PLAVUŠA U DUŠI

08.05.2005., nedjelja

OPROSTI MAMA

Bila sam skoro dijete kad sretoh njega
i zavoljeh tog dečka više od svega
Nikada do tada shvatila nisam koliko može
nanijeti boli onaj tko te nevoli
Majko ti nesmiješ plakati što mene više nema, shvati!
Oprosti mama i ti si žena
dugo smo bili skupa ti to nisi znala
Makar su drugi pričali da sam za njega
samo šala, bila sam toliko luda---
Sad mi je sve jasno
Al' uzalud mama sad je prekasno
Sat pored mene kuca
sve tiše i tiše oprosti mama
nemogu voljeti i živjeti više....!


-ovu sam pjesmu stavila jel mi se full sviđa... shvatila sam da se u mom šugavom životu ne događa
apsolutno ništa... ništa novog, ništa uzbudljivog... neznam jel tražim previše ili sam si sama tomu
kriva... čovječe, više mi se ni neda po cjele dane ležat i gledat tv... čak mi je i to dosadilo... sutra
idem opet na instrukcije iz matiše.... a tak mi se neda... moram još napravit one glupe zadatke...
jaadnnooo.... a tak se i osjećam... a šta se može....


- 19:07 - BaR mI bOkIć nApIšI (0) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi