PLAVUŠA U DUŠI

13.05.2005., petak

HM... jučer sam bila na Prljavcima... nas tri... bilo mi je ok... osim kaj nije bila ona znana ekipa... fali mi to sve... ovo sada, nije ono što ja želim... želim da bude sve onako kako je bilo... al znam da neće... ova nesmije van, ova ide sa svojima iz društva... ma zajebite onda... ali ove dvije... nemam ja apsolutno ništa protiv njih, al njima jednostavno nemogu reć ono SVE, one nebi cugale, one nebi pljugale (kao da ih neko ne vidi), meni takvo društvo netreba... al očito ću se morat privikavat na takve glupe stvari... upoznala sam jednog dečka... zove se Luka... dečko mi se dopao na prvi pogled... bilo je tu samo brijačine, reko je da će mi poslat poruku, nije.... previše se nadam... ali moram priznat da još uvijek mislim na njega, na njegov zagrljaj, na pun tramvaj,i na zadnji poljubac... danas, dobila sam 2 iz matiše, tolko sam bila sretna da me štitnjača počela boljet... nisam se nimalo nadala dvojki... danas opet idem kod F~! Neznam dal ćemo piti, jer neželim da se dogodi ono šta se dogodilo prošlog puta.... ja njemu nikad neću moć objasnit zašto se to desilo, možda zato što ni sama neznam, a možda me je samo strah... jednostavno mu TO nemogu reć...aj idem.. kiss
- 20:55 - BaR mI bOkIć nApIšI (1) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi