao:"mladost-ludost",tako je to,da..
naj frendica mi je-mala crna,koju čuvam ko oko u glavi...a buuuuu!!!!!!!!
ovdje neću nikoga više spominjati..bolje je...

za srce i dušu.....

poklanjam ti osmjeh-tebi koji usamljen u zvijezde gledas,tebi koji poljupce šalješ u vjetar.tebi koji srecu tražiš u malenim stvarima,tebi kojeg VOLIM.
winkwinkwink
baš onda kada misliš da moraš posjedovati samoga sebe i braniti se,peopast ćeš.jer ti nisi stvoren da budeš otok koji postoji sam za sebe,ti si stvoren za ljubav prema nekome,za davanje,za odricanje...samo kad dajes samoga sabs,kada se gubiš,samo tada ćeš moći živjeti...
namcornamcor
...sanjajte sto zelite sanjati,idite kamo zelite ići i budite što želite biti,jer samo je jedan život i samo jedna prilika da učinite sve ono što želite učinit..greedygreedygreedy

nedjelja, 17.06.2007.

kako je vruće...

eto,još jedna subota iza nas...bili smo u gradu ibilo je bezveze a nisam ni očekavala da ce bit nest posebno dobro...rijetko kada je to tako....bio je kolega i njegov prijatelj,vidjeli smo se samo u disku na kratko i to je bilo to..nisam uopće bila raspoložena ali isla sam u grad tek toliko da ne sjedim doma...bila sam sa gospodinom pod slovom b na kavi jucer ujutro i popodne,pricalismo o svemu i nismo se pomirili ja nisam htjela...tako sam glupa,izigravala sam glupaču kao da sam hladna i da me nije briga i ostavila sam ga i sada plačem...stvarno sam jadna...ja nemogui s njim a ni bez njega..koja glupa situacija.bože......tek sada kad sam ga stvarno izgubila sam shvatila neke stvari.a mogu plakat cijeli zivot kad se vise necemo pomiriti..sada on nece,a ima i pravo.nebi ni ja na njegovom mjestu..ja sam si sama za sve kriva...sto sam htjela to sam i dobila....kasno sam shvatila da ga stvarno jako volim i da mi je puno znacio u zivotu...
moram to preboljeti sama sa sobom...isplakat se koliko treba,jer da nam je bilo sudeno ostali bi i dalje skupa i nebi bilo toga tko bi nas rastavio....zato znam da sada vise nema teoretske sanse da cemo biti opet skupa....tesko mi je jako ali prezivjeti cu,nadam se ..i drugi su budem i ja...jedino sto bi me do kraja dotuklo to je da ga vidim sa drugom curom u gradu sada dok je to izmedu nas sve još frisko...a nebi se ni cudila da mi to u inat napravi...kada sam bila glzupa i ostavila ga...

vidjet cemo sta vrijeme nosi...
pozzz



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.